Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

viccős bácsi
ugye akkor most nem fogod oldalakon keresztül azt firtatni, hogy valakinek elszakadt-e a lánca, ha igen akkor miért, ha nem akkor az nem lehet, és milyet vegyél mennyiért, mikor és kitől....
Sziasztok. Ma sikerült rájönnöm a turpiszságra ami miatt nem kapott tőltést az akksi.
Ahogyan már azt többen is tanácsoltátok szészedtem minden csatit az akksi környékén és a tapasztalat az volt hogy a feszabályzó két dugeszében lévő réz csatlakozók teljesen el voltak oxidálódva.
Szépen megtakarítottam őket utánna kontaktspray összedug inditás járatás és az eredmény az hogy nem esik már 12V alá a feszkó akár mit csinálok vele . Gondoltam megyek is vele egy karikát és ha valami mégis kaki lenne akkor úgyis lesszippantja az akksit de nem így lett.
Köszönöm a segítségeteke ill. a türelmet.
Jön is az új lánc szett a gépre
Imi blokkcserével szinkronizált, kicsit drágább, de hatásosabb....
na jó....de a 100000 alatt ez már a nyolcadik blokkod...nem is kellett szinkronizálni.
jó tudni, bár nekem a nagyjából 100ezer km alatt sosem volt szinkronizálva...
oszt mégis erős volt mintazállat, kettesbe kerékreállt, meg kipörgött gyári áttétellel!
Merre felé laksz? Kár hogy nem olvasod a fórumot .
Pedig már a hétvégén is sírt a szám...
Hogy tudom megnézni hogy a feszabig megye feszkó?
Mert ha már az sem kap akkor a generátor hugyanott be.
Ha viszont odáig elmegy akkor kell a feszabályzod.
Mennyit kérsz érte egy nagyon jófely márka társtól ?
szinkronos! nem tudsz olvasni frenk?
csak nem tudja bealitani,pedig a menuben ott van minden dvd-n
Ki mondta hogy az enyémnek baja van?
Olvass már előzményt!
WÁÁ ez az ember...
Tuti feliratos....
mas lesz a gond nalad azt en boritekolom,nem a szinkron
tl 1000 s a gép típusa.hát célszerszám az nincs ,de német oldalon le van fényképezve hogy házilag hogy kell ezeket legyártani.
Milyen gépen?
Amúgy remélem van otthon célszerszámod hozzá, mert nem árt.
sziasztok!első teló felújítása előtt állok.tudtok mondani valami hasznosat írni hogy mire figyeljek?vagy bízzam valami szakira?szerelési könyvem van,de a nácit nem értem.és mi pénz egy ilyen buli?előre is köszi.
Itt a pillangószelep állását állítod vele össze. Asszem.
12000km-ként vagy évente illik...
minden karbis és injektoros többhengeres és külön karbis-befecskendezős gépen kell szinkront állítani, ezzel hangolod össze a két henger működését......5 rugó körül állítják.....
Bazz... Szombaton voltam Kecskeméttől 10km-re, volt nálam fesszab, + digimulti is... Bár idpm nem volt, mert egy GSX-R750-et kellett rendberakni azaz kábelköteget cserélni...
Autóvillamosságishoz ne vidd! Csak összebasszák...
Milyen szinkront lehet állítani a TL-en? Vagy az S-ből van karburátoros változat is?
Nincs alapjárat,szaggat ledadog...stb.
nagyon idoszeru a kerdes 1 szer sem volt itt a forumon reszletesebben szo rola,engem is nagyon erdekel a tema, mi baj adodik ha csuszik a szinkron?
Sziasztok!
Valaki állított már szinkront TL en? Ha valaki csinált már ilyet légyszi segítsetek,meg szeretném csinálni magam. Szinkronórám van
22ezer postaval egyutt,es uj ahogy irja,aksi utan ha nem mulik el a hiba jon ez,csao
OK! Köszi azért!