Akkor biztos nem fogok hozzájuk, mert bár a kipuf gyári (de legszívesebben 0 hanggal járnék), a gumikat meg rendszeresen mérem, és kopásjelzőnél cserélem is, viszont az első tárcsám már megint behullámosodott... valami nagyon nem frankó arrafele, ez a negyedik(!), pedig kevesebbet haszálom, mint szinte bárki.
Persze a legjobb lenne, ha egyszer végre sikerülne rendesen megoldani, de már két szerelőt is rászabadítottam, innentől mosom kezeimet, hagyjanak békén, nem tehetek róla. Majd télen, ha megint szar idő lesz, futok vele egy újabb kört... most augusztusban még ilyen lesz.
A vizsga ára 6.530 pénz volt.
Nem voltam ott a vizsgálódásnál, ami tuti az, hogy a sportdobbal nem a legjobb odamenni. Nekem sajna nincs meg a gyári. De a srácok megoldották
Gumira, fékekre figyelj mert padon mérik az értékeket.
Ha nem ömlik a blokkból az olaj/benzin, nem füstöl a gép mint egy gyárkémény akkor szerintem nem lehet nagy gond
Ha lett volna rá pénzem minden bizonnyal :)
A helyzet az hogy nagyon megtetszett egy NSR, így megvettem. De sokat evett és sok gond volt vele, elegem lett, vettem egy CBR125-öst. Sajnos ez viszont nem ment. Vettem egy VFR 750-est, ez viszont nagyon ment (és zabált, 6-7 liter, ami nekem elég sok).
Aztán visszaültem a még meglevő CBR-re, de ismét konstatálnom kellett hogy nem megy.
Egy éjszakányi tesztolvasás után találtam a GS-t, és úgy érzem mintha rám öntötték volna. A 70 kilómnak pont ideális, nagyon el van találva minden porcikája.
Az átírás valóban sok volt, de általában hibásan vettem a gépeket és javítgattam őket, ezért ezt munkával behoztam (annyival többért is adtam el, amennyiért átírtam)
Szép paripa. Nem basztatásképp kérdem, de ennyi cserebere okán felmerült bennem a kérdés: a sok adminisztratív( átírás, új forgalmi, utánajárás stb.) költség miatt nem lett volna egyszerűbb egy ilyen masinát beszerezni már az elején?
Köszi KawaIvanicsot tudom merre van, ez a motorsprint viszont ismeretlenül hangzik? Google szerint Sárkeresztúri út, remélem jól adja ki. Holnap ha tudok benézek, köszönöm a gyors segítséget!
Persze a legjobb lenne, ha egyszer végre sikerülne rendesen megoldani, de már két szerelőt is rászabadítottam, innentől mosom kezeimet, hagyjanak békén, nem tehetek róla. Majd télen, ha megint szar idő lesz, futok vele egy újabb kört... most augusztusban még ilyen lesz.
Nem voltam ott a vizsgálódásnál, ami tuti az, hogy a sportdobbal nem a legjobb odamenni. Nekem sajna nincs meg a gyári. De a srácok megoldották
Gumira, fékekre figyelj mert padon mérik az értékeket.
Ha nem ömlik a blokkból az olaj/benzin, nem füstöl a gép mint egy gyárkémény akkor szerintem nem lehet nagy gond
Nagyon jófejek voltak a srácok.
Köszi még 1X
https://fbcdn_sphotos_a-a.akam...
A helyzet az hogy nagyon megtetszett egy NSR, így megvettem. De sokat evett és sok gond volt vele, elegem lett, vettem egy CBR125-öst. Sajnos ez viszont nem ment. Vettem egy VFR 750-est, ez viszont nagyon ment (és zabált, 6-7 liter, ami nekem elég sok).
Aztán visszaültem a még meglevő CBR-re, de ismét konstatálnom kellett hogy nem megy.
Egy éjszakányi tesztolvasás után találtam a GS-t, és úgy érzem mintha rám öntötték volna. A 70 kilómnak pont ideális, nagyon el van találva minden porcikája.
Az átírás valóban sok volt, de általában hibásan vettem a gépeket és javítgattam őket, ezért ezt munkával behoztam (annyival többért is adtam el, amennyiért átírtam)
Szép paripa. Nem basztatásképp kérdem, de ennyi cserebere okán felmerült bennem a kérdés: a sok adminisztratív( átírás, új forgalmi, utánajárás stb.) költség miatt nem lett volna egyszerűbb egy ilyen masinát beszerezni már az elején?
Bodajk legszebb és legcsudálatosabb paripáját!
(legalábbis nekem )
Most a változékony időjárás miatt remélem azért nem sokan maradnak otthon