Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hézagoló lapka feletti csésze mutat radiális irányú repedéseket, ami előzménye egy későbbi törésnek, ami aztán károkat okoz az egész hengerfejben.
Üdv TL-esek!.....lenne egy kérdésem, most van nálam egy TL blokk és személyesen még nem találkoztam a szelep leszakadás okozójával, de mintha már olvastam volna itt erről. Nem szeretném úgy összerakni, hogy nem ellenőrzöm le azt az alkatrészt ami okozhatja és szétesne párezer után tehát ha lenne valaki aki megosztaná velem melyik az a bizonyos alkatrész és milyen jelek vannak rajta ha már elkezdődik a gond azt nagyon megköszönném.
Üdv, Sanyi
most mondta...kismotor van beleépítve.
Villany.Ergó nálam sötétség.Akksi kuka,bizti jó akkor GO elektronyos emberhez.
Oké de nem csak a pumpa nem megyen hanem a kijelző sötét marad a kulcs elfordítása után.....
Piros vészleállító szokik tréfálni.
Ez tegnap volt nem bolygattuk tovább Csak furcsa h főrelé meg minden bizti ok és gyújtáskpcsoló elfordít és nem történik semmi. Na majd jól megmutatom neki ezt a képet. Köszi
Ha ennek hinni lehet üzemanyag pumpa relé.
Esetleg a dőlésérzékelő de szerintem a másik.
23 SKU: 38740-24X50
RELAY ASSY, FUEL PUMP
Ez e itt a nyílnál.A jelenség lefojtás után önindítózás közben minden elment gyújtás ráadva akksi összes bizti jó ebbe a micsodába bemegy az áram de ki már nem.
Nem vettem annak, ott valami sumák van, vagy a km nem annyi vagy valamit elszúrtak....én is hallottam 20000km-es sv-nél, hogy hajtókaros lett sőt az én 99'-es SV-mnek ketté is tört a főtengelye "22000"km-nél, de annak is megvolt az oka ami szétszedéskor ki is derült....
Talán egy relé.
Hogy mitől megy azt passz de megy és sokat.
Nem fikázásból írtam mert kicserélték akkor elvileg új a bele azért is mondtam neki h vágjon bele. Sport szűrő nem volt benne viszont gyári "fekete igen" Ha már benéztetek a biztosíték tábla melletti relé az ülés alatt az micsoda egy 4 lábas akármi?
Sportszűrő nem takarítva?
Elég kell hogy legyen a 11e Km.
11000km?......ez itt nem annyi és azóta el lett adva kicsivel többel tökéletes állapotban:
Szomszéd srácnak is sv650 van, de az a motor ha nincs szétforgatva akkor szerintem egy örök élet. Kiváncsi lennék hogy 11ezer km-nél milyen tùlkopást találhattak.
Azt mondta az egyik környékbeli szerelő srác hogy általában a v2-es gépek több km-et mennek el mint a sor 4-esek. Kiváncsi leszek rá.
40ig volt vezetve a szervízkönyve az első tulajnál aztán volt kb 10 ezre a köztes tagnál. Szokásos baromságokon kívül nem volt más belefirkálva. Viszont nemrég vett egy cimbi 650sv-t és 11ezernél teljes motorgenerál "túlkopás" jelzővel. Érdekes
a fluxuskondenzátor vagy a gravimeghajtó hangja...
amúgy pontosan nem tudom, de azt hiszem akkor lehet még hallani, amikor harmadikban feljön kerékre...
60 ezer az elég durva
az enyémben most csak 40 van de kiváncsi leszek mennyit megy majd el a blokk hiba nélkül.
Hát nem számolom tudom h 60ezredesnél lesz olajcsere....
(Amúgy idén kb 2-3000)
ertem mi a megoldas?es mi az a magas zugo hang amikor az elso fekkel fekezek?mint ha valami kismotor lenne valahova beepitve
lottó ötös...
gondolom azért, mert 100 köbcentivel meg két hengerrel kevesebb, ezért nem hat rá a gravitáció annyira. ebből következik, hogy a légellenállása is kisebb, mivel kevésbé nyomódik a földre. tehát sokkal jobban kell húzni a féket, hogy megállj. tök egyszerű...
Köszi imrufo a levelet. Válaszoltam.
Igazából mióta áll a motorod?
Mi az ami hiányzik még ahhoz hogy elkészüljön?