A csomó nagyképű majom legalább kétszer annyi ideje motorozik mint te és látott már egy s mást.
Ez nem feltétlen azt jelenti, hogy nagy tudora a TL-nek és álmából felrémítve is köpi a hajtókar cikkszámát.
Itt annak idején (mikor még általános iskolába jártál) egy nagyon jó ,egymást segítő , összetartó csapat jött létre akik szerintem a magadfajta seggfejek miatt már nem írnak ide okosakat, sőt :nagy vonalban semmi.
De ettől függetlenül tartják egymással a drótot, és ha valaki megérdemli (pl. szekka,vagy egy ismeretlen aki megfelelő hangnemet üt meg) akkor annak adnak érdembeni választ.
Nekem nincs itt bajom senkivel. De ezek szerint mégis olvasod a TL topikot. Az lehet hogy hogy másik fórumon is kaptam volna választ. De mindenképp ide akartam írni hátha másnak is volt már ilyen problémája és tudja is a megoldást rá (imrufo ugyebár tapasztalt ilyet de a problémája megoldódott )
Köszi! Váltások mennek le fel tökéletes. Lehetséges hogy a váltóban elkopott valami most már ezzel is okosabb lett (62ezer km alatt már kophat is) Egy ilyen "bigyula" sok jó magyar forintért beszerezhető igaz?
Ha minden váltás megy tökéletesen(főként a visszaváltás), csak az üreset nem találod, akkor gondolom nem a kupplung szaraxik, hanem a váltó...
Én arra tippelnék, -amellett, hogy bármi egyéb is lehet- hogy a váltócsillag van kikopva...
Létezik erre tuningcucc (lent a képen) amit én bele is akartam rakni az enyémbe, mert ugyanezzel a problémával küzdöttem, de aztán a blokk kifeküdt, így a probléma is "megoldódott".
Én ezért nem szoktam a TL topikot olvasni mert telivan egy csomó nagyképű majommal aki azt hiszi magáról, hogy milyen vicceset mond, de közben meg nagy szar a dumája
Ha értelmes választ akarsz kapni a kérdéseidre jobban jársz ha nem itt teszed fel őket....
Olajat most cseréltem amúgy is épp esedékes lett volna de nem változott semmi. (Motul 5100) 1es és 2es között mozog csak ha leállítom rögtön N be van. Kuplung jó helyen emel ki de álítgattam is a karnál de semmi
Újabb kérdésem lenne azokhoz akik jobban értenek a TL-ekhez.
Olyankor mi fáradt el vagy mi a nem oké ha bemelegszik a motor és pl lámpánál nem "találom meg az ürest"?
Köszi.
Ez nem feltétlen azt jelenti, hogy nagy tudora a TL-nek és álmából felrémítve is köpi a hajtókar cikkszámát.
Itt annak idején (mikor még általános iskolába jártál) egy nagyon jó ,egymást segítő , összetartó csapat jött létre akik szerintem a magadfajta seggfejek miatt már nem írnak ide okosakat, sőt :nagy vonalban semmi.
De ettől függetlenül tartják egymással a drótot, és ha valaki megérdemli (pl. szekka,vagy egy ismeretlen aki megfelelő hangnemet üt meg) akkor annak adnak érdembeni választ.
Én arra tippelnék, -amellett, hogy bármi egyéb is lehet- hogy a váltócsillag van kikopva...
Létezik erre tuningcucc (lent a képen) amit én bele is akartam rakni az enyémbe, mert ugyanezzel a problémával küzdöttem, de aztán a blokk kifeküdt, így a probléma is "megoldódott".
Ha értelmes választ akarsz kapni a kérdéseidre jobban jársz ha nem itt teszed fel őket....
Olyankor mi fáradt el vagy mi a nem oké ha bemelegszik a motor és pl lámpánál nem "találom meg az ürest"?
Köszi.