Na nem feszegetem a témát tovább mert megköveznek minket
A többiek tanácsát fogadd meg te is, pucolj át mindent, még a testkábelt én is átnézem és veszek egy akksit mert az enyém álló helyében lemerül szóval sz@r. Ha az újjal is lesz bajom akkor tanakodunk megint
De akkor én is mellé mentem mert én alapjáraton mértwm a témát. Elmondásod szerint meg akkor lehet hogy nem tölt annyit amennyi kellene és akkor azért tünt ugy hogy szivja le az akksit, lehet hogyha megpörgettem volna akkor ment volna felfele is az érték. Lehet hogy csak az akksim szar és én megtulbonyolítom a dolgot.....
Na majd holnap ùjra ráfekszem az ügyre!
Nem tudtam h mi a rossz mert nekem is merült, és itt azt tanácsolták hogy tisztítsak meg először mindent. Ártani nem ár mondjuk akkor sem ha jó, de hunyorgtak a lámpáim picit és megjavult tőle. Multimétereztem és nekem 13 V körül tartja, de 1 nap állás után nem indul, mivel nem fogyaszt semmim így marad az aksi csere sztem
lehet hogy rosszul tudom, de a feszültségszabályzónak nem sok köze van az akksimerüléshez... az arra való, hogy folyamatos feszültséget biztosítson, bármilyen fordulaton jár a motor, tehát ne is hunyorogjanak, meg ne is égjenek ki az izzók... ha nincs töltés, akkor az vagy kontakthiba valahol, vagy akksihiba, vagy generátorhiba.
szerintem...
Ok ez az inditórelét hol találom?
Amùgy ma beinditóttam a gépet (akksi feltőltve12,40V) és indításkor egyből lesett 10V-ra majd szépen visszament 12V-ra és egy kis járatást követően folymatosan merítette az akksit :(
A többiek tanácsát fogadd meg te is, pucolj át mindent, még a testkábelt én is átnézem és veszek egy akksit mert az enyém álló helyében lemerül szóval sz@r. Ha az újjal is lesz bajom akkor tanakodunk megint