Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegény, ha vissza sikerül varrni a kezét, akkor már ennyiért sem tudja majd eladni...
Felrakta hirdetni másnap meg összetörte....
Nem ismertem, de láttam a TLR-jét eladóban. Amikor még egyben volt...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Nem ismerte valaki innen a srácot? Szegény jó rá..szot :(
Én is mentem már 100km-et szakadó esőben nyáron.
Neked ebben a hidegben biztos finom lehetett.
a fizika álíitásait vérrel igazolták. amúgy jó hallani hogy nem adtad fel a v2-vel a harcot.
ja vasarnap szarra aztam balaton pest vegig szakado vizcseppek
sajnos ez van ha valamit elnezunk,szombaton ott voltam kompon jottem at deli partra sajnalom a skacot
Szia Uram. Rég beszéltünk. Ha nem sikerül eladni lehet, hogy rádcsörgök tavasszal és kitaláltuk valamit a hűtőrendszeremre ;)
manual nem téved csak olvasni tudni kell belőle.
Szegény TLR-es kolléga.
http://naplo-online.hu/cimlapo...
EMlékszem. Esőben viszont nem, mikor Bükön voltunk, emlékszel?
Ja, a ventikapcsoló a bejövő oldal alsó pontján van a hűtőnek, ha még jól emlékszem. Két éve már másnál van a kicsike.
Az meg elég elbaszott ötlet volt, hogy a hőfokérzékelőt a hűtőre rakták...nem is értem miért.
ez korrekt.
de nem én találtam ki.
Mert attól jobban is ment......
az s-nél a visszatérő ág leghidegebb pontjára rakták a hő jeladót el is hiszem hogy át kell rakni a termosztátházra.teljesen másképp vezérli az injektort. a hütőmotor gombát pedig a meleg oldal legmelegebb pontjára.
nézem a manuált és az olaj hűtő jól bekavarhat lehet hogy átmérő és keringési sebesség variáció áldozata lett a szar hűtés.
meghajlok logikád előtt, igazad a tapasztalat miatt érvényes.
szerintem ezt okosabb emberek (echte gyári fejlesztőmérnökök) már jobban, többször,több pénzért és muszályból átgondolták, hisz a '97 utániakon már így van megoldva, az az előttiek meg tény, hogy kukásak voltak.Nekem 2001-es volt. 1 gombával, bypasscsővel.
hali jacis.
milyen az aszfalt felétek, le kellene gurulnom jakabra. a hűtőt gondold végig a termosztát ott van a motorba és nem engedi ki a meleg vizet a motorból ha a hűtőt variálod attól még a motorban van a meleg víz. a áteresz lyuk csak ki engedné a meleg vizet a motorból. ezt az ellenmondást gondold végig. a termosztát lezárja a hűtő felé vezető utat és a motoron belül forog a víz. a hűtőből jövő csövet ami visszamegy a motorba a lezárt termosztát nem áramoltatja.
Dingonak volt mindíg valami ilyesmi ballonos a TL-en...
Csak arra rajzolt mintát is...
tudom :D
Kicsit túl kell fújni levegővel és máris megvan az a 196 :D
196-ot írtál, ezért megy a vicceskedés...
195/65 Dunlop. Széles magas.
Ez ni
A kanyarsebességet nemtudom mennyire változik, de a dönthetőség eléggé. Sokkal nehezebben indul meg és "nyomni" kell lefelé a kanyarban a 190/50-el, még a 180-nál nincs ilyen gond.
Ilyen méretű gumiról nem is hallottam még.