Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

18183 hozzászólásban a kép.
Melyik a rotációs csillapítás? Megnézném hogy nincs e kilazulva a csavar mert a jobb hátsó lábtartót már elhagytam, a stender tartó csavarjai is ki voltak lazulva és csak az érzékelő gátolta meg hogy kiessen.
Akkor nem lehet....... mind1
rá lehet...csak gondolkodj el azon, hogy dugózod le a plusz kettő injektor helyét.
ahol az a váz el van törve ...na pont ott nem szokott törni a TLS váz.
Az S-eknél jellemzően a rotációs csillapítás fülei törnek...
Nem nyelezem annyira csak bele van kicsit nyúlva a gépbe és egy kicsit többet csipeget.
Ez így van
úgy hogy először villognia kell utána folyamatosan világít amikor már tényleg gondolkoznod kell azon itt az ideje az etetésnek
Na majd ma kiderűl. Lemegyek Békéscsabára meg vissza (240Km)
Folyamatosan világít a lámpa? Ezt hogy érted (láma vagyok még)
akkor te is nyelezed neki rendesen,
Én egy tankkal 200km-ert tudok elmenni úgy hogy világít folyamatosan a visszajelző lámpa.
ahogy a ciggany zenesz mondja ingyen nincsen muzsika
10 liter felett szigoruan ha tempos az iram
szerintem tuti vissza lehet venni a nyalat tole de nem is fog menni
Hát ezzel nem fogsz sztem 7 alá menni...
nekem eddig 7-11 közötti értékeket produkált
Én most ùjra negmérem mert ez elég durvának tünik. Hány liter a tartalék? Hány liter van a tankban
ha kigyullad a lámpa? A gixernél 5 liter volt. Az 6,5-7 litereket evett ( mondjuk szinte csak tùrára használtam)
Nincs semmi szerencsére. De azt hallotam hogy jóval erősebb kialakításù és annál nem jellemző a szelep beszakadás.
Hy

Nekem 8-9 körül eszik, volt már 6 is egyszer, de volt 13 is:)
asszem ra lehet tenni es mi van a szelepeddel?
Sziasztok. Az S-re rá lehet tenni az R-nek a hengerfejét? Ha igen akkor késöbb szerintem én így oldom meg a szelep problémát...
Hétfőn csiálják meg. 2-3 ezer pénz lesz. Kész lesz kb. 1-1,5óra alatt.
Ma összereaktam a gépet. A rendszer egy részét megfujtuk faterral egy 600C-ig hőálló festékkel de ennek ellenére az inditást követően égett a festék mint a disznó meg füstőlt mint az állat de végül jó lett.
Ki lett polírozva ét dob és k.rva jól néz így most ki.
Amúgy kinek mennyit eszik a gépe mert az enyém most 65 km után elkezdett világítani az üzemanyagszintjelző. Remélem csak énnéztem el valamit mert ez azért vastag torokra adna gyanút
kiskunlachazan meghegesztik es nem dragan kb cm-e 1000ft
csak a csupasz vazat tudjak hegeszteni uresen,szet kell szedni
kis picsa repedes es faszan lehet javitani nem kell beszarni ez miatt
Elég messze laksz Nagykanizsától, de ott tudok egy elég profi aluhegesztőt. Nekem a blokkomat Ő hegesztette...
Hát igen Ti tényleg megmondtátok előre de ennek ellenére nem bánt annyira dolog mint ahogy kellene. Pozitivan állok a egész ügyhöz megpróbálom megcsináltatni mert kell nekem ez a motor. Kb. 200km-et mentem vele eddig de annyira bejön hogy bármi legyen vele nem fogom eladni stb. Megcsináltatom és egyszer csak összeáll minden :)
Remélem nem a BP-i vázasokhoz(Sima Béla) akarod vinni, mert azokra nem bíznám az életemet...
Sztem meg lehet hegesztetni. Jobb mint egy vázcsere. Sajna erről beszéltünk, amikor kérdeztél az S típusról, h törnek a vázai...
ez kuka, lehet még vele járni, de akkor meghalsz. Lehet venni vázat beleüt a kpm egy af-es alváz számot és kész.