Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na nem feszegetem a témát tovább mert megköveznek minket
A többiek tanácsát fogadd meg te is, pucolj át mindent, még a testkábelt én is átnézem és veszek egy akksit mert az enyém álló helyében lemerül szóval sz@r. Ha az újjal is lesz bajom akkor tanakodunk megint
De akkor én is mellé mentem mert én alapjáraton mértwm a témát. Elmondásod szerint meg akkor lehet hogy nem tölt annyit amennyi kellene és akkor azért tünt ugy hogy szivja le az akksit, lehet hogyha megpörgettem volna akkor ment volna felfele is az érték. Lehet hogy csak az akksim szar és én megtulbonyolítom a dolgot.....
Na majd holnap ùjra ráfekszem az ügyre!
Nekem alapjáraton leállt. Nyilván nem töltött annyit amennyi energy kell a működéshez 4ezer felett vettem le az akkusarut akkor már nem állt le.
Ha beinditom a motor és utánna egyből kiveszem az akksit akkor tuti kiderűl hogy van e töltés ugye?
ez új lehet?
Hát a testén
a motoron szerintem de varj még hatha valaki mekerdojelez
küldtem ebay hivatkozast ott olcsobban hozzajuthattc
köszi az infót (tárcsa) esetleg ha van még bontós tel számotok azt megköszönném!
Most hivtam a márkaszervizt 60eFt a feszab ujonnan :(
lehet fesszab...de nem jellemző.

pucc meg mindent. aztán hátha.
Elöszőr megtakarítom a csatikat ma. Ha nem segít akkor feszab. Ha az sem segít akkor kitolom a mocit a szemételepre
Nekem ugyan ez volt a jelenség a gixeremben,és a feszab volt a ludas. Szoval nem kéne teljesen kizárni a körből.
A test kábelt hol találom?
Kitakarítom az összes csatit és utánna hátha megjavùl a téma.
Ha ez sem segít akkor elviszem egy autóvillamossági szerelőhöz.
Sziasztok!
Imrufo jól tudod
Jacis!Fesz.szab hiba nem lehet!Nézzd meg a testkábelt is!Vagy akksizárlat.
az tuti aku hiba ha allaban lemerul
Nem tudtam h mi a rossz mert nekem is merült, és itt azt tanácsolták hogy tisztítsak meg először mindent. Ártani nem ár mondjuk akkor sem ha jó, de hunyorgtak a lámpáim picit és megjavult tőle. Multimétereztem és nekem 13 V körül tartja, de 1 nap állás után nem indul, mivel nem fogyaszt semmim így marad az aksi csere sztem
ha a generator szarikbe az meg tobb penz
szivas
lehet hogy rosszul tudom, de a feszültségszabályzónak nem sok köze van az akksimerüléshez... az arra való, hogy folyamatos feszültséget biztosítson, bármilyen fordulaton jár a motor, tehát ne is hunyorogjanak, meg ne is égjenek ki az izzók... ha nincs töltés, akkor az vagy kontakthiba valahol, vagy akksihiba, vagy generátorhiba.
szerintem...
Neked se töltötte az akksit? Ezzel a módszerrel neked megjavùlt?
Én most csináltam nemrég tarka is írta lejjebb vhol de az ülés alatt az akksi előtt átlátszó műanyag teteje van. az alatt tisztítsz meg mindent.
Ok ez az inditórelét hol találom?
Amùgy ma beinditóttam a gépet (akksi feltőltve12,40V) és indításkor egyből lesett 10V-ra majd szépen visszament 12V-ra és egy kis járatást követően folymatosan merítette az akksit :(