Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, egy S hűtőre lenne szükségem, meg tudna valaki segíteni?
És szintén az S első telószimering méretére (típusára) és az ideális beszerzési helyére is szükségem lenne!
Köszönettel a bukott Sipi
ha mar igy indulsz neki menj stoppal
Sziasztok. Szombatom pestre megyek suliba és arra gondoltam hogy motorral megyek (200km kb. 40 km városi közlekedés). Az a kérdés hogy 130-as tempónál mekkora fogyasztásra lehet számolni? Autóval meguszom 6-7 literből.
hol vegyek ocson kuplung also munkahengert?ujjaatt?eloleg nelkul
Kiváncsi leszek a hiba megoldására....
Lehet h baromságot mondok de ma kipróbáltam hogy hátul összezártam a hibakiolvasós cuccot és c00-lával el lehet indítani na most ez csak gyújtáskor ellenőriz vagy így tudhat folyamatosan is checkolni? Mert akkor így hagyom és lehet menni nyelezni h előjöjjön valami habiüzi.... Javítsatok ki ha baromságot írtam.
miért bántjátok?
senkinek sem árt, nem szól be senkinek
pedig kapja rendesen
...és megint megújulva tért vissza, bölcsességbutykosa kimeríthetetlen, és elapadhatatlan!
OMG
sereloi hiba is lehet amugy a drogosok lebegnek a szelepek nem
mi még nem jártunk pályán, de utcai motorozásnál is nagyon kezes,pontos, jóindulatú. csak szokni kell az előtörő energy-t.
Konkrétan 5 euroring kör után le kellett jönnöm az első menetben mert azt hittem meghalok úgy fájt kezem lábam
Viszont a második körtől térden fordultam és fékkel eresztettem be a motort a kanyar közepéig. Szóval borzasztó bizalomkeltő és stabil, csak kellene némi erőnlét meg tudás mellé
hál'istennek én megúsztam. és az utánam lévő gazdi is idáig (most meg árulja)
hát az sok idő lesz....már több, mint egy éve megvan nekem is,de még csak randizgatunk...még az első csóknál sem tartunk...
Ebben lehet valami.....az első Hyo-knak is hasonlóképp szakadt le a szelepük....
Rendszámos Factory pályagép és szuper, már csak fel kellene nőni hozzá
Hogy miért pont az egyes henger na az jó kérdés... Viszont kivétel nélkül az összes TLS hengerfej letiltózásnál szállt el.
nem tengely....henger.
és még egy kérdés: miért csak az egyes tengely kipu szelepei?
...és nem.

egy Api!

MIlyen a gép? Rendszámos vagy "csak" pályagép?
állíttólag akkor lett kész és kb annyi km volt benne amíg lejött t.bányáról zegre....és ott kb 3 tiltás...azért az elég kevés,nem? sztem repedt volt a csésze mikor már visszarakták...

minnyá csekkolom...de valahogy olyan érzésem van, hogy busa lesz a képek között....
Na várjál taresz, azért az említsük meg hogy üresben letiltózás volt a közvetlen előidézés. Az elméletem: A TLS blokkban alulméretezettek a szeleprugók és a tiltási fordulatszámon már fellép a szelepek lobogása, ami azt jelenti hogy a szeleprugó még nem emelte vissza a szelepet, de a bütyköstengely már nyitná megint, vagyis a felfelé emelkedő szelep frontálisan ütközik a vezérműtengely bütykével, ami hosszú távon elrepeszti a szelepcsészét.
Amúgy csekkold a profilképeim tarka ;)
nézd meg mégegyszer....V2Balu is így járt pár éve,azt hitte jó és visszarakta.
2 hengerfej kuka.
A legközelebbi szelepellenőrzésnél megtekinthető....
Nekem is meg kell nézetnem ezt a témát mert nem szeretnék így járni.
Kösz, azokat megnéztem és nem láttam semmit, azt hittem valami más trükk van....
ha leszakadt a szelep akkor már látni fogod.
lapkatartó csésze, ahogy peti is írta...