Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez meg Taszár:


Blokkom, meg úgy egyáltalán használható motorom jövő nyárra lesz... Addig remélem ugyanígy szakadni fog az eső...
Ha má én nem motorozok, más se motorozzon má he!
Tényleg nem cseréltem még kormánycsapágyat... [nagyon-nagyon szégyenlem magam szmájli]
De nem is kell... Minek? Mitől ment volna tönkre? A kb 120ezer km-től?
Vagy a megszámlálhatatlan mennyiségű egykerekezéstől?
Ugyanmár...
Imi még nem cserélt kormánycsapágyat. Pedig ráférne már arra a szegény motorra
Nos, én arra gondoltam hogy a nyomófokozati csillapítás állítócsavarjára gondolsz.
A helyzet az hogy a D jelű csavart kell kicsavarni, különben az életbe szét nem szeded. Nem egyet csináltam már, úgyhogy veled ellentétben úgy beszélek róla hogy tudom mit mondok.
Hogy segítsek is valamit, a kormánycsapágy kivételére az alábbi módszert javaslom:
Végy egy kemény de hegyes szerszámot, jó minőségű lapos végű csavarhúzó például megfelel ha elég hosszú, és azzal kell az ellenoldalról körkörösen kikocogtatni. Előtte a villanyakat hőlégfúvóval jól előmelegíteni, majd sűrített levegős fagyasztósray-el a csapágycsészét belül lehűteni. Akkor könnyen ki szokott jönni.
Az új csapágycsésze beütésénél szintén javasolt az előhűtés és melegítés.
Viszont van olyan mait csináltál már. Kormánycsapágy csere TLR-en.
Az alsó és felső csapágycsészéket hogy a rákba lehet kivenni?
És tényleg. Pedig nem az állítócsavarra gondoltam eskü...
Azt látom, h van időd. És mikor veszel blokkot mán?
de qrvára ráérek...
"Vezetőszár a lovaknál van"
szép a magyar nyelv, úgyhogy a szóvicceknek nincs határa:
becsúszószár; villaszár; csillapítás;
most akkor miről is beszélünk?

Már ne is haragudj, de külső szemlélőként úgy jön le, mintha neked nem lenne fogalmad az egészről, pedig ugyanarról beszéltek...
Már az eredeti kérdésnél is nyilvánvaló volt, hogy a "D" jelű csavarról van szó, de eddig a hozzászólásig azt lehetett hinni, hogy Te a nyomócsillapítás állítócsavarjára gondolsz...
Mellesleg nem derült ki, hogy miért akarja az arc kivenni a csavart, csak az, hogy ki akarja venni...
Mivel én még nem szedtem szét a telót, ezért meg sem próbáltam segíteni, mert lövésem sincs a dologhoz.
Viszont pont van egy kis szabadidőm, ezért tudtam ennyit nyomkodni a gombokat...
Szép ez a motor!
én a púpot kértem tőle tegnap
en nem
200km-er :))
a hasidomot eladod?
Nem, nem szereltem. Látom te sem... Ahogy látod lejjebb(gyk 18852 hsz) a képen az enyémet most szedtem szét. Igaz ez GSXR teló, de majdnem ugyanaz.
Te most miről beszélsz? Vagy nem érted amit írtam?
Vezetőszár a lovaknál van.
Képen a "D" jelű csavar amiről beszéltem amit nem kell kitekerni ahhoz, h szét tudd húzni a becsúszószárat a villaszártól, ha már az "A" jelű állítót és a rugót le illetve kiszedted belőle.
A linket is nézd meg aztán majd rájössz.

Csillapítás 5 számú
Becsúszószár 12 számú
Villaszár 3 számú
Csillapítás csavarja D jelű
Ugye még sosem szereltél USD telót?
Nem a csillapítás csavarját kell kitekerni alul, hanem legalul van egy furatban egy csavar ami összefogja a belsőcsövet és a vezetőszárat.
Jah, értem mááár! Ti alul tekeritek ki a csillapítóból a csavart és akkor egyben kijön a tetejével, és nem csak a tetejét veszitek le, ahogy én...
Azért barátom mert a telót csak úgy tudod széthúzni, ha lent azt a csavart lelazítod. Ez pedig szükséges ahhoz hogy a szimmeringet ki tudd cserélni és hogy át tudd mosni a belsejét majd elvégezd az olajcserét.
"A teleszkópszár alján lévő csavart hiába tekerem elforog a bele a cuccnak!" Avval a csillapítást venné ki belőle.
Akkor mi a ráknak tekergeti alul a csavart?
Szerintem senki nem írta hogy a csillapítóegységet ki akarja venni belőle, csak hogy a a telót szét akarja húzni.
Hmmm...
Elvileg ugyan olyan teló van benne mint az enyémben, csak más a színe, és nekem nem kellett kivenni belőle.

http://imageevent.com/tlsdoug/...
Szét kell húzni a telót mindkettőhöz, különben nem megy.