Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már ilyen méretet is gyártanak? 196/65
Nekem lehet akkor jobban bejönne egy 197/69.5
Hát, a 180/55 dolog nekem nemigen jött be. Konkrétan az aprilia ezzel a gumival lényegesen alacsonyabb kanyarsebességet bír.
Dunlop 196/65 az a király, gondolatra lapraborul a motor, és olyat fog mint állat :D
Ha meg nem, akkor olyat repülsz mint én
Az tuti,ezt aláírom!
Ezt a 180/55-ös dolgot most hallom másodszor. Elgondolkodtató...
Hmmm... Túlmelegszik a rotációs csillapítás?
Az lehet, de avval a hülye is tud pályázni. Ebben meg van kicsi kihívás.
Amúgy a gumi is sokat számít. A TLR jobban fordul a 180/55-től.
Igazad van de "télen vetted" akkor nem hűlt vissza?
Engem ami most nagyon bánt a motorral kapcsolatban az hogy ha nem sikerűl tőle idén megszabadulni akkor le akarom vele nyomni a következő szezont, de ahhoz meg akarom benen nézetni a kipu szelepeket nehogy beszakadjon egyszer menet közben iill. meg kellene csináltatni a hűtő rendszerét mert most alig akar melegedni és nagyon gyorsan visszahűl és amit pfvari leírt az nagyon elvette a kedvem a vastól.
Viszont ha átülnél egy gixer 750-re rögtön gyorsabb lennél ugyanazzal a tudással, azt hiszem Koca is gyorsult rögtön.....na jó nem rögtön, de hamar......
Elég sok új sportmotort verek a TL-lel a ringen. Nekem kb 6kör után jön elő ez a rotációs túlmelegedés. A gyári rugókat meg szelepeket kellene cserélni a futóműben és sztem a 2.00-át tudja a ringen.
nehezebb és kezelhetetlenebb, mint az SV...de hát ezért való férfiaknak.
és abban az S blokkja van. Ami 10 lóval gyérebb,mint az R.
beesett?......ez túlmelegedésnél előfordul, de esőtől?.....meg kéne nézni, így látatlanban nem sokat lehet rá mondani....
vasárnap az esőben be esett az első fék nem az első eset csak esőben szerinted?miért?
néha TL is beesik ezért írtam amit írtam.......volt cagiva raptor 1000 is ami TL blokkos volt......na vazz, azt hittem leesek róla(egyébként nem szoktam próbálni a gépeket csak ha olyan a gond, hogy kell) pedig a béka sem volt gyenge.......és annak a futóműve, féke és kényelme nagyon ott van......
Tudom, te sok SV-vel foglakozol. Na majd 1szer elcsalom a havert a TLR-el hozzád, aztán meglesheted/próbálhatod.
Rendben, nem vitatkozom főleg mert nincs is min, de én csak arról tudok beszámolni ami hozzám kerül....
27000km van az én tlr emben nyelezem szinte mindig ahol csak lehet eszik sokat de brutál ahogy megy nincs vele gondom csak annyi mint más motorokon szokott,sosem hagy cselben és a hangja még mindig fel állítja a farkamat,a barátnőm pedig benedvesedik,soha nem adom el,esetleg erősebb motort ha veszek csak ez mellé másodiknak Ő az első.!Ahogy imrufo mondja V2 FOR EVER!
Mert annyira nem terjedt el. Nem annyira tucatmotor a TLR.
Mentem mind a kettővel, és ég és föld. Mérföldekkel jobb nálam a TLR mint egy SV. Még kényelmesebb is. De kinek mi...
ez igaz, de miért nem azzal pályáznak?(kevés kivételtől eltekintve).......
SV=túramotor TLR=sportmotor
Mert S-ed van kicsit megértelek. Azok születtek elsőnek. Viszont az R-nél eléggé kiforrt a technika. Az SV1000 meg sehol nincs a TLR-hez képest még most sem...
Rendben, de Nektek új korában volt a TL 30-50000km-ig míg a többiek használtan vették és a hibák náluk jöttek ki. Az SV-nél gyakorlatilag gyengítették és kicsit fejlesztgették a blokkot és tudok párat ami 100000km-nél jár komoly hiba nélkül. Ilyen TL-t még nem láttam, lehet, hogy erősebb és jobb a futóműve, de nem bír közel annyit sem mint az SV és ez a pályázásokon is meglátszik, nem véletlenül használják ott sem inkább az SV-t. Az utcai felhasználónak szerintem inkább fontosabb a megbízhatóság mint 1-2 jobb adat és ezt tükrözi az ára is.
én 45000-et, 6000-ként szervizelve,no problem- kivéve a hidegindítási gondokat.
A futóműve (még a rotációs faszság ellenére is) mérföldekkel jobb, mint az SV-é, a gázreakciója, a "brutalitása"...nem beszélve arról, hogy ha eldobok egy követ a Tesco parkolóban az tuti SV-re esik. Míg a TL kicsit "exkluzívabb". Én is szerettem.
De az Aprilia azért ....