én úgy akarom megcsinálni, hogy lefele nyiljon, úgy biztos hogy nem láthatja semmiféle kamera fentről (és a rendőr is általában azt nézi hogy felfele nyílik e). lesz benne 2 db szervómotor kb 1500 Ft /db
az egyik mozgatja le-fel,a másik reteszeli. Úgy lesz elrejtve hogy lesz az eredeti rendszámtartó helyére csinálva egy akkora doboz ami pont oda illik, és max 2-3 cm vastag lesz, ebben lesznek a szervómotorok ,és a végálláakapcsolók. meg egy vezérlő elektronika (bistabil multivibrátor, akkor a fénykürtel lehet majd vezérelni)ha a profibb változatot csinálom. A műszerfalon pedig lesz egy (vagy kettő)kapcsoló amivel "élesítem", és ledek amik jelzik hogy éppen látható vagy láthatatlan a rendszám.
ha kész majd rakok fel videót
Hát nekem lehet hogy lesz csekk.Vasárnap mentem egy laza kört és dombovárnál ott lapult a kis mocsok a civil autóban.Ha nem tudta felirni a rendszámot akkor megúsztam
a hétvégén teszteltem az új áttételt
hátra 43 -as lánckerék lett téve elöl gyári
hát elég jó lett megy mint az állat
600 km et mentem a hétvégén
remélem nem mértek sehol mert az 300 lesz
az rsv-be beletettem az iridiumos gyertyát. hangosabb (vagy csak régen hallottam) ,durrog, alapjárat mintha ingadozóbb lenne, de baromira húzza a csuklómat.
Nemtudom. Az NGK oldalán ezt írták bele, h jó. Beleraktuk akkor jó is volt. Aztán 4.-5.- beindításnál elkezdte beköpni a hátsó hengerét, az első hengeré meg kifehéredett, mintha havas lett volna. Még nem láttam ilyet. Megváltozott a motor hangja, olyan lett mint egy csoppernek, nem mint egy TLR-nek. Gondoltam, h biztos rossz a benzin, de nem az volt a ludas. Emelnetem vele egy körre, mondom kijáratom belőle a szar benzint, 2-es tiltás, azthittem felrobban akkorákat durrogott...
Gyerekek, ne vegyetek prémium NGK-t azaz CR9EIX-et a TL1000R-be. Cimbinek beraktauk, kb 4 beindulást bírt, aztán annyi is lett neki. Marad a 2 földpólusú CR9EK, mert avval jól működik, meg inincs utógyújtás stb...
fingom sincs hogy mi a jo vagy rossz beallitas -85kg vagyok-ezzel a beallitassal vettem es nekem nem tunik fel semmi,ha csak az nem hogy baromira huz a vas es 6ban is kiporgi magat gyari attetelel.remelem elmagyarazod mit lehet esetleg modositani es ez milyen valtozast eredmenyez.koszi
Kiváncsi lennék hogy a zsaruk az ilyen dobokkal mit csinálnak? Mert ugye ez a gyári és pl. nálam benne van a síp stb... gyakorlatilag semmi nem látszi rajta csak a hangja nagyobb.
Teljesítmény szerintem semmit nem változott.
A szomszédok meg marhára nem érdekelnek.
Még nem szolt senki,pedig néha meg szoktam őrülni..
Lehet tetszik nekik a hangja.
az egyik mozgatja le-fel,a másik reteszeli. Úgy lesz elrejtve hogy lesz az eredeti rendszámtartó helyére csinálva egy akkora doboz ami pont oda illik, és max 2-3 cm vastag lesz, ebben lesznek a szervómotorok ,és a végálláakapcsolók. meg egy vezérlő elektronika (bistabil multivibrátor, akkor a fénykürtel lehet majd vezérelni)ha a profibb változatot csinálom. A műszerfalon pedig lesz egy (vagy kettő)kapcsoló amivel "élesítem", és ledek amik jelzik hogy éppen látható vagy láthatatlan a rendszám.
ha kész majd rakok fel videót