Köszi ez jó hír! Amint lesz egy kis lovém egyből kicseréltetem ùjra mindet! Mùltkor bementem a rodeoride-ba kecskeméten és kérdem hogy mennyi egy ilyen kipuf szelepcsésze mert ugye hallottam ezt azt és nem akarok ráb...ni. Erre elkezd a faszi röhögni hogy ez mekkora faszság mert ilyet még nem is hallot pedig rendszeresen szervizelnek TL-ket. A kérdés az hogy mennyire kell ütni verni a gépet hogy ez bekövetkezzen?
Én a múltkor ugyanígy jártam 12,5V megijedtem, hogy töltés kaki.Feltettem éjszakára töltőre másnap aksit megnézettem jó volt visszaraktam a töltésem 13,6V körül volt.Azóta jó azt mondták rá télen többet járassam a motort,hogy ne zsibbadjon le az aksi.(Én az enyémen még soha nem tudtam stabil 14V mérni)
Nekem most habi xenyon van benne. Ha a nagyon leesik a feszkó akkor úgyis lekapcsol a trafó. Vagy nézzem a hátsó lámpát inkább azon is látszania kell akkor...
ok köszi holnap belenézek. És ha vmi kontakt hiba van akkor ha sikerül elhárítani a bajt, utána minden fordulaton egységesnek kéne lennie nem? Mert a fesz.szabályzónak kb fix értéken kellene tartania... Vagy hülye vagyok?
először nézd meg az első ülés alatt a főrelénél (ÁTLÁTSZÓ TETEJE VAN,ZÖLDES SZÍNŰ,HA JÓL EMLÉXEM) a csatit.
ugyanez volt nekem is, az egyik vezeték eloxidosodott és nem volt kontakt.
Tegnap nem indult a gép rátöltöttem fél óra indult utána is a benyakúton + itt ott + 4 indítás. Ma indítanám nyekk. Most kevesebbet volt töltőn indítottam indult gondoltam akku kuka és már gondolkoztam h imrufot meg kell keresnem... elmentem és kb 70km et mentem egyhuzamba utána megálltam kb 15 perc és onnan már nem indult. Bika és jöttem haza. Itthon rámértem h tölt-e egyáltalán alapjáraton 13,5 V (12,5 V az akksi gyújtás nélkül) 2ezres fordtól meg 12,6V ilyenkor mivan? Kérek egy kis fejtágítást
sajnos en mar jartam jagur xj8 hengerfejezes utan csak a baloldal indult el es a jobb nem vezerles ballitasanal tukorkepet kell allitani,180 fok atallitas utan serules nelkul beindult, tlr eseteben pofon 1szeru mert le van irva minden a service manualban imrufo-tol kaptam
Segítséget szeretnék kérni; a tl -em első hengerébe beszakadt egy szelep, kicseréltem, a komplett hengerfejet szelepekkel, igaz a hátsó hengerfejet raktam előre, de elvileg ugyanaz, viszont az első henger nem akar beindulni, a hátsó jár rendesen. Tudja valaki, hogy mi lehet a baja?
Béke!