Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hű, már ilyen friss gépei is vannak?
részvét...szívesen segítek, ha tudok...
Bocs hogy beleszólok.

Ezt nem éri meg megvenni?
Kösz.
Igen szét szedte a szerelő és ő mondta ,hogy nincs sok értelme hisz majdnem annyi kerül mintha veszek egy blokkot .
Szétszedtétek már?
Nem elég csak főtengely hajtókarokkal? Lehet olcsóbban találsz.
Kérdezd meg hátha van bontott neki! o6 húsz 438 7981
Marton Imre
Pont ezt akartam írni,hogy ebbe nem nagyon merek belemenni,mert mi van ha az is ilyen akkor pl: USA-ba hogy küldöm vissza vagy hogy nézem meg,hogy jó e a blokk .magyarán mondva teljes lutri az egész.
Venni kell egy donort kintről. Alkatrészeket kiárulni, ami nem kell. Csak meg kell nézni mit veszel meg, nehogy ugyaígy járj.
De még én mennyire most
Nagyon bánt bassza meg de remélem hamar össze szedem valahogy a pénzt és találok blokkot csak az a baj ebben az országban egy darab sincs
Valószínű pereces volt, kapott egy sallert a főtengely, azt most jött meg. CBR900RR is lett már ugyanígy főtengelyes, pedig az a nagy HONDA, meg a 900RR, azt nesze, mégis. Ezeke a kawák azért érzékenyebb lelkű gépek.
Az lehet de akkor sem értem 25.000 km-el vettem most 39650 van benne voltam vele h.ringen is és azért ha egyedül mentem kapta az ívet rendesen . Az előző tulaj nem tudom mit csinált de azt tudom,hogy a légszűrő házamról le van törve egy fül ami a vázhoz rögzíti és a teteje is hegesztve van. Na most a szerelőm azt mondta ez akkor lehetséges ha váz osszerottyan, tank felülről ért erős ütés által bekövetkezhet és még ha kiveszi és véletlen rá megy kocsival szerelés közben vagy ráesik de sztem ez eleve kizárt úgy hogy az első kettő valamelyike a nyerő.
Nem hinném, hogy ez típushiba. Akár egyedi eset is lehet, valami kapilláris eltömődött, vagy az előző tulaj odaverte valahol, és olajnyomás nélkül járt valamennyit, utána már idő kérdése és megjön...
Hogy miért vagy hogy hogyan nem tudom . Pedig mindig cseréltem olajat 5-6 ezer között. Most is friss olaj volt benne és sztem sokkal de3 sokkal nagyobb terhelést kap pályán mint amit tőlem kapott.Úgy vigyáztam rá mintha a gyerekem lett volna áááá most rohadtul le vagyok lombozódva még a kedvem is elment mindentől .

Azt mondják ennél a típusnál ez sokszor előfordul,mert nincs rendes olaj nyomás mivel valami furatok sokkal kisebbek mint amilyennek kéne,hogy legyen. Gondolom én az kenné a főtengelyt vagy mi.
Főtengely
Mi a fene történt?
S.O.S .... S.O.S ...... S.O.S
03 -04 636 blokkot keresek
Kibaszott fontos lenne.

, ,
Maradt 1L bontatlan MOL Dynamic Moto 4T Racing 10W50 olajom mert a Mozdony nagyon helyesen nem itta meg a többit.

2000Ft-ért elvihető.
Ittátok a szavait mindkét értelemben...
Ezt az Elektró Tanárom is előadta az utolsó előadásán.
Telejsen komolyan ,mi meg csak pislogtunk :D Néma csend...

Erre Ő : "A kurva életbe ,már viccelni sem lehet" ? :D
Szevasztok!

Hangos dobok, "E" nélkül... hol tudom leműszakiztatni a masinát a környéken?
Én csak azt tudom, hogy az integrált áramkörök füsttel működnek. Ha kiszökik a füst, akkor nem működnek többé...
Persze,hogy kiéghet semmi sem tart örökké:D!
Ezt neked mint elektronikával foglalkozó gurunak tudnod kellene!
Ezen nincs mit gondolkodni, nem gagyi, eredeti kínai!
Az ALU kasztni Kína legjobb bauxitjából, az elektronika Kína
legjobb ritka-földfémeiből, a tok Kína legjobb műbőrjéből!
(A kínai Whiskey-re meg az volt írva, hogy Skócia legjobb szőlőjéből!)

Amúgy ősi japán vinyók, a szamurájok fegyverkovácsai készítették nagy odaadással (De akkor vajon mit jelent a
Made in Thailand, és a Made in Korea.)
én gondolkodom egyen erősen,
csak eddig még nem tudtam magamat meggyőzni...
Na de van még 4 db külső vinyóm! (nem szétszedve)

Részletek visszalapozva, kedvezmény lehetséges.
meg ezek szerint akkor utána már csak tankkal együtt tudom hordozni a táskát ugye?