Sziasztok! Örömmel jelentem be, hogy zajlik az evolúció!
Bár a VFR 750-et eladtam (túl nagy volt), sikerült vennem egy
Suzuki GS500F K6 -ost, pöpec 35.000 km-el!
Tökéletesen elég most az igényeimnek!
Néztem a FULLGAS-t, de elköltöztek. Tudtok esetleg olyan jó motorosboltot Fehérváron, ahol OLAJSZŰRŐT TÖMÍTÉSSEL, OLAJAT, GYERTYÁKAT egyben meg tudom venni ehhez a népmasinához?
Fogyasztásban egyébként jót várok tőle, 4 l/100km alatt. Reméljük betartja...
Zoli32; Z-ReX
Csak nekem sürgősen kellene a motor,mert Augusztusban megyek nyaralni sajna ezt már nem tudom visszavonni mert kifizettem a 3/4 -d nyaralást autóm meg nincs. Így valami nagyon gyors megoldást kell találnom ezért választottam a komplett blokk cserét ,mert az kb max 1 hónap és kész van de inkább 1-2 hét sztem. Gondolom a blokk összerakás méregetés meg pepecselés miatt lehet nem jönne össze az út akkor buktam 150.000 -et is az meg már nagyon nagyon fájna mondjuk nem mintha ez nem.
http://fmh.hu/hirek/20120601_p...
Esetleg szervezhetnénk egy túrát és részt vehetnénk a megemlékezésen! Ha érdekel benneteket jelezzétek és hívjatok mindenkit!
Ahogy a Zoli mondja: attól hogy bontatlan csak abban lehetsz biztos, hogy még nem szedték szét... Viszont nem tudod mennyi van benne, azt hogyan kapta és valószínűleg nem tudod kipróbálni sem.
Vigyázz, mert ha nagyon olcsón akarod megúszni, lehet hogy pont az lesz a drága!
Nos lehet.Bar egy valamibol kirancigalt blokk nem garancia.Attol meg hogy nem lettek a csavarok kitekerve nem lathatsz bele.Vegulis a tied is bontatlan volt.
Viszont ha az alkatreszek egy valoban preciz es hozzaerto a minkajat lelkiismetetesen elvegzo szerelo kezei koze kerol az pontosan lemerve es osszerakva kerul az olkanyiroda kikerulesevel a vazhoz rendelt blokkba.Asszem a blokkcseres dolgot az okmanyiroda feljegyzi.Es ha eladasra kerul,vagy barmi van az alkualap.
Lehet,hogy hülye vagyok és hülyén hangzik ahogy gondolkodom de szeretnék egy BONTATLAN blokkot. Nem tudom miért de nyugodtabb lennék tőle vagy mi. Ez az én rigolyám sajna
Már beszéltem az egyik taggal (Kötéllel) volt osztálytársam és neki volt egy törött 636-osa de sajna eladta
Így kénytelen leszek bontóban keresgélni komplett papiros blokkot.
Ráadásul használt főtengelyt csakis a saját csapágysorával szabad beépíteni,ez ilyenkor alapszabály!
Ne higgy annak,hogy veszel hozzá egy új csapágysort,mivel azzal nincs összekopva és záros határidőn belül szétpasszírozza!
Halhass a többiekre,vegyél kint egy vasat,aztán a többi cuccát áruld ki,valószínűleg ki lehet hozni a költségeidet nullára!
Sokan csinálják ezt!
Ha meg nincs hozzá ismeretséged,beszélj olyanokkal,akik hordanak be vasakat forgalomba helyezésre,azok általában jó műszaki állapotúak,és aránylag olcsón tudnak behozni!
Az,hogy ez a 636-nak típushibája,az hülyeség,mivel már a stuntosok 90%-a erre a típusra váltott és nem véletlenül!
Beszélj a juniorokkal,hátha tudnak blokkot,vagy forrást hozzá!
A Fülöp Gabit keresd ez ügyben,vagy őket: http://juniorstreetfighterteam...
