Szia. Kipróbáltam most este hogy mit lehet kérni a járok vezetéken egymáshozképest. A kérdés az hogy alapjáraton mekkora feszt kellene mérni? Vgy egyáltalán olyankor van-e valamenyi feszko rajta?
Majd adthatnál nekem egy tel számot ha neked nem gáz. Most feltőltöm az akksit holnap meg kimérem úgy ahogyan javasoltad. És ha a feszab a kaki akkor segíthetnél hogy hol vegyek utángyártottat. Köszi mégegyszer a help-et.
a kormánygátlót itthon fel tudom keményíteni?
az gondolom nem természetes hogy "darabosan" működik, és most hogy leáttételeztem elég sokszor akarna szitálni
Szép napot.
Én végig csináltam a procedúrát. három egyszínű vezeték /amúgy 5 vezetékes/ jön fel a feszszabhoz ott csillagpontban széthúzott csatival 6000 fordulaton 60-65 voltot kell mérni / mindet-minddel/ ha két vezetéken nincs akkor a tekercs van szétégve.Van még egy állandó pozitív és a testkábel. én után gyártott feszszabot tettem fel azota tökéletes. Hiba oka: nincs hűtése és túlmelegszik.
Sziasztok. A héten beraktam az ùj akksit szuper minden. Tegnap lenyomtam 60km kb. Ma indulnánk motorozni és már alig tekerte. Rohadjon meg kidobtam az ablakon 10ezret mert azt hittem hogy az akksim a szar. Most nyomozhatom ki hogy a generátor vagy a feszabályzó a szar. Megint egy csomó pénz ugrik :(
Köszi! Szóval koppig tekerem úgy, hogy a két jelzés (pontok) egyvonalba kerüljenek és mennyit kell visszafele tekerni, hogy standard állásba kerüljön ,és az hány teljes fordulat pontol-pontig?
Hello mindenkinek! Egy 2001-es Tl 1000s büszke tulaja vagyok , régóta olvasója vagyok a fórumnak és szembesültem egy problémával. A rotációs csillapító beállításában kérnék segítséget, még pedig azt a bizonyos ” kattanást v. klikk-t” amit a szerelési kézikönyv ír azt én nem hallom , amikor tekerem az állító csavart a lengéscsillapítón. Ja és azt írja a kézikönyv, hogy ütközésig tekerjem, de hol van az a pont ? A húzó fokozat beállítását állítottam el Help…
dinokoma ?szerinted?
a kormánygátlót itthon fel tudom keményíteni?
az gondolom nem természetes hogy "darabosan" működik, és most hogy leáttételeztem elég sokszor akarna szitálni
Én végig csináltam a procedúrát. három egyszínű vezeték /amúgy 5 vezetékes/ jön fel a feszszabhoz ott csillagpontban széthúzott csatival 6000 fordulaton 60-65 voltot kell mérni / mindet-minddel/ ha két vezetéken nincs akkor a tekercs van szétégve.Van még egy állandó pozitív és a testkábel. én után gyártott feszszabot tettem fel azota tökéletes. Hiba oka: nincs hűtése és túlmelegszik.
Mérjed + akksi leköt és mérjél is....