Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt,Jó arcok!
Nincs különösebb témám,úgyhogy csak beköszönök.
Hol vannak az új csajok?(Niki,Tornyiné)Írjatok!
Dino:hasonló jókat kívánok,mint Ancsa.
Rock&TLAncsa:külön hello!
Na idevigyázzatok: Klárika nem beszél,igazi guminő
Én egy perverz állat vagyok,csak ez a fő
Szakállas puskám kemény mint a kő
Cuppog alattunk éjjel a lepedő
Felismered Rock&TLAncsa
Ugye mennyit fejlődtem,mióta nálatok jártam!!!!!
Ancsa!!! Bocsi, hogy így megkésve de nem mindig tudok géphez jutni!
Szóval ha nagy leszek akkor Gépészmérnök leszek!

Tényleg egy kisebb olajháború alakult ki.
Szomorúan látom, hogy senki egy jó szót nem ejtett VALVOLIN olajról!
Pedig amikor megvettem a gépet még örültem is, hogy a srác előtte két héttel cserélte ki benne, de akkor ezek szerint a legszarabbra ami lehet! Ugyanis úgy csuszik a kuplungom mint állat!
Még 6. ban is amikor pályán odahúzok egy kövéret. Szerintetek is olaj? A kuplungkarnál holtjáték van bőven. KI tudna MOTUL 5100-as olajat? Occcsóóért.

Dino!! Mi történt a gépeddel? Nem hallottam a dologról.
Szasztok!

Hali Dino!

Azt hittem vicceltél,de látom hogy véresen komoly a dolog,úgyhogy utánakérdezek,mellesleg nem egy drága hely....direkte ilyent választottam!

Bük egy k-val a szállás helyszíne, Velem-felé nem rossz az út, de szerintem még úgyis benézzük!

Szerencsére Elenor teljesen felépült....de ne riogass ez sem volt olcsó hátmég egy ilyen hengerfejes buli!!!

Köszi most nem kérek belőle!!!

mellesleg r-nél és S-nél egyaránt fellelhető ez a probléma?!?

Szreg-nek üdvözletem küldöm,mindenképpen itt a helye addig is V2 The GOD!

Szasztok:Tasi
Dinokám!

Kívánok Neked magam ,és Rock nevében is sok sikert céljaid eléréséhez!

Rocknak is vannak hajlamai a streetfighterezés iránt, ezért is néz ki Úgy a motorja ahogy...nagyon közel áll hozzá ez a stílus..sőt
Ancsa: ezek egyenlőre a távlati céljaim között lebegnek. Ma beszéltem vele telefonon, és igen jó eséllyel szállok ringbe egyedüliként a managelésébe. (mondhatom h fogamra való meló) 2-3 millát kellene összeszednem neki éves viszonylatban h ne legyen deficites a vállakozása. Örülök h megismerhettem, bár nem hittem az életemben h ennyire nem jövedelmező, sőt minuszos üzletág a streetfighterezés. Ha összejönnek az elmémben dühöngő ötletek, remélem sok apró s cseprő dologgal tudom mjad gazdagítani a motoros társadalmat.......................
Üdv: Dinó
Annnemjó!

Ismered Mókust? én csak tátott szájjal szoktam bámulni.... , de ha managelni fogod, akkor Neked a pálya szélén lesz a helyed...
Ancsa: sajnos nem fér bele e havi anyagi keretembe, pedig ha jól megy bevállalom Mókus managelését a segédmunka mellé.... Kurva szar amikor az ember idényben le van égve anyagilag, főleg ha az ember saját bőrén érzi...............
Ancsa: Bóly, Baranya megye, Pécs és Mohács között félúton, Villánytól 13 Km re. A mecsek a kedvencem.... , és minden olyan hely ahol motorozni lehet, lehetőleg nem egyenesen, autópályán...
Köszi Peti a felvilágosítást!

Dino!
Egy 100-asra van tőled Kaposvár, jössz hétvégén Stuntriding EB-re?
Bóly
Már voltam is ott Villányból hazafelé jövet
Te dino!

Tulajdonképpen mellik városba is lakol?
Én tuti h ott leszek ezt a brigádot nem hagyom ki, főleg h Villányban nagyon nem is cefrézhettünk együtt, Ancsáékkal és még jó pár emberrel még nem is találkoztam........

Szellemi segédmunkásoké a jövő.......................

Üdv: Dinó
Szegafrédóóóóó Dinó!!! Hát elért a végzet? Csak lesz azért előbb utóbb valami jobb melód is reméljük! Mindenesetre várunk a TL bulira, ha a házinéninek nemjó az üdülési csekk, akkor majd meggyőzzük, imrufó pl szerintem eléggé meggyőző tud lenni
Dino!
Látom még élsz! Örülök, hogy előkerültél. Halálra ne dolgozd magad, mert akkor nem tudsz eljönni a találkozóra!
Üdv Mindenkinek!!!!

Először is sorry, de nem nagyon tudok gép közelbe keveregni, napi 10-14 órában segédmunkás lettem, így orvosolni a BorZsongás következtében kialakult anyagi csődömet. Pirosszkámhoz végre beszereztem az alkatrészeket. Komplett 1-es hengerfej, szelepekkel, vezérműtengelyekkel együtt. A srác igen jó fej volt, ő ripityre törte anno a TL jét, és megszámította 45000 pénzért nekem.( A gyári alig 584000 pénz, a bontóban 80000 csak az üres hengerfej ). Most éjjel nappal dolgoznom kell, h a család se szenvedjen hiányt, és én is részt tudjak venni a TL találkozón.......
Tasi mester a kérdésemre sajnos még nem kaptam választ, h üdülési csekket elfogadnak e a találkozó szállásadói???????? Fontos lenne tudnom, mennyire dolgozzam halálra magamat. Pontos helyszín is kellene, h lassan az útvonalat is meg tudjuk szervezni.
Szreg: remélem együtt sajtolunk föl a Bükbe......
Ancsa: jó olvasni h valaki számontart a létszámban, köszönöm

No most lépek fürdeni és készítem elő magamat a holnapi munkanapra!!!!

Ui: egyébként több TL specialista is arra panaszkodott h ami Pirosszkámmal történt az nem egyedi, hanem típus betegsége a TL eknek, figyeljetek oda rájuk!!!!!

A V2 legyen veletek:
Üdv: Dinó
Lemaradt az előbb az eleje.már nemtom mit írtam,úhhogy nem fontos
Hozzá kell tennem, évszakhoz képest király idő volt.
Mi meg szilveszter éjfélkor, tavalyelött , motoroztunk 1 fa...át.
Tarka! Igen próbáltunk menni.
minden egészséges motoros addig motorozik általában,míg nem esik 5cm hó
Én is,bár azért november közepén általában már leteszem.Aber tavaly szenteste még mentünk kovikkal volt is vagy 5 fok.
Tarka!
Rock&Roll még akkor is motorozik, mikor minden műmájer páva, elrakta a mocit a fűtött garázsba, és bőrfotelból nézi a való világot. -de tény, hogy -15 fokba már Ő sem,amugy + mit neki tél...
Szép jó napot mindenkinek!!!
Hát nem értek ennyire az olajokhoz de azt tom hogy nekem sem csúszik a kuplung! :)
Köszönöm a jókívánságokat remélem mihamarabb rendbe jövök!
Már mi is nagyon várjuk a TL alit remélem rengetegen leszünk és talán az Anca és Rock párossal mehetek a talira!!!
Megállt az eső zalában!
Mindenkinek szép napot!!!
Széles utat!

V2 for ever!!!
Bocs!fordítva
20-as olaj 60C-on=10-es olaj 20C-on sacc/kábém ,bár nem vagyok olajmérnök
a lényeg az,hogy sose fogyjon el a benzin
Határtalan Kőolajmezőket Mindenkinek.
utánanéztem az olajtémának.
Z ,hogy 10w-40 az olaj hőtűrőképességét adja meg és ennek tükrében a viszkozitást
Rock:ne tégy bele 20 as olajat! igaz,hogy a -15c-on dermed,te meg télen nem motorozol,de 20c-on is olyan nagy a viszkozitása,mint a 10w-40-nek esetlegesen 40c-on---így később jut el az apró kis helyekre. lehet,hogy a jó kis buzuki má széjje vót kopva,oszt azé nem vettél észre különbséget,de egy 27000 km-es motor még azé elég penge illesztésű
ahogy nő az olaj hőfoka,úgy csökken a viszkozitása,tehát amit írt peti az igaz és a motul nagyobb hőfokon jobb viszkozitású az általa vázolt számokkal.de akik az API(American Petroleum Institute) szabványban minősíttetik az olajukat és 10w-40-et kap azoknak a sűrűségüknek közel azonosnak kell lennie.HANGSÚLYOZOM:SZERINTEM. TEHÁT AZT VESZTEK AMIT AKARTOK
tudok egy jó fagyizót az északi-sarkon aneve Eskimo Ice