100 %-ig alkalmazkodó típus vagyok...Szeretem a veszélyt...Sokszor voltam utas speed motoron...Tudom, hogy mire vállalkozok...Azért gondoltam, hogy segítséget kérek ilyesmire, egy motoros fórumon.
Javaslok gyári ÚJ féktárcsát, illetve minőségi utángyártottat, PL nekem EBC van, ami pályakörülmények között sem deformálódik. Egy tárcsa a hőtől hullámosodik be, nem feltétlen ütéstől. Én is hasonlóképpen jártam mint te, megvettem először "olcsó" "jóminőségű" angol tárcsát 60eftért a párat, fél év után dobhattam ki, utána vettem bontottat, felszerelés után derült ki hogy üt, úgyhogy megvettem 100ezerért az EBC-t.
pasik.... :) Szigorúan pénzzel fizetnék. :) Semmi más nem jöhet szóba. Végül is ez egy üzlet is lehet. Ő szolgáltat nekem azzal, hogy elmegyek vele, mint utas. Én meg állom a cehhet. Ennyi. :) Ilyesmire gondoltam.
Abban szeretném valaki segítségét kérni, hogy hol tudnék utána nézni olyan lehetőségnek az interneten, hogy egy speed motoros utasa lehetnék egy (vagy több :) ) motoros túra erejéig. Természetesen nem ingyen kérném. És nagyon megköszönöm, ha valaki tud ebben segíteni.
Üdv:Dorka
A féknyereg és a konzolja a helyén van? - nincs elgörbülve vagy bármi egyéb nem érte? Csak mert ha nem fut középen a tárcsa a nyeregben vagy a nyereg egyik oldalán nem dolgoznak rendesen a dugattyúk az elég hamar haza tudja vágni a tárcsát.
Lássuk csak... volt egy GoldFren (asszem), meg két egész másmilyen, immár a Kawa felnihez - mert közben felnicsere is volt, elég jól szétverték a gyárit a kátyúk az évek során, és reméltem, hogy ez talán masszívabb. Sajna fogalmam sincs, milyenek, a szerelőm szerezte, bontóból. Gondolom, a szétszedett (idézem)
Szerintem vonatkoztassunk el a tárcsától, úgy érzem, valami más hiba van a háttérben, ez túl hosszú sorozat ahhoz, hogy rá egyszerűen rá lehessen vágni, hogy minden egyes alkalommal rossz tárcsát fogtam ki (bár csábító a dolog egyszerűsége, tartok tőle, hogy így legközelebb egy drágább tárcsát sikerülne szétcseszni röpke 2000km alatt, miközben a valódi ok jót röhög az árnyékban). És azt se hiszem, hogy átok lenne, bár jól hangzik
Mivel magam nem szedem szét (olaj/szűrőcserénél bonyolultabb dolgot nem igazán tudok rajta elvégezni), ezért marad a következő látogatásra.
Elég veszélyes és kényelmetlen tud lenni.
Bár nálam ilyen gáz nincs............sosem viszek utast a pakk meg nem panaszkodik a kényelem miatt.
És a gyerekre ki vigyáz közben?
Természetesen a motoron történő körre gondoltam.
Abban szeretném valaki segítségét kérni, hogy hol tudnék utána nézni olyan lehetőségnek az interneten, hogy egy speed motoros utasa lehetnék egy (vagy több :) ) motoros túra erejéig. Természetesen nem ingyen kérném. És nagyon megköszönöm, ha valaki tud ebben segíteni.
Üdv:Dorka
Esetleg eBay-ről rendeltél már? vagy valaki más?
Vannak fent egész "kellemes" árban tárcsák, viszont elég bizalmatlan vagyok a rendszerrel szemben.
Egy kérdésem lenne hozzátok, tud valaki Székesfehérváron egy szervizes embert mondani nekem? Szakvélemény kellene!
Köszönöm!
Kavasaki ZR250, ZXR250 400 600, ZZR 400 600
Suzuki GSXR 250 400
motorok bármelyikéről.
Szerintem vonatkoztassunk el a tárcsától, úgy érzem, valami más hiba van a háttérben, ez túl hosszú sorozat ahhoz, hogy rá egyszerűen rá lehessen vágni, hogy minden egyes alkalommal rossz tárcsát fogtam ki (bár csábító a dolog egyszerűsége, tartok tőle, hogy így legközelebb egy drágább tárcsát sikerülne szétcseszni röpke 2000km alatt, miközben a valódi ok jót röhög az árnyékban). És azt se hiszem, hogy átok lenne, bár jól hangzik
Mivel magam nem szedem szét (olaj/szűrőcserénél bonyolultabb dolgot nem igazán tudok rajta elvégezni), ezért marad a következő látogatásra.