Hali!
Nekem tört bele kétszer is az elektróda a motorba, de azon kívül, hogy megdizájnolta a hengerfejet, más bajt szerencsére nem csinált.
Végül kiderült, hogy sikerült a hamisított cumóból két darabot is vennem, szóval megszívtam rendesen...
Szóval a duplaelektródás gyertyával nincs semmi baj, ha eredeti!
Oda kell figyelni, hogy mit vesz az ember...
Az enyém finom gázadásnál beszaggat,de már mindent kicseréltem rajta. Szinkron ok új gyertya minden. Nem mindig csinálja ez a bosszantó. Még a trafóra gyanakszom,de szerintem nem az.
Hétvégén csinálgattuk haversráccal a dobokat ill. már neki áltunk a rendszernek is. Kész van az egyik dob a rendszer kb 80%-os a másik dobot még megkell polírozni. Ha megvagyok velük akkor meg beledobom a két új gyertyát is. Hétvégén meg elmegyek egy hosszabb túrára ha jó idő lesz.
tulajdonképpen semmit, és ez volt a baj, hengerfej csere után nem indult be, és többször is darabokra szedtem, és az új 8 ezer forintos gyertya szar volt.. szóval az ngk pont elmehet a picsába..
nem tennem bele a dupla testelektrodast asszem imrufonak az szakadt le es rendet rakot bent,-vagy valaki masnak-.
nekem ngk van bent es frankon dolgozik 26ezer km nel nem is varhatok mast.
Nekem tört bele kétszer is az elektróda a motorba, de azon kívül, hogy megdizájnolta a hengerfejet, más bajt szerencsére nem csinált.
Végül kiderült, hogy sikerült a hamisított cumóból két darabot is vennem, szóval megszívtam rendesen...
Szóval a duplaelektródás gyertyával nincs semmi baj, ha eredeti!
Oda kell figyelni, hogy mit vesz az ember...