Én egy fokozatkijelzővel oldottam meg ezt a problémát, amiben benne van ez a "TRE" funkció. Ezen lehet állítani hogy negyediket, ötödiket, vagy hatodikat hazudjon az ECU felé. Vagy ki is lehet kapcsolni. Na most akárhova kapcsoltam, semmilyen érezhető különbség nem volt 1-2-3-ban...
Egy 170-180 lovas motornál már biztosan lehetne érezni a különbséget, de a TL-nél semmi...
De a sznobság miatt illik bele rakni!
"ECU-ra két csatlakozó megy, baloldali(nagyobb) kell nekünk. Ha a kábelek felől nézzük, akkor alulról a második sor legjobboldali kábel(fekete-barna csíkkal). Ha azt kihúzod vagy elvágod, megszűnik a 100LE-s folytás
Ha esetleg Franciaországból behozott a motor, lehet szívótorok szűkítés is benne, nem árt ránézni... (levegőszűrő alatt )"
Ez gyors volt:D
De ez ugye nem ugyanaz, mint a 100 lóerőre visszafojtott gépeknél a fojtás kiiktatása?(ha jól emlékszem ott is egy vezetéket kell elvágni)
Ha minden igaz rövid időn belül én is egy TLR büszke tulajdonosa leszek.Legalábbis szombaton megyek megnézni pár gépet.Elég sok mindent olvastam már a neten, de egyvalamiről nem találtam érdemben információt:
TRE (timing retard elemination)
http://www.motorinfo.hu/teszt/2003/08/24/suzuki_tl_1000_r
_2000/2/
Valóban vissza vannak fogva a TLR-ek alacsonyabb fokozatban?
Mert a BKingről tudom hogy igen, de lehetséges, hogy már 2000 körül ezzel szórakoztak volna a gyártók?
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Ha esetleg valakinek lenne eladó visszapillantója TL-hez azt nagyon megköszönném. Elvileg csak jobbos kell de ha mindkettő van azt maga a katarzis
Szép napot mindenkinek és balesetmentes gumifás szezont!
Azért adtam el mert építkezni fogok és sajnos egyszerre nem megy minden!
Motor is meg építkezés is az sok anyagilag!
Elcseréltem régebbi olcsóbb mocira!
Így most
motorom is van és kisebb vagyonhoz is jutottam!
A busa egy remek moci csak ajánlani tudom!
Életem legjobb motorja volt!
Remélem egyszer még lesz olyanom!
Igazából azok fikkantják, akik a Superbike-ban olvasták az elfogult angol tesztelők böffenéseit. Nekem is 4 évig volt meg, nem kevés km belement,és no problem. Csak nehezen indult. De mire két fél literes kancsó megtelik ahhoz idő kell.
Mondjuk az RSV -vel nincs ilyen dolog...pedig az is ezres...
Persze, hogy nem.
Én is mikor megvettem mindenki lehúzta a mocit, hogy most mennyire ráfaragtam vele meg stb...
Lekopogom, mert eddig nem volt semmi komolyabb probléma vele.
Ami meg előjött az nyugidtan betudható a korának (13év).
én is megcsináltam anno az S-nél ezt az ecu-s faszságot...őszintén: nem sokat nyomott a latba...