Kiváncsi lennék hogy milyen lehet a dob polírozva, hogy nézhet ki. A dobon lévő feliratokat is lehet polírozni gondolom az ùgysem tünik el mivel az mélyen be van ütve az anyagába.?
Ezért kell tanyán lakni és a szomszédok bekaphatják
Mondjuk az meg a láncnak nem fain de nekem spec csak 60métert kell gurulnom a bejárónkon a főútig...
Én kiszedtem az egész belsejét,így sem látszik semmi..
Viszont a hangja az elég durva.
Haveromnak Viper nyitott dob van rajta,és közel hasonló a hangjuk.
Enyém picit hangosabbra sikeredett de nem jelentős a különbség.
Sziasztok. Ma megvadítottam a gyári kipufogómat. Levettem a végéről a króm fedőt. Alatta ugye ott van a kipu pöcse. Na az mellé furtam kipufogónként 5-5db lukat. Utánna vissza a króm fedő és semmi nem látszodik abból hogy hekkelta kipu de hangja mégis egy állat lett . Nem is veszek sportdobot rá mert ez így teljesen jó lett. Egy baj van csak vele az hogy nehéz, de nem foglalkozok vele ugysem a pályán a másodpercvadászatra használom a gépet. Hétvégén mentem vele 160km-et és már kezdem megszeretni
Megpucoltam a főrelét + féktisztító neki. Néztem előtte alapjáraton helyzetjelzővel is pislogott a műszerfal. Tisztítás után nem pislog de a féklámpát észreveszi. Akku feltöltve indítás után 13,5V körül tartja. Tehát a töltés jó ha megint benyalok akkucsere
Attól, hogy valamiről nem tudsz még nem biztos, hogy faszság...
Én nagyon jó viszonyban vagyok a veszprémi suzuki kereskedés-szervizzel és ők is szervizelnek tl-t és ők sem láttak ilyent, illetve egyet: az a csopaki hd fesztivált végig durrogtatta,haza már busszal ment.
Az enyémet is csak azért mentettük mert, mert szelephézag állításnál kértem őket, hogy vegyék ki a csészéket. Egyiken addigra már elindult a repedés...
Nem akarlak paráztatni, de innen a fórumról is több ex tls-esnek szétpukkant a motorja, olyan is van akinek kétszer (V2Balu) mert spórolt a csészecserén...
Nekem indul rendesen de ennek ellenére villog a műszerfal kis fordulaton ill. Ha nyomkodom a hátsóféket akkor is elhalványodik durván. akkor lehet hogy nálam is kisebb akksi van bent?
Jah, én irányítottam hozzád a kollégát.
Panaszkodott, h a GSXR-jén villog a műszerfal, meg nem indul rendesen, aztán kiderült, h csak 7Ah-s aksi volt benne...
Mondjuk az meg a láncnak nem fain de nekem spec csak 60métert kell gurulnom a bejárónkon a főútig...
szomszedok es a te viszonyod?
fogyasztas?
Viszont a hangja az elég durva.
Haveromnak Viper nyitott dob van rajta,és közel hasonló a hangjuk.
Enyém picit hangosabbra sikeredett de nem jelentős a különbség.
csinaltam polirozot de a kipufogonak nem allok neki inkabb fizettem
Amùgy meg nagyon szép a motorod, de nekem az S kellett minden képpen.
(bocsi ha kicsit rossz indulatú voltam)
Én nagyon jó viszonyban vagyok a veszprémi suzuki kereskedés-szervizzel és ők is szervizelnek tl-t és ők sem láttak ilyent, illetve egyet: az a csopaki hd fesztivált végig durrogtatta,haza már busszal ment.
Az enyémet is csak azért mentettük mert, mert szelephézag állításnál kértem őket, hogy vegyék ki a csészéket. Egyiken addigra már elindult a repedés...
Nem akarlak paráztatni, de innen a fórumról is több ex tls-esnek szétpukkant a motorja, olyan is van akinek kétszer (V2Balu) mert spórolt a csészecserén...
Panaszkodott, h a GSXR-jén villog a műszerfal, meg nem indul rendesen, aztán kiderült, h csak 7Ah-s aksi volt benne...