Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

feketének nem fekete csak olyan sötétbarna!Az sem túl jó már gondolom!
Amúgy tudod hogy mennyinek kéne lennie 1 lamellának?(mm)
Akkor bizony meg vagyon égve és akkor valószínüleg a kopólamellák sem 100-asak, megmértétek vagy csak szemre tűnt jónak, nincsenek kicsit megfeketedve?...
Szevasztok!Köszi a jótanácsokat!
Motul5100van benne most is!
Meg néztük már a kuplungot de nem látszódik semmi rajta!Szét is lett szedve meg minden!
Hallottam olyat hogy a rugók ha elfáradnak akkor is csinál ilyet!
meg a fémlamellák elég lilák!Az nagy baj?
Persze, hogy nem biztos, ezért kéne megnézni jobban......más is lehet.....
nem biztos hogy a kuplungod a szar.
nekem is csúszott, néha, ha rájött.
most szét lett szedve a blokk és nincs baja a kuplungnak.
én is motul5100-at használok
Hali! Ja Motult neki!
igen.....,de nem azért írtam az előzőt......ez még nem biztos, azért meg kéne nézni jobban a dolgot mielőtt bontásra kerül a sor...
akkor mostmár elhiszem hogy a kuplungom ment szarrá
Basszus!Tud valaki olcsón kuplungot!
Akkor az inkább már a kuplung hibája, a Motul a sok olajnál talán még jobban is fogja a kuplungot.....amúgy jó olaj valóban
Köszi az infót!
Nekem is az van most benne de elkezdett csúszni a kuplunk!
Főleg ha már jó meleg az olaj!Egy hajtósabb kör utánn
Nekem S van, de én is ezt az olajat használom. (és jó is)
Hali!
Nekem pl. ez vált be a legjobban:
Motul5100
szevasztok!Új vagyok itt!
Kérdésem lenne!Milyen olajat ajánlotok TL1000Rbe?Kinek mi vált be?Minden érdekel
esni fog a hó!
mi van skacok ?szoljon mar bele valaki?
vasarnap milyen ido lesz?
jo volt
jon ma 5 fele gurulni a varosba pesten?
Ha valaki épp hozzámvágna egy Factory-t, vagy egy 1098S-t, lehet tőlem akármilyen hiperszuper motor, nekem úgyis az járna a fejemben, hogy mit lehet rajta meghekkelni...
A lényeg, hogy ne maradjon gyári állapotban!
De a Factory eleve öhlinssel van, az 1098-ból pedig csak az S-es.
nekem azért az is tetszett....
de bizti lehet faragni rajta.
Azt ne hidd. Az alap 1098 igen puritán... Vékony zörgős műanyag minden, sehol karbon, futómű tök alap sachs, felni öntvény... Messze fapadosabb mint egy RSV Factory...
Azt már hova?
Én hozzá nem nyúlnék az tuti.
Na majd 20 és múlva egy 30 évest.
Holnap én is beszélek a szerelőnmel. Úgyis ott van nála a motorom. Lehet mondom neki, hogy cseréljük ki nagyobb hőmérsékletűre.
A letakarós módszer teljesen ok, nincs vele gond.
Termosztátot én se cseréltem még ki egyelőre csak gondolkodtam a dolgon, de elméletben ok. Viszont várok még pár választ hátha valamin átsiklottam!