Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs mit
Szia Szekka.
Igen marad és elkezdem megvadítani.
Holnap megyek Szegedre 2db Gianelli dobért. A festővel is megvan már beszélve a munka. Még egy motorszerelő kell aki kicseréli nekem a kipuszelepcsészéket , beállítja a szelephézagot és meghúzza a vez.láncot. Rakni fogok fel képeket munkákról ill. az aktuális állapotról
Akkor marad?

Kipuff csere lesz?
Télen ilyen lesz a vas:
Köszönöm, hogy segítesz.
holnapra megmondom
az asszony okmányirodában dolgozik, csak nem a gépjárműben
Utánna járok. Télen új szint kap a gép.
Vagy az vagy eredetvizsga, én az utóbbira emlékszem....
Meg kell egy műszaki is nem?
6 ezer a forgalmi, és 6 a törzskönyv
Sziasztok,
Ha átfestetném a motort mennyibe kerülne törzskönyv és a forgalmi átiratás?
Válaszokat előre is köszönöm.
Ma voltam Pécsen a RED BARON-ban és láttam egy tl1000s-t. Piros színű .Valaki?
köszi felhívom
hol?
karok ocsok 3 ezerert vetem darabjat a neten
a csavarok kiszedve
nem volt egyszerű
szombaton viszem bregyo-hoz szétkapjuk, megnézzük mi a baja, tudok használt váltót 20 ért, remélem hogy tényleg ott lesz a baj, összereakja, szerintem 2-3 hét mert 13.-án mennek versenyre, aztán hozom és rakom össze.Kell még egy kuplung kar, meg lehet hogy egy váltókar, de azt meghegesztjük, aztán lefestjük az oldal, és fej, idomokat, és ha marad még pénzem akkor fém fékcső előre.
mikor lesz kesz
az egyikből kb3-4 mm a másik már neccesebb:(
ütögettem, és oda vissza csavartam, de így se bírta, majd délután megyek haveromhoz és co-val meghegesztjük
mert ha kilog utni kell kakapaccsal hogy megmozduljon es utana lehet ra hegeszteni csavart es kurva finoman ki be csavargatni es ki fog jonni
menyi log ki?
köszi
A kedvedért...jó móka.
+s
képe voltál beletörni a csavart csak azért hogy megmutasd?!
már kint a blokk jövő héten viszem Szabó Jánoshoz