23.000Km-el vettem, előtte valószínűleg egyszer lehetett ilyen affér, mert voltak arra utaló alig észrevehető jelek, hogy bontva volt az egyik hengerfej, de nem biztos. Nálam viszont soha semmi gond nem volt. Pedig volt használva rendesen, viszont ésszel, tiltást nem látott soha. majdnem 30.000km alatt olajat meg szűrőket és gyertyát kellett cserélni. meg idomokat mert párszor hemperegtem
A blokk végig porszáraz volt kívül, azonnal indult, sosem kormolt szóval tökéletes volt na :)
Emellett 5.5-7 közt evett, sose többet, akkor sem ha stabil 250es utazó volt autopályán tankszáradásig.
szeva teso ha akarod neked is hetedik sebességben egykerékrre ál, it van laCházán a józsi, süt jó hurkát -mikormegyünkmotorozni- MEG kell kenni hurkazsírral és akkor jólessz.
és ennyiért bírtad te is megszerválni?
most próbálok egy más utat, mint a kereskedés, még nemtom olcsóbbra jön-e ki. Mert hát picit zavar,hogy a menyezett reppedezet.
te , ha má' így összejöttünk.
rsv-n nézted a szívócsonkjaidat? vagy annyira te nem bontottad meg? ratyi gumiból van és meg van repedezve, falsot szerintem nem szív, nem hiszem, hogy egyedi lenne...az ára viszont nem túl baráti, 21 mátyásos/stück...
Köszönöm az infókat. Annyit szeretnék még tudni hogy mire kell figyelni a vásárláskor, mire érzékeny a TL és hogy sok-e az 50.000 km ami benne van? Tudom hogy nagyban függ a karbantartástól az állapota, ezért csak az általános TLR problémákra gondolok és érdekel mindenféle jó és rossz tapasztal ezzel a motorral kapcsolatban.
4T motornál viszonylag ritka a szimmering a blokkon belül, az viszont meglehet hogy a külső szimmeringek nem szeretik az állást, de az a blokk bontása nélkül olcsón cserélhető.
Az én apósom egy gsx750f-et vett. 5 évet állt a moci (ismerősé volt és tényleg ennyit ált). A blokkon belűl szinte az összes szimering szarrá ment. Füstőlt mint a barom a 3-4. kör után. Utánna lett egy gyürű törése is (bár ez szerintem nem az állásnak tudható be). Így most megállt neki 150eFt-ban a vásárlást követően a motor generálozása.
Szeretnék venni egy 2001es TLR-t, 50.000km van benne. Tanácsot szeretnék tőletek kérni hogy mire kell odafigyelni a vásárlásnál, és hogy sok -e ez a km ami benne van. Mi az amire érzékeny, mit kell megnézegetni rajta alaposabban? Érdekelne még hogy ha egy motor 6 évig állt az milyen hatással van rá?
Köszönettel:
Zenox
A blokk végig porszáraz volt kívül, azonnal indult, sosem kormolt szóval tökéletes volt na :)
Emellett 5.5-7 közt evett, sose többet, akkor sem ha stabil 250es utazó volt autopályán tankszáradásig.