Tornyi!
Itt is újabb baleset történt:egyik marha kollégám tegnap eldobta a vasat,leszakadt a vállizma a csontról,most műtik.Igaz Ő BICIKLIVEL esett Látjátok a biciklizés sokkal veszélyesebb,mint a motor.
Egyébként nekem már eltelt pont egy hónap és még mindíg fáj a jobb bordaközi részem.Együttérzek veled .
Köszi Tasi Dömötör nevében az üdvözlő szavakat,de a dumád,hogy "töltse ki mindenki az adatlapot" addíg nem hiteles,mig velem szembejőve csak Elenort ismerem meg,téged meg NEM!
Ha elég sokan leszünk TL-Talin mi is kirakunk majd minden féle feliratot,részegen a füvön fekve...de nem biztos hogy TL 1000.-et és az sem hogy értelmes magyar szó lesz!
Tarká-nak:-Örülök hogy talpra álltál Dörmögő Dömötörrel,és még hónapok sem kellettek mint nekem!
Ancsá-nak:-Tényleg szép város szentendre csak kicsi,mikor mentem a Peti-hez egy furgonostól kérdeztem meg ez már szentendre-e? Majdnem átmentem rajta mint a vonatfütty!
Vagy én voltam túl gyors?!
Az olajválsághoz visszatérve,nekem bejött a Motul,amit a Peti hozott,én jobban érzem Elenort vele mint a Castrol RS4-el,de lehet hogy elfogult vagyok!
BerikZ-nek.-Kicsit vicces ez az állványos mocin üldögélős kép,drága volt az az állvány
-Mostmár télen otthon is "Szobamotorozhatsz" hát nem jó,bár a döntögetéssel vigyázz a konyhában!
Pfvári-nak:-Köszi a chainspray-t! Szuper!
Mindenkinek jó munkát és időt!
Utána pedig motorozzatok,de ésszel ám!
Mi már alig várjuk a TL-Talit!
Ma kapom meg a DVD-t,vagy ma este vagy holnapra felteszem az első Elenoros Vidit!
Jippppiájjjé!!!!
megjött a vasárnapra ígért eső.Na nem ennek örülök,hanem mert összeállt a GÉPMADÁR!!!nem vagyok bogárfóbiás,de végre sikerült pár 100 darabot szétfröccsenteni a TL homlokán A matricák még hiányoznak de le van sz...va.megy és késsszzz!!!fél8 tól 10-ig gépeltem tegnap.időnként berángat,de egyenlőre betudom az 1 hónapos állásnak.majd alakul.
NA,látom tegnap kisebbfajta olajháború tört ki itten.
A gépemben actevo van a kuplung nem csúszik,bár ez nem azt jelenti,hogy másnak nem csúszhat meg.én ilyen viszonyszámokat nem tudok(km/m2/láb*hektoliter),de a castrol eddig még bevált.
A tre modut valaki kipróbálta már,én nem nagyon veszek észre különbséget,csak annyit,hogy gázadásra feketébbet lök,gondolom a sok kerótól.Írjátok mán meg,kinek milyen lett,vagy valamit.
Buenos Aires!
Ancsa:a matrica jön,aztán megy.Vétel.
Ennél szebb és hangulatosabb várost nem is ismerek.
Nagyon sokszor voltam ott, de biztos, hogy van még sok olyan hely amit nem láttam, és szivesen megnéznék...Legutóbb tavaly nyáron voltunk ott a gyerkőcökkel, és sajna autóval, de egyszer szeretnék motorral is eljutni oda.
Azért csak nem bírtam magammal:
összehasonlítottam neked 3 10W40-es olajat. Az egyik a Castrol actevo, a másik Liquimoly 10w40-es, 3. a MOTUL 5100 10W40
Liquimoly: Viszkozitás 100°C-on: 14,2 mm2/s
Castrol: Viszkozitás 100°C-on: 15,0 mm2/s
MOTUL: Viszkozitása 100 °C-on 13,6 mm2/s
(a mm2/s az olaj adott időegység alatti "terülését" jellemzi, értelemszerűen a kisebb érték sűrűbb olajat jelent.)
És bocsánat ha untatom a társaságot a hülyeségeimmel
Pfvari!
Most látom csak, hogy a szívemhez legközelebb álló városban laksz! Rólam minden barim tudja, hogy szerintem a legszebb város Szentendre! Rengeteget nyaraltam a pap szigeten! Irigyellek...
bocs.
de ha mind a 2 olaj 10w40-es akkor egyforma a sürüségük! az sj stb.. az adalékolást jelzi. nekem még ezt az infot okították. de lehet hogy nemjól tudom.
Rock.
Mi holnap a Tarkával megkérdezzük neked az olajat,és te eldöntöd milyet szeretnél.
Mi eljutatjuk neked a castrolt,ha az kell. De ha a mol kell, biztos azt is eljutatják neked.
Üdv mindenkinek!
MOTUL nem mol, azért a kettő közt van különbség
Egyébként az hogy két olaj ugyanúgy 10W40-es attól még lehet az egyik sűrűbb mint a másik, ez az indexszám páros csak azt tükrözi hogy a különböző hőmérsékleteken mennyire veszti el az olaj a megadott viszkozitását, vagyis mennyire hígul melegben, illetve mennyire sűrűsödik hidegben.
Ehh... Hát nemtudom ,beleteheted, a gyári követelmény a TL-nél API-SG, teljesítményszintben a GP is tudja azt, de a 20W-50 kicsit sűrű a TL vizes blokkjába... légolajos blokkokba jó lenne, de hideg reggeleken a 20 as hidegviszkozitási index nem a legjobb...
De ha hidegen nagyon vigyázol és kíméled, akkor azért beleteheted... De akkor már inkább az Actevo!
Szevasztok !!!!
Kőszi a rögtön választ , én is gondoltam a rész szintetikus olajra mert az "öreg" buzuki-ba is azt használtam igen bevált jobban hiszek ezekbe . Esetemben ez a Castrol GP 20-50 volt kicsit sűrűbb
de nyáron szerintem mindegy . Na erről mit gondoltok ?????
Az eső szárad,ma is szép nap lesz,délután már megyünk is fagyizni,valahova jó messzire!!!
Tasi