De olvastam, csak már annyit kevertek, h azt sem tudom ki kivel van... Nem bizonygatni akarom. Leírtam, h mi volt nálunk a TLR-ben, hátha segít. Az 1 polúsú gyertya kb 5 beindítást bírt, a többpolúsúval megy faszán. Ennyi...
Szia. Éppen most végeztem a másodikkal. Előszőr megcsiszoltuk 180-as papírral utánna 240-sel majd ezután 3 féle erősségű polír koronggal ill. pasztával. Amilyen állat voltam nem volt elég a két dob és leszedet a redszert is és holnap csinálhatom azt is. A csiszolást csak géppel szabad csinálni mert kézzel meghülyülsz :)
Ha picit visszaolvasnál látnád, h írtunk róla, h ebbe többpólusú gyertya kell, mert az 1polúsú máshogyan gyújtja be az üzemanyagot, szóval a CR8E-vel sem jártál jobban sztem... Aztán ki tudja...
Nekünk szar volt bele az 1 polúsú gyertya az tuti...
Egyszer linkeltek erről egy oldalt, általában a francia gyártásúakat koppintják és olyasmikről lehet észrevenni, hogy a feliratok nem szabályosak, kicsit ferde lehet a porcelán a talphoz képest, elektróda nem szabályosan van a helyén és ilyen apróságok.....
helyi autósboltban vettem, tipusszám szerint, hát ezt hozták...
amúgy a b@rdiautó volt a beszállító, gondolom itt ez most nem fog reklámnak számítani...
Bocsi hogy okoskodásnak tűnik, de én is úgy vettem észre hogy elektromosságba belemélyedtem rendesen. 2000 évjárattól mondhatni modell frissítésnek is /csak a motorszám alapján/ 11,5-röl 11,9-re emelték a kompressziót. nagyobb sűrités nagyobb robbanás.
Ezek szerint..... ....azért mondom, hogy remélem más eltérés nincs.......mondjuk nekem is 2 manualom van sőt néhány motor típushoz több is, de eddig eszembe sem jutott összehasonlítani őket....
Én rájöttem hogy a román mérnökök akik japánban laknak nem kevés órát elbasztak a fejlesztésre és tesztelésre.Példa ladával versenyeztem és könnyített motor, gyalult hengerfej, fekvő karbi, tengely, és mindegy volt tél vagy nyár hidegen nehezen indult/beszívott leveg/melegen pedig nagy hőértékű gyertya, mert 18-as kompresszió felett volt a motorban.
Nekünk szar volt bele az 1 polúsú gyertya az tuti...
Mi a különbség?
amúgy a b@rdiautó volt a beszállító, gondolom itt ez most nem fog reklámnak számítani...
Az enyém 98-as így nem cseréltetem vissza.
Köszi.
Szerintem akkor nem foglalkozom vele és marad ez.
Lehetséges, hogy két fajta service manual van hozzá?