Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A csomó nagyképű majom legalább kétszer annyi ideje motorozik mint te és látott már egy s mást.
Ez nem feltétlen azt jelenti, hogy nagy tudora a TL-nek és álmából felrémítve is köpi a hajtókar cikkszámát.

Itt annak idején (mikor még általános iskolába jártál) egy nagyon jó ,egymást segítő , összetartó csapat jött létre akik szerintem a magadfajta seggfejek miatt már nem írnak ide okosakat, sőt :nagy vonalban semmi.
De ettől függetlenül tartják egymással a drótot, és ha valaki megérdemli (pl. szekka,vagy egy ismeretlen aki megfelelő hangnemet üt meg) akkor annak adnak érdembeni választ.
Nekem nincs itt bajom senkivel. De ezek szerint mégis olvasod a TL topikot. Az lehet hogy hogy másik fórumon is kaptam volna választ. De mindenképp ide akartam írni hátha másnak is volt már ilyen problémája és tudja is a megoldást rá (imrufo ugyebár tapasztalt ilyet de a problémája megoldódott )
Köszi! Váltások mennek le fel tökéletes. Lehetséges hogy a váltóban elkopott valami most már ezzel is okosabb lett (62ezer km alatt már kophat is) Egy ilyen "bigyula" sok jó magyar forintért beszerezhető igaz?
Én is azért lepődtem meg mert tényleg pont melegen kellene jobbnak lennie.
ott a pont
Ha minden váltás megy tökéletesen(főként a visszaváltás), csak az üreset nem találod, akkor gondolom nem a kupplung szaraxik, hanem a váltó...
Én arra tippelnék, -amellett, hogy bármi egyéb is lehet- hogy a váltócsillag van kikopva...
Létezik erre tuningcucc (lent a képen) amit én bele is akartam rakni az enyémbe, mert ugyanezzel a problémával küzdöttem, de aztán a blokk kifeküdt, így a probléma is "megoldódott".
Talán azért nem is hiányoztál itt senkinek, mert ilyeneket hánysz ide...
A motorom még mindig eladó. Megtalálható a hirdetések között is.
Véleményem szerint a kuplung lesz a ludas...persze én is nagypofájú vok..szóval ilyen esetben a akuplung szokott a gond lenni.
A motul hidegen egy kicsit ragasztani szokta a kuplungot, de melegen nem szokott gond lenni.........
Én ezért nem szoktam a TL topikot olvasni mert telivan egy csomó nagyképű majommal aki azt hiszi magáról, hogy milyen vicceset mond, de közben meg nagy szar a dumája
Ha értelmes választ akarsz kapni a kérdéseidre jobban jársz ha nem itt teszed fel őket....
Olajat most cseréltem amúgy is épp esedékes lett volna de nem változott semmi. (Motul 5100) 1es és 2es között mozog csak ha leállítom rögtön N be van. Kuplung jó helyen emel ki de álítgattam is a karnál de semmi
ja? és nem értek a tlhez...
bal láb vádli, inak,bőrfelszíni nyomásérzékelők.vagy az olaj.
Újabb kérdésem lenne azokhoz akik jobban értenek a TL-ekhez.
Olyankor mi fáradt el vagy mi a nem oké ha bemelegszik a motor és pl lámpánál nem "találom meg az ürest"?
Köszi.
Na jó lehet, de azért már az se most volt...
én még láttalak tudatmódosító hatása alatt...úgyhogy nem is olyan rég óta...
bocs, de már rég óta nem élek tudatmódosító szerekkel....
legyen ugy de gyorsulunk remelem
jaja csak én az asszonnyal:D
Te is szoktál macskázni?
akkor tudom kivagy a múltkor beszélgettünk a kisfiaddal mert odajött hozzánk macskázni
ha minden jól megy nyáron már gurulni fog a gép...
Gondolom ahogy kész lesz.