Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a TLS is mikor bejött nagyon fejlett technikát képviselt ami a mai napig megállja a helyét. Nekem is ha az anyagi lehetőségeim adottak lennének hozzá akkor apriliára ülnék át a tlről, de hát nem
30.000Km-t mentem TL1000S-el, és semmi bajom nem volt vele. A mai napig a legjobban szeretett motorom volt, pedig az RSV mille és a Factory is mérföldekkel sokkal jobb motor. Az SV1000 pedig minden szempontból bóvlibb mint a TL.
Az R-es verziót nem nagyon ismerem. Talán valamivel jobb mint az S, de én úgy érzem, hogy ezek egy nagyon elcseszett tervezés eredményei :(
Havernak van egy 1000-és SV, de lényegesen jobb motor mint az S-em. Persze tudom, hogy újabb stb.. de akkor is.
Amint lesz rá alkalom megszabadulok tőle és visszatérek a egy GsxR-re.
Mert tisztességes vagy..........ha azt mondanád, hogy évente 1500km-t mentél és azt is csak csopperes csapattal a turulhoz max. 100-al rögtön elvinnék......
Én is hirdetem egy ideje,de eddig senki nem jött megnézni. Én a telefonban korrektül elmondok mindent a motorról,nem akarok senkit átvágni...mégse érdekel senkit.
én 1 misiért vettem hitelre mire visszafizetem lesz majdnem 2 misi a motor meg fog érni 500 at:( ez van
a TLR sem megy jobban.....én agyaltam a vásárlásán, de ha tehetem maradok majd az SV1000-nél.......kicsit kiforottabb...
mi a baj a tls-motorokkal?
Elég gyenge áruk van a TLS-nek. Bánom is hogy megvettem .
Welcome!
540et akart érte adni én meg mondtam neki h 550a vége mert nekem is megér ennyit és akkor marad még egy szezont. Aztán erölködött az 545tel és modtam h 550 vagy viszlát. És elköszöntünk
az uj gumi bevalt esoben is nagyon tapad ma szarra aztam de fasza volt gurulni tlr for ever
El kellett volna engedned......
Volt egy kettő komoly is de alapvetően sok a komolytalan.
(Egy tank benzin ára választotta el bizniszt.... )
Neked volt már érdeklődő a vasra?
Mert betudom majd cserélni ha összejön a pénzem.
Nálam egy motor se marad 1-2 évnél tovább . Most is egy v2-est akarok venni. RSV-t
Te még hogy nem árulod hogy ha nem jött be a a V2 feeling és le akarod cserélni?
Szia. Te sem sokat használtad?!
Ha valakit érdekel akkor eladó lett a gépem
Köszi. Utánna nézek. Ha nem jön össze a cserére a lovém akkor meg kell csináltatnom az enyémet is :(
ki kell venni a termosztátházat, a hátsó sorjás lapját fel kell síkolni és menetet fúrva bele oda megy a hőmérséklet jeladó a hűtőből. Továbbá szintén kell faragni egy bypass kerülőágat a vízpumpa kimenő csöve és a termosztátház közé. Jópár rézből esztergált fitting kell meg a lezáródugó a vízhűtőbe.
Babik Szilárd Kazincbarcikán csinálta nekem, ha jól tudom az ő keze munkája az itthon futó TL-ek mindegyikének átalakítása.
De ez már sok sok éve volt, ha megkeresed talán megvannak még neki a méretek meg a tervek. Keress rá iwien :)
Szia.

Megnéztem nekem a hűtőben van kettő darab jeladó. Az egyik a jobb a másik a bal oldalon.
Ha jól értelmezem az általad leírtakat akkor ez a régebbi (rossz) megoldás.
Utólagosan hogyan lehet jól átalakítani a hűtést hogy gyorsabban felmelegedjen ill. hogy ne hűljön vissza a hidegebb időkben a blokk?
Választ előre is köszönöm.
3 rétegű lakkozható matricák eladók
Ismerős a szitu de muszáj motorozni bulizni különben miért az egész hajciha?