Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja heee dik
viszem a mach3-at is....
Inkább írd be a naptáradba hogy áprilisban jössz dinóhoz szőrös csülök evő versenyre
hát tudod ilyen az mikor valaki együtt él,érez a gépével.
de ezt neked hiába is magyarázná.

voltam 60,,65 km motorozni pest es kornyeke de este let mire hazaertem fassza volt
Ez mondjuk nekem is gyanús, de a kérdésére válaszoltam...
Hogy érted azt hogy érezted hogy a kartergáz nem tudott magának máshol utat törni?
A műanyag dekli amúgy hajlamos ereszteni az olajat, sajnos ilyenkor csak a csere segít, mert vetemedik.
Értem. Akkor ezt nézem meg elsőnek.
Nem feltétlen.....pl. ha valahol ereszti a levegőt egy kamion és azt le lehet választani úgy, hogy menjen akkor azt az aktuális levegőcső megtörésével ki lehet iktatni pedig 10-15bar a nyomás....én most 3 hétig jártam úgy és nem eresztett....
Én is gondoltam erre, de sztem hamrabb kiszökne akkor is ott a gáz ha még megis van törve mint a dekni melletti tömítésnél.
Ma már nincs kedvem szétszedni, de természetesen megnézem majd. Hátha...
Nézd meg nincs-e megtörve a cső...csak akkor nem engedi el a gázt....
Sziasztok,
Ma elindúltam az alább említett körömre. Félegyházának vettem az irányt és valami oknál fogva úgy éreztem, hogy meg kell álnom körbenézni a mocit (bár nem volt semmi rendellenes menet közben). Amikor leszáltam látom, hogy olaj van ráfolyva a kipufogo leölőmre és füstől mint a barom. Sajnos a jobb oldali dekni tömítése mentén fosta az olajat a gép. Gyorsan hazamentem és leszedtem az oldal deknit és akkor éreztem, hogy a karter gáz valami oknál fogva nem tud eltávozni és így tudott csak utat törni magának. Karácsiny előtt a szerelőm levette a légszűrőházat és gondolom valamit nem jól tett vissza. Ha jól tudom oda van bevezetve a karter gáz. Valakinek van valami ötlete, hogy mitől lehet a bajság.
A szerelőmmel sajnos csak holnap tudok beszélni.
Válaszokat előre is köszönöm.
Kecskemét és vonzás környezete.
Gyönyörű időnk van ma Urak!
merre?
Én megyek egy kisebb kört (ha ez érdekelt )
holnap delutan?gurulni?
tavaly tettem fel, és nem is mentem vele utcán. idén az utcán is akarok vele motorozni, ezért veszed dunlop d211gp-t, de még nincs! Viszont már nagyon esz a fene egy próbakör miatt 7 hónapja nem mentem vele
a ringen megyek 2 kört és csak utána kezdek el "gyorsabban" menni az első kör elég labilis
Slicket nagyon nem ajánlom utcára. Én nem tudom hogy tudtok/tudnak vele menni. Első kör a TL-lel is pályán rohadt sz@r. Billeg össze-vissza amíg nem meleg. Utcán meg be se melegszik rendesen. És tuti,hogy amikor kellene,hogy tapadjon, akkor nem fog. Én nem kockáztatnám meg,hogy amiatt csússzak be egy kocsi alá.
reményeim szerint én is csapatom holnap dec 24 volt a legutóbbi csapatés
már én is mennék egyet de neves az út +slick van fent, de ha felszárad muszáj lesz mennem egy kört hogy kipróbáljam jó-e, meg május vége óta nem ültem motoron
Hétvégén 14 fok várható
Remélem felszárad az út annyira hogy lehessen veretni egy kört.
na,majdnem ugyan ez az enyémen is,kivéve az indulást.hidegen kib...tt rumlis volt.
meg tuti nem volt javítva a hengerfej,soha. lehet az volt az egyetlen a világon...
bár a csésze meg volt repedve, de időben elkaptuk.
Kipróbálom én is.
Ezt a két olajat használtam, annyi a különbség hogy a 10W50-el nem kezdett a váltó keményedni a 6000es csereperiódus végén sem, meg kánikulában sem, de alapból a 10W40 is tökéletes. Egyikből sem evett egy decit sem a 6000km alatt.
Az enyém most egész jól rendbe lett rakva, de ettől az egytől azért egy kicsit tartok.
Én sem szabályoztattam soha egyik mocimat se.
Venni akartam bele két új szelepcsészét, de 16eFt volt darabja. Így maradt a benne lévő nagyító alatt való átvizsgálása. Nem találtunk a szerelőmmel semmit, így bízom benne, hogy ha jól bánok vele akkor nem lehet baj.
Más: Most 10W40-es 5100-as Motul olajat használok, de szeretném kipróbálni a 10W50-et. Használt már valaki ilyet? Vélemények?