Szia. Ma elkészült a moci fullra. (holnap felrakom a képeket)
Beraktam a xenont 4300K-es izzóval és nagyon köszönöm, hogy ezt ajánlottad. Nagyon szép fehéren világít. Nem is feltűnő, hogy xenon. (bár brutális fénye van :) )
sziasztok!a xenonnal óvatosan erre felénk Somogyban matricát kaparnak érte automata fényszóró szintező stb. Állítólag a lámpatesten az E betűk mellett kell egy jelzésnek lennie,ami a házilag szereltekbe nincs.Nekem is az van bent,de azt hiszem a szezonra kiszedem, marad valami nagyobb fényű H1.
A dinó gépében egy korábbi perec nyomán széthullott a factoryban a flepni, emiatt elég szar az indíthatósága meg a melegedési fázisban is herákol ha jól emlékszem.
abszolút nem kevés....sőt...
csak érdekelt,hogy szerinted dob-e akkorát, mint a tl-en.
bár ott sem volt lórúgás szerű a változás, de az érezhető kategóriába tartozott. abból én is kicsaptam, és a légszűrő házat is átberheltem picit.
Majd kipróbálom melyik a jobb.
Nekem anno 6000K-s volt és az enyhén kék volt.
Holnap megjön a 4300K-s is aztán eldöntöm mi lesz a jobb nekem.
Azért köszi.
A 4300K-es izzón is látszik hogy xenon, a legjobb fényereje a 6000 kelvinesnek van, az áll a legközelebb a fehér fényhez, a 4300as spektrumában már túl sok a vörös, 6000 fölött meg a kék, mindkét irányban csökken a látható fényerő.
+utána a javítások