Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

visszanezed a topit en felraktam az enyimrol a kepet
Kiváncsi lennék hogy milyen lehet a dob polírozva, hogy nézhet ki. A dobon lévő feliratokat is lehet polírozni gondolom az ùgysem tünik el mivel az mélyen be van ütve az anyagába.?
Ezért kell tanyán lakni és a szomszédok bekaphatják
Mondjuk az meg a láncnak nem fain de nekem spec csak 60métert kell gurulnom a bejárónkon a főútig...
hogyan valtozott a teljesitmeny?
szomszedok es a te viszonyod?
fogyasztas?
hogy valtozott a feljesitmeny ...struktura ?
Én kiszedtem az egész belsejét,így sem látszik semmi..
Viszont a hangja az elég durva.
Haveromnak Viper nyitott dob van rajta,és közel hasonló a hangjuk.
Enyém picit hangosabbra sikeredett de nem jelentős a különbség.
mifelenk 5000ft darabja/polir
csinaltam polirozot de a kipufogonak nem allok neki inkabb fizettem
Én is felpolírizom majd a jövő hét végén...
en is hasonlot tettem acsak hosszu furoval adtam neki polirozva 80 ezret er darabja
Sziasztok. Ma megvadítottam a gyári kipufogómat. Levettem a végéről a króm fedőt. Alatta ugye ott van a kipu pöcse. Na az mellé furtam kipufogónként 5-5db lukat. Utánna vissza a króm fedő és semmi nem látszodik abból hogy hekkelta kipu de hangja mégis egy állat lett . Nem is veszek sportdobot rá mert ez így teljesen jó lett. Egy baj van csak vele az hogy nehéz, de nem foglalkozok vele ugysem a pályán a másodpercvadászatra használom a gépet. Hétvégén mentem vele 160km-et és már kezdem megszeretni
Megpucoltam a főrelét + féktisztító neki. Néztem előtte alapjáraton helyzetjelzővel is pislogott a műszerfal. Tisztítás után nem pislog de a féklámpát észreveszi. Akku feltöltve indítás után 13,5V körül tartja. Tehát a töltés jó ha megint benyalok akkucsere
az r hez fel kell nőni
Ez sem vészes mert csak azért csinálom, hogy megelőzzem a nagyobb hibákat.
Amùgy meg nagyon szép a motorod, de nekem az S kellett minden képpen.
Ha az enyémet vetted volna meg,most nem kéne mindent kicserélned.
(bocsi ha kicsit rossz indulatú voltam)
Meg is nézem aztán ha kisebb van benne akkor vennem kell bele akksit is. (használt motor az első fél évben csak a pénzt viszi)
Én nektek hiszek így amint meglesz a gempa rá ki is cseréltetem mindet ùjra.
téged az isten büntet, nem a környezetvédők...
ne hagyd magad.
Attól, hogy valamiről nem tudsz még nem biztos, hogy faszság...
Én nagyon jó viszonyban vagyok a veszprémi suzuki kereskedés-szervizzel és ők is szervizelnek tl-t és ők sem láttak ilyent, illetve egyet: az a csopaki hd fesztivált végig durrogtatta,haza már busszal ment.
Az enyémet is csak azért mentettük mert, mert szelephézag állításnál kértem őket, hogy vegyék ki a csészéket. Egyiken addigra már elindult a repedés...
Nem akarlak paráztatni, de innen a fórumról is több ex tls-esnek szétpukkant a motorja, olyan is van akinek kétszer (V2Balu) mert spórolt a csészecserén...
Lehetséges, h kisebb van benne. Elvileg neked YTX12-BS 10Ah-s kell bele.
10ért adta...
Gyorsan meg is néztem hogy mennyibe kerülnek bele az akksik pfffff 30 ropi. Te mennyiért adtad el?
Nekem indul rendesen de ennek ellenére villog a műszerfal kis fordulaton ill. Ha nyomkodom a hátsóféket akkor is elhalványodik durván. akkor lehet hogy nálam is kisebb akksi van bent?
az akksi erdekelne imi es atveszed e a regit megsemmisiteni mert veszelyes hulladek, nem akarom hogy megbuntessenek a kornyezetvedok/
Jah, én irányítottam hozzád a kollégát.
Panaszkodott, h a GSXR-jén villog a műszerfal, meg nem indul rendesen, aztán kiderült, h csak 7Ah-s aksi volt benne...