Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs igazad.
azé' ha 40-50°C-os vagy -10-20°C-os levegő áramlik be van különbség.........annyit nem korrigál csak a termosztát......persze eszemben sincs vitatkozni.......mindenkinek megvan a saját véleménye.........
későn írtam, szívd vissza, most is jót küldtek....
Várj! Mielőtt írnál nekik azért megnéztem.....a manual tényleg CR8EK-t vagy Denso U24 ETR-t ír elő az E-03,28,33 típusokba és az összes többibe ugyanezen gyertyák egypólusú változatát a CR8E-t vagy Denso U24 ESR-N-t.
A termosztát a motoron nem azért van hogy hamarabb melegedjen, hanem hogy ne hűljön vissza. Az égéstérben zajló robbanást kurvára nem zavarja a külső hőmérséklet/ezért fűtik a torkot/.
Most írtam nekik, hogy oldjuk meg a cserét.
Kicsit csalódott vagyok mert már nem előszőr rendeltem tőlük és mindig jó cuccot kaptam.
ja-ja......minden járműnél előírnak valamit, de egyébként éghajlat függő is, szibériában talán még a CR8 is sok lenne míg az egyenlítőnél a CR9 is kevés lehet.
Na ennek örülök nagyon.
Írok is nekik hogy cseréljék ki mert ez azért gáz.
Köszi.
A gyertyában lévő vasdarab /elektróda/ minden hőmérsékleten másképp vezeti az áramot /vagy más az ellenállása/, a TL pörgősebb és nagyobb az égéstéri hőmérséklet. Így más az anyag minőség, és a szikra erőssége is más az miatt az öntisztulása a gyertyának/nem kokszosodik/tökéletes. Babetta is gyertya függő.
A motornak nem lesz baja tőle csak esetleg melegebb időben néha kihagyogathat ha alacsonyabb mint az előír míg ha magasabb akkor a hidegindításnál jelentkezhet problem, de az is csak akkor ha már erősen kopott a motor, jó motornál nem sokat számít ennyi eltérés.
Akkor az nagyjából ugyanannyi.....sajnos nem nézem mindig ezt a topicot csak van pár TL-es akinek bütykölgettem már a gépét és ezért olvasok be ide néha......
Motornak nem lehet hosszútávon semmi baja a más hőérték miatt? (nem nagyon értem a gyertyáknál ezt a hőérték részt)
Kb. 2 nappal ezelőtt kérdeztem itt a fórumon hogy tud-e valaki egy boltot ahol lehet kapni denso-t. Nem írt senki így megvettem az NGK. De denso-t szerettem volna
Hali.
Originál 2 tempós zöld pöcre indulós sbk kategóriás. Az sv-vel közös szálláshelyen.
Van az is!
1400ft szállítási dijjal együtt ennyi.
Helló.
Amúgy éljenek a Babettá-sok. Címem:balint.j65@freemail.hu
7 rugóért vettél 2db-ot? Ugyanezt Denso-ból 2700/db-ért adom, NGK-ból 3000/db. A CR8EK-t az SV-hez írják, TL-be a CR9EK vagy a Denso U27 ETR való. Egyébként nem lesz bajod vele csak a hőértéke más.
Hol vetted a kamut?
Szia.
Nekem a nagyvason a katalogus nem ezt a gyertyát dobta fel hanem a CR8EK-t. Azt is vettem meg. Szerintetek gáz lesz belőle?
Nem is figyeltem mert gondoltam az általuk (katalogus szerint) ajánlott a tuti jó lehet bele.
Remélem jó mert amúgy buktam 7 ropit.
Köszi.
Adj egy kontaktot.
Ha lesz még vele bajom felkereslek.
Köszi.
Helló Jacis.
Várd ki a végét, mert ha a csillag ponton egy tekercs nem mükszik még van minimális töltés de nem igazi egyenáram és inkognitóban szétbassza az akksit. Megoldás /esetleg ima/ de mindenképp mérni kell a fesz szabnál.Segítek ha kell.
Ja ja kétpólusú ami belevaló. Hogy hamis-e azt nem tom,de eddig is ezt csinálta,most hogy kicseréltem ugyan az. Kihagyogat
Ezért árulok Denso-t..........bár az NGK-val sem volt eddig bajom amit beszereztem viszont szedtem ki hamisat motorból, de az nem szakadt bele csak kihagyogatott. Egyébként sportdobhoz és sportszűrőhöz állítást csinálgatok ha valakit érdekel Bp. mellett.
Akkor jól jártál. Az 1ik barátomnak 2 gyertya menete tőben beleszakadt a hengerfejébe(nem azért mert beletépte, hanem kézzel betekerte), és beleesett a belseje. Még az a szerencse, h állt a motor, és ki lehetett szedni belőle a cuccot...