Lehet hogy semmi baja a gombának, ugyanis gyárilag 105 foknál kapcsolja be a ventilátort, és 100 foknál kapcsolja ki. Próbáld ki még egyszer, és engedd jobban felmelegedni! Mivel nyomás alatt van a rendszer, csak valahol 120fok fölött kezd forrni a hűtőfolyadék...
Bocs, azért nem mindenki akarja eladni!
Amúgy a ciripelő szelephang az természetes, és a dekompresszor szelep csinálja. Nem lesz tőle semmi baja a motornak. Nem összetévesztendő a csörgő csattogó szelephanggal, ami általában a túl nagy szelephézag miatt van. Szerintem a szelepcsésze törésekhez is nagyban hozzájárul.
Hejj, micsoda pesszimista topic ez! Mindenki szabadulni akar a TL-től?
A múltkori kérdésemmel kapcsolatban: Böngésztem a neten külföldi fórumokban, azt olvastam több helyen is, hogy Ez a "szelepzaj" tök természetes. A csésze adja a hangot. Ti is halljátok ezt a gépeitekből?
ha félsz valamitől,az meg fog történni.ne gondolj rá mert igy nem tud kiszellőzni a fejed,akkor meg miért ülsz rá.Tiszta fejjel motorozz,NE STRESSZELJ!
én már veszek egy 954rr-t ha eladom a tl-t ha nem.tavaszig csak elviszi valaki.az első 600 fölötti motorom honda volt,"de jó is volt"és lehet hogy ezért,de megint HONDÁS leszek
Köszi a tippeket! A dekompresszorra én is gondoltam, de mintha mindkét henger felől hallanám a zajt. Így kizárom a deko-t. A "csészéket" nem nézegettem, majd bepótolom. De azért annak sincs túl nagy esélye, hogy elől-hátul is ez a gond legyen. Egyébként 18000 van a gépben, remélem, hogy ennyinél még nincs ilyen komoly probléma.
Helló
érdeklődnék hogy a suzuki tl1000r-nek milyen az ülésmagassága mert nagyon tetszik és gondolkozok rajta hogy ilyet vegyek de csak 170cm vagyok és hogy leér a lábam róla...
nézd meg a lapkatartó csészéket,hogy nincs e megrepedve,v.eltörve.Nekem is azzal van a gond,állítólag TL betegség hogy eltörik.Ha időben kicseréled nincs motorsérülés.
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem. Van egy TLS blokkos Cagiva Raptorom. Szelephangot hallok belőle, de a hézagokat ellenőriztem, ott nincs gond. Mi lehet még, ami ilyen kis finom kereplő hangot ad? A "csattogás" a fordulatszámmal arányosan változik.
Köszi!
üdv
Nem én raktam föl.87000-van benne,el szeretném adni,de csak ha jó lessz.Amugy nem a szelep szakadt,le csak azt hittem mert már jártam igy.Egy lapkatartó csésze tört össze.
Amúgy a ciripelő szelephang az természetes, és a dekompresszor szelep csinálja. Nem lesz tőle semmi baja a motornak. Nem összetévesztendő a csörgő csattogó szelephanggal, ami általában a túl nagy szelephézag miatt van. Szerintem a szelepcsésze törésekhez is nagyban hozzájárul.
Én már nem is árulom. Mert 540nel akarták kiszúrni a szemem érte
Más hőgomba 2.0
Jött ma másik bontott gomba betekertem és 95 fokig nem kapcsol széthúzom a csatit drót bedug és forog a venti
Most akkor csak újat kell venni?
A múltkori kérdésemmel kapcsolatban: Böngésztem a neten külföldi fórumokban, azt olvastam több helyen is, hogy Ez a "szelepzaj" tök természetes. A csésze adja a hangot. Ti is halljátok ezt a gépeitekből?
Most ha minden oké akkor megszabadulok a télen tőle és veszek helyette egy Z750-et.
érdeklődnék hogy a suzuki tl1000r-nek milyen az ülésmagassága mert nagyon tetszik és gondolkozok rajta hogy ilyet vegyek de csak 170cm vagyok és hogy leér a lábam róla...
Köszi!
üdv