Ha valakit esetleg érdekel, a motorozz.hu-n szervezik, hogy a 3 Lengyelországban meghalt motorost Krakkóból hazakísérik. Egy csapat kimegy Krakkóba, és onnan jönnek lengyel motorosokkal, egy másik csapat pedig Parassapusztai határátkelőnél csatlakozik. Én is itt tervezem csatlakozni. Érkezéskor gyertyagyújtás a Fiumei úti temető kápolnájánál.
Bár a VFR 750-et eladtam (túl nagy volt), sikerült vennem egy
Suzuki GS500F K6 -ost, pöpec 35.000 km-el!
Tökéletesen elég most az igényeimnek!
Néztem a FULLGAS-t, de elköltöztek. Tudtok esetleg olyan jó motorosboltot Fehérváron, ahol OLAJSZŰRŐT TÖMÍTÉSSEL, OLAJAT, GYERTYÁKAT egyben meg tudom venni ehhez a népmasinához?
Fogyasztásban egyébként jót várok tőle, 4 l/100km alatt. Reméljük betartja...
Bodajk/Balinka motorostalira meg gyertek!
Csütörtökön mehetek is
Kicsit szimpatikusabb mint a Júni 18 ... amit máshol mondtak
Tudtok olyan helyet ahol relatíve gyorsan megy a műszaki vizsga ügyintézése?
Elég sürgős lenne
Előre is köszi!
Kipufogót szeretnék átalakíttatni vagy csináltatni másikat.Tudsz benne segíteni?
Ha igen,akkor tudass velem egy elérhetőséget!
Köszi!
V2 túrabázist nézd meg árakkal.Lenne időd keresgélni a legjobb megoldást.
Csak nekem sürgősen kellene a motor,mert Augusztusban megyek nyaralni sajna ezt már nem tudom visszavonni mert kifizettem a 3/4 -d nyaralást autóm meg nincs. Így valami nagyon gyors megoldást kell találnom ezért választottam a komplett blokk cserét ,mert az kb max 1 hónap és kész van de inkább 1-2 hét sztem. Gondolom a blokk összerakás méregetés meg pepecselés miatt lehet nem jönne össze az út akkor buktam 150.000 -et is az meg már nagyon nagyon fájna mondjuk nem mintha ez nem.
Esetleg szervezhetnénk egy túrát és részt vehetnénk a megemlékezésen! Ha érdekel benneteket jelezzétek és hívjatok mindenkit!
Vigyázz, mert ha nagyon olcsón akarod megúszni, lehet hogy pont az lesz a drága!
Viszont ha az alkatreszek egy valoban preciz es hozzaerto a minkajat lelkiismetetesen elvegzo szerelo kezei koze kerol az pontosan lemerve es osszerakva kerul az olkanyiroda kikerulesevel a vazhoz rendelt blokkba.Asszem a blokkcseres dolgot az okmanyiroda feljegyzi.Es ha eladasra kerul,vagy barmi van az alkualap.
pedig éppen akartam kérdezni, hogy jössz-e erre:
http://www.kawasaki.hu/News/De...
Többiek? regisztráltatok már?
Ha átrakod a tiédbe annak a belét,akkor tört áron kijössz belőle..
Így kénytelen leszek bontóban keresgélni komplett papiros blokkot.
Ne higgy annak,hogy veszel hozzá egy új csapágysort,mivel azzal nincs összekopva és záros határidőn belül szétpasszírozza!
Halhass a többiekre,vegyél kint egy vasat,aztán a többi cuccát áruld ki,valószínűleg ki lehet hozni a költségeidet nullára!
Sokan csinálják ezt!
Ha meg nincs hozzá ismeretséged,beszélj olyanokkal,akik hordanak be vasakat forgalomba helyezésre,azok általában jó műszaki állapotúak,és aránylag olcsón tudnak behozni!
Az,hogy ez a 636-nak típushibája,az hülyeség,mivel már a stuntosok 90%-a erre a típusra váltott és nem véletlenül!
Beszélj a juniorokkal,hátha tudnak blokkot,vagy forrást hozzá!
A Fülöp Gabit keresd ez ügyben,vagy őket: http://juniorstreetfighterteam...
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4668
&session_id=yaq.maY13es13421