Ezt már megcsináltam, a múltkori hibakereséskor átfújkáltam sok csatit. Vízszint már jó...
Dobtam bele xenon-t is. Kimostam a légszűrőt. Már csak olajcsere és indulhat a szezon. Mivel 2009 őszén vettem nem sok km-t mentem vele én se még.
Az R álló helyzetben kb 2 perc alatt üzemin van 85 körül...
70 alá még 0 fok környékén sem ment...
Viszont nekem a venti 110 körül kapcsol,amit soknak találtam ezért beépítettem egy kézi kapcsolót. 85-nél dugóba ha bekapcsolom tartja szépen, nem fő az agya.
Nem sokat mentem vele eddig, de azt vettem észre (ami nem meglepő), hogy sokkal gyorsabban visszahül a blokk mint egy burkolt gépnél. Nekem a gixxer sokkal gyorsabban felmelegedett és még ilyen időben sem ment le 65fok alá. Ez viszont simán bemegy 60 fok alá is. A gixxer gyorsabban is melegedett. Ