Szerintem a TLS is mikor bejött nagyon fejlett technikát képviselt ami a mai napig megállja a helyét. Nekem is ha az anyagi lehetőségeim adottak lennének hozzá akkor apriliára ülnék át a tlről, de hát nem
30.000Km-t mentem TL1000S-el, és semmi bajom nem volt vele. A mai napig a legjobban szeretett motorom volt, pedig az RSV mille és a Factory is mérföldekkel sokkal jobb motor. Az SV1000 pedig minden szempontból bóvlibb mint a TL.
Az R-es verziót nem nagyon ismerem. Talán valamivel jobb mint az S, de én úgy érzem, hogy ezek egy nagyon elcseszett tervezés eredményei :(
Havernak van egy 1000-és SV, de lényegesen jobb motor mint az S-em. Persze tudom, hogy újabb stb.. de akkor is.
Amint lesz rá alkalom megszabadulok tőle és visszatérek a egy GsxR-re.
Mert tisztességes vagy..........ha azt mondanád, hogy évente 1500km-t mentél és azt is csak csopperes csapattal a turulhoz max. 100-al rögtön elvinnék......
Én is hirdetem egy ideje,de eddig senki nem jött megnézni. Én a telefonban korrektül elmondok mindent a motorról,nem akarok senkit átvágni...mégse érdekel senkit.
540et akart érte adni én meg mondtam neki h 550a vége mert nekem is megér ennyit és akkor marad még egy szezont. Aztán erölködött az 545tel és modtam h 550 vagy viszlát. És elköszöntünk
ki kell venni a termosztátházat, a hátsó sorjás lapját fel kell síkolni és menetet fúrva bele oda megy a hőmérséklet jeladó a hűtőből. Továbbá szintén kell faragni egy bypass kerülőágat a vízpumpa kimenő csöve és a termosztátház közé. Jópár rézből esztergált fitting kell meg a lezáródugó a vízhűtőbe.
Babik Szilárd Kazincbarcikán csinálta nekem, ha jól tudom az ő keze munkája az itthon futó TL-ek mindegyikének átalakítása.
De ez már sok sok éve volt, ha megkeresed talán megvannak még neki a méretek meg a tervek. Keress rá iwien :)
Megnéztem nekem a hűtőben van kettő darab jeladó. Az egyik a jobb a másik a bal oldalon.
Ha jól értelmezem az általad leírtakat akkor ez a régebbi (rossz) megoldás.
Utólagosan hogyan lehet jól átalakítani a hűtést hogy gyorsabban felmelegedjen ill. hogy ne hűljön vissza a hidegebb időkben a blokk?
Választ előre is köszönöm.
Havernak van egy 1000-és SV, de lényegesen jobb motor mint az S-em. Persze tudom, hogy újabb stb.. de akkor is.
Amint lesz rá alkalom megszabadulok tőle és visszatérek a egy GsxR-re.
(Egy tank benzin ára választotta el bizniszt.... )
Babik Szilárd Kazincbarcikán csinálta nekem, ha jól tudom az ő keze munkája az itthon futó TL-ek mindegyikének átalakítása.
De ez már sok sok éve volt, ha megkeresed talán megvannak még neki a méretek meg a tervek. Keress rá iwien :)
Megnéztem nekem a hűtőben van kettő darab jeladó. Az egyik a jobb a másik a bal oldalon.
Ha jól értelmezem az általad leírtakat akkor ez a régebbi (rossz) megoldás.
Utólagosan hogyan lehet jól átalakítani a hűtést hogy gyorsabban felmelegedjen ill. hogy ne hűljön vissza a hidegebb időkben a blokk?
Választ előre is köszönöm.