Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én úgy akarom megcsinálni, hogy lefele nyiljon, úgy biztos hogy nem láthatja semmiféle kamera fentről (és a rendőr is általában azt nézi hogy felfele nyílik e). lesz benne 2 db szervómotor kb 1500 Ft /db
az egyik mozgatja le-fel,a másik reteszeli. Úgy lesz elrejtve hogy lesz az eredeti rendszámtartó helyére csinálva egy akkora doboz ami pont oda illik, és max 2-3 cm vastag lesz, ebben lesznek a szervómotorok ,és a végálláakapcsolók. meg egy vezérlő elektronika (bistabil multivibrátor, akkor a fénykürtel lehet majd vezérelni)ha a profibb változatot csinálom. A műszerfalon pedig lesz egy (vagy kettő)kapcsoló amivel "élesítem", és ledek amik jelzik hogy éppen látható vagy láthatatlan a rendszám.
ha kész majd rakok fel videót
magyarazzad el hogy tudna leolvasni?megalltal?
Van egy ilyen cucc az expresszen. Tecsőn néztem videókat már. Mi a véleményetek?
sajnos meg kell csinálnom a rendszám eltüntető szekezetet
szerintem hiába írta fel, úgy tudom rajta kell lennie a videón, vagy képen. ha szemből mért akkor nincs baj
Hát nekem lehet hogy lesz csekk.Vasárnap mentem egy laza kört és dombovárnál ott lapult a kis mocsok a civil autóban.Ha nem tudta felirni a rendszámot akkor megúsztam
a hétvégén teszteltem az új áttételt
hátra 43 -as lánckerék lett téve elöl gyári
hát elég jó lett megy mint az állat
600 km et mentem a hétvégén
remélem nem mértek sehol mert az 300 lesz
az rsv-be beletettem az iridiumos gyertyát. hangosabb (vagy csak régen hallottam) ,durrog, alapjárat mintha ingadozóbb lenne, de baromira húzza a csuklómat.
en a bardiauto boltban vettem tavaj nem tudom mar milyen lett bele rakva de a forumon volt rola szo
Nemtudom. Az NGK oldalán ezt írták bele, h jó. Beleraktuk akkor jó is volt. Aztán 4.-5.- beindításnál elkezdte beköpni a hátsó hengerét, az első hengeré meg kifehéredett, mintha havas lett volna. Még nem láttam ilyet. Megváltozott a motor hangja, olyan lett mint egy csoppernek, nem mint egy TLR-nek. Gondoltam, h biztos rossz a benzin, de nem az volt a ludas. Emelnetem vele egy körre, mondom kijáratom belőle a szar benzint, 2-es tiltás, azthittem felrobban akkorákat durrogott...
koszi az infot
de mi a baj vele?
Gyerekek, ne vegyetek prémium NGK-t azaz CR9EIX-et a TL1000R-be. Cimbinek beraktauk, kb 4 beindulást bírt, aztán annyi is lett neki. Marad a 2 földpólusú CR9EK, mert avval jól működik, meg inincs utógyújtás stb...
fingom sincs hogy mi a jo vagy rossz beallitas -85kg vagyok-ezzel a beallitassal vettem es nekem nem tunik fel semmi,ha csak az nem hogy baromira huz a vas es 6ban is kiporgi magat gyari attetelel.remelem elmagyarazod mit lehet esetleg modositani es ez milyen valtozast eredmenyez.koszi
Azért az az előfeszítés nincs kissé kitekerve a Te súlyodhoz?
Szép tükrös lett .
Na majd az enyémről is teszek fel képet.
erre alszok 1et
Fotózásból nem élnél meg az tuti.
Kicsit közelebbről kellett volna, mert így nem elég homályos..
nem erten ez hogy sikerult
Hát csapi,ez egy baromi jól sikerült kép.
megvan
Ok nézem köszi.
tavaly april v maj a kormany csillapitot en poliroztam azt is felraktam
Kiváncsi lennék hogy a zsaruk az ilyen dobokkal mit csinálnak? Mert ugye ez a gyári és pl. nálam benne van a síp stb... gyakorlatilag semmi nem látszi rajta csak a hangja nagyobb.
Teljesítmény szerintem semmit nem változott.
A szomszédok meg marhára nem érdekelnek.
Még nem szolt senki,pedig néha meg szoktam őrülni..
Lehet tetszik nekik a hangja.
Segíts hogy kb. mennyire menjek vissza! Megnézem.