Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akksi ügyben már ne keressen senki, mert eladtam...
Béke!
Köszi ez jó hír! Amint lesz egy kis lovém egyből kicseréltetem ùjra mindet! Mùltkor bementem a rodeoride-ba kecskeméten és kérdem hogy mennyi egy ilyen kipuf szelepcsésze mert ugye hallottam ezt azt és nem akarok ráb...ni. Erre elkezd a faszi röhögni hogy ez mekkora faszság mert ilyet még nem is hallot pedig rendszeresen szervizelnek TL-ket. A kérdés az hogy mennyire kell ütni verni a gépet hogy ez bekövetkezzen?
Én a múltkor ugyanígy jártam 12,5V megijedtem, hogy töltés kaki.Feltettem éjszakára töltőre másnap aksit megnézettem jó volt visszaraktam a töltésem 13,6V körül volt.Azóta jó azt mondták rá télen többet járassam a motort,hogy ne zsibbadjon le az aksi.(Én az enyémen még soha nem tudtam stabil 14V mérni)
Hát most csak itt a déli fertályon motoroztam Majd legközelebb rendezünk valami talit
ha erre jöttél volna akkor találkozunk...én is húztam ma egy kicsit.
nem mertem meg de ha gondolod holnap atmegyek a tlr el es lemered az enyimen mar 3 eves akku van benne jol mukodik a toltesem
Ma mentem megint 220km-ert
Elég sok motorost láttam.Úgy néz ki hogy sokan várták már a jó időt.
Azon gubbadtak a szemeim...
multimétert nézzed. az a tuti.
Nekem most habi xenyon van benne. Ha a nagyon leesik a feszkó akkor úgyis lekapcsol a trafó. Vagy nézzem a hátsó lámpát inkább azon is látszania kell akkor...
de akkor még hokibb volt.

bázzág az erezsvé....
TL-nek amúgy hoki a lámpája...nem sokat lehet vele este látni.
ja? nekem úgy jelentkezett, hogy fordulaton elhalványodtak a lámpák...este nem pörgethettem,mert nem láttam.
jól mondod.
ok köszi holnap belenézek. És ha vmi kontakt hiba van akkor ha sikerül elhárítani a bajt, utána minden fordulaton egységesnek kéne lennie nem? Mert a fesz.szabályzónak kb fix értéken kellene tartania... Vagy hülye vagyok?
először nézd meg az első ülés alatt a főrelénél (ÁTLÁTSZÓ TETEJE VAN,ZÖLDES SZÍNŰ,HA JÓL EMLÉXEM) a csatit.
ugyanez volt nekem is, az egyik vezeték eloxidosodott és nem volt kontakt.


ha nem ez akkor jöhet a bézbózütő.
Tegnap nem indult a gép rátöltöttem fél óra indult utána is a benyakúton + itt ott + 4 indítás. Ma indítanám nyekk. Most kevesebbet volt töltőn indítottam indult gondoltam akku kuka és már gondolkoztam h imrufot meg kell keresnem... elmentem és kb 70km et mentem egyhuzamba utána megálltam kb 15 perc és onnan már nem indult. Bika és jöttem haza. Itthon rámértem h tölt-e egyáltalán alapjáraton 13,5 V (12,5 V az akksi gyújtás nélkül) 2ezres fordtól meg 12,6V ilyenkor mivan? Kérek egy kis fejtágítást
sajnos en mar jartam jagur xj8 hengerfejezes utan csak a baloldal indult el es a jobb nem vezerles ballitasanal tukorkepet kell allitani,180 fok atallitas utan serules nelkul beindult, tlr eseteben pofon 1szeru mert le van irva minden a service manualban imrufo-tol kaptam
itt vagyok itt vagyok nem indul...hmmmm...
mi lehet mi lehet?
kompresszio?
szikra ?
benzin?
vezerles?
tuti, hogy S-es. Az R nem szokott leszakadni...
Suoa. Ez TL S vagy R? Volt valami előjele a szelep beszakadásnak? Nagyon nyüstölted a gépet?
sziasztok!nekem is s-es van én hátra raktam két foggal nagyobbat,így dinamikusabb lett, a hatodikat is szépen kiforogja!
volt úgy hogy azt ki is szedtem, de akkor se ment...
a dekompresszor lesz a ludas. emlékeim szerint az elsőben van ...van nálam tapasztaltabb.

pfvarit idézd meg.
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni; a tl -em első hengerébe beszakadt egy szelep, kicseréltem, a komplett hengerfejet szelepekkel, igaz a hátsó hengerfejet raktam előre, de elvileg ugyanaz, viszont az első henger nem akar beindulni, a hátsó jár rendesen. Tudja valaki, hogy mi lehet a baja?