Inkább nem számolok utána, de lehet tényleg kijönne belőle egy 1098... egy alap 1098. de akkor még azt is szénné kéne pimpelni, úgyhogy semmivel se lennék előrébb...
Én örülnék ha a más hőértékű termosztáttal megoldható lenne és leírnád a tapasztalataidat.
Nekem is túlhűtött a gép és mivel nem vagyok egy nagy szaki és a pénz sem vet fel így kitaláltam a letakarós módszert ami eddig bejött és hiába nevetnek ki vele sokan ma is az 5C-ban 75C-os vize volt a vasnak kora reggel. Mielőtt ezt megcsináltam volna volt olyan, hogy nyáron a legmelegebbekben is max 70C-ig ment fel a vizhőfoka, d legtöbbszőr inkább 65C volt a jellemző.
Sziasztok! Volt itt már szó a motor túlhűtéséről nem is olyan rég. Ebben kérném én is a szakértői véleményeteket mivel sajna szerintem az enyém is ebben szenved (99-es papíron de amúgy 97-es) nem rég vettem.
Szóval utána gondoltam egy kicsit a témának és átnyálaztam a manualt is. Abban azt írja(cooling system 5-12) hogy két hőértékű termosztáttal(USA,Kanada és a többiek) szerelték őket. Az USAba 74,5-78,5 °C-on kezd nyitni míg a másik 48-52°c-on. A teljes nyitás az USAba 90 °C-on a másikba 65 °C. Véleményem szerint ha a nagyobb hőértékűvel lenne szerelve akkor a probléma nagy része meg lenne oldva, ha rosszul gondolom akkor marad a bevált letakarásos módszer mert a baypasst egy kicsit túlbonyolították szerintem.
Észrevételek?
Mivel már csak a váz, meg a kerekek voltak eredetiek, ezért azokkal kezdem.
Először tükörre lesz polírozva minden alu alkatrész ami látszik, aztán majd összerakáskor úgyis jön az egyik dolog a másikból. A szín az piros marad, mert bejön, meg a kipuff is Blueflame lesz megint, mert az is bejön. A többi meg nagyjából már meg is van, amit akarhatnék...
ha a legújabb forgalmid van (6 hely van a műszaki vizsga érvényességénél), akkor ki kell cserélni, az 6eFt
ha a régebbi forgalmid van akkor nem kell cserélni, csak simán beírják.
elég ha bemész az okmányirodába és mondod, hogy színváltozás van.
de a helyedben előtte felhívnám az okmányirodát ahova viszed a forgalmidat, hogy pontosan hogy van, mert elvileg egy jogszabályból dolgoznak, de máshol máshogy értelmezhetik.
Meghúzza a vezműláncot? Aztán azt meg hogyan?
Az egy dolog hogy van annak feszítője, de másfelől pedig annyira rövid lánc van benne hogy gyakorlatilag sosem lesz mérhető nyúlása.
Nekem is túlhűtött a gép és mivel nem vagyok egy nagy szaki és a pénz sem vet fel így kitaláltam a letakarós módszert ami eddig bejött és hiába nevetnek ki vele sokan ma is az 5C-ban 75C-os vize volt a vasnak kora reggel. Mielőtt ezt megcsináltam volna volt olyan, hogy nyáron a legmelegebbekben is max 70C-ig ment fel a vizhőfoka, d legtöbbszőr inkább 65C volt a jellemző.
Szóval utána gondoltam egy kicsit a témának és átnyálaztam a manualt is. Abban azt írja(cooling system 5-12) hogy két hőértékű termosztáttal(USA,Kanada és a többiek) szerelték őket. Az USAba 74,5-78,5 °C-on kezd nyitni míg a másik 48-52°c-on. A teljes nyitás az USAba 90 °C-on a másikba 65 °C. Véleményem szerint ha a nagyobb hőértékűvel lenne szerelve akkor a probléma nagy része meg lenne oldva, ha rosszul gondolom akkor marad a bevált letakarásos módszer mert a baypasst egy kicsit túlbonyolították szerintem.
Észrevételek?
de még meg kell nézni hogy jó e!
Először tükörre lesz polírozva minden alu alkatrész ami látszik, aztán majd összerakáskor úgyis jön az egyik dolog a másikból. A szín az piros marad, mert bejön, meg a kipuff is Blueflame lesz megint, mert az is bejön. A többi meg nagyjából már meg is van, amit akarhatnék...
Már csak a lóvét kell gyűjtögetni..
Nagyonjó állapotban vannak, csak az a baj, hogy pont olyan hosszúak mint a gyári. Hétvégén rövidűlnek
Ok köszi.
ha a régebbi forgalmid van akkor nem kell cserélni, csak simán beírják.
elég ha bemész az okmányirodába és mondod, hogy színváltozás van.
de a helyedben előtte felhívnám az okmányirodát ahova viszed a forgalmidat, hogy pontosan hogy van, mert elvileg egy jogszabályból dolgoznak, de máshol máshogy értelmezhetik.
Az egy dolog hogy van annak feszítője, de másfelől pedig annyira rövid lánc van benne hogy gyakorlatilag sosem lesz mérhető nyúlása.
Van egy érzésem h nekem is marad ha tavasszal sem megy el akkor indul a streetfigter átalakítása vaszínű