Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De olvastam, csak már annyit kevertek, h azt sem tudom ki kivel van... Nem bizonygatni akarom. Leírtam, h mi volt nálunk a TLR-ben, hátha segít. Az 1 polúsú gyertya kb 5 beindítást bírt, a többpolúsúval megy faszán. Ennyi...
nem sok elteres lehet a vege fele az s,r kozott, mindegy,jo szerelest szeles utat
Nem tudom, de nem is ez fontos szerintem a motorozásban. (legalábbis nekem nem)
mit megy vegre a geped?
Szia. Éppen most végeztem a másodikkal. Előszőr megcsiszoltuk 180-as papírral utánna 240-sel majd ezután 3 féle erősségű polír koronggal ill. pasztával. Amilyen állat voltam nem volt elég a két dob és leszedet a redszert is és holnap csinálhatom azt is. A csiszolást csak géppel szabad csinálni mert kézzel meghülyülsz :)
Bocsi de sztem te nem olvastál el mindent és most mellé mentél ha ezt nekem akarod bizonygatni?!
gyari eloirt ngk es nincs baj.nekem bejott.ird le legyszi hogy polirozod a dobot
Ha picit visszaolvasnál látnád, h írtunk róla, h ebbe többpólusú gyertya kell, mert az 1polúsú máshogyan gyújtja be az üzemanyagot, szóval a CR8E-vel sem jártál jobban sztem... Aztán ki tudja...
Nekünk szar volt bele az 1 polúsú gyertya az tuti...
na meglett!
Egyszer linkeltek erről egy oldalt, általában a francia gyártásúakat koppintják és olyasmikről lehet észrevenni, hogy a feliratok nem szabályosak, kicsit ferde lehet a porcelán a talphoz képest, elektróda nem szabályosan van a helyén és ilyen apróságok.....
Hogyan tudom leellenőrizni hogy amit most vettem az eredeti?
Mi a különbség?
Neeeeeem reklám
helyi autósboltban vettem, tipusszám szerint, hát ezt hozták...
amúgy a b@rdiautó volt a beszállító, gondolom itt ez most nem fog reklámnak számítani...
Értem. Akkor azért van 2db service manual. A 2000 előttiekbe akkor a CR8EK gyertya való.
Az enyém 98-as így nem cseréltetem vissza.
Köszi.
Bocsi hogy okoskodásnak tűnik, de én is úgy vettem észre hogy elektromosságba belemélyedtem rendesen. 2000 évjárattól mondhatni modell frissítésnek is /csak a motorszám alapján/ 11,5-röl 11,9-re emelték a kompressziót. nagyobb sűrités nagyobb robbanás.
Bocs ezt nem értem...
2000 a változás a 9 felé.
EZ lazán belefér az évjárati különbségbe.
hát furcsa dolog ez, de lesz itt olyan fickó estig aki megfejti nekünk a rejtélyt.....
Ezek szerint..... ....azért mondom, hogy remélem más eltérés nincs.......mondjuk nekem is 2 manualom van sőt néhány motor típushoz több is, de eddig eszembe sem jutott összehasonlítani őket....
Én rájöttem hogy a román mérnökök akik japánban laknak nem kevés órát elbasztak a fejlesztésre és tesztelésre.Példa ladával versenyeztem és könnyített motor, gyalult hengerfej, fekvő karbi, tengely, és mindegy volt tél vagy nyár hidegen nehezen indult/beszívott leveg/melegen pedig nagy hőértékű gyertya, mert 18-as kompresszió felett volt a motorban.
na erre varjon valaki gombot.
Szerintem akkor nem foglalkozom vele és marad ez.
Lehetséges, hogy két fajta service manual van hozzá?
na most akkor mi van? több manual is van? ....remélem más különbség nincs.....
Az enyém ezt írja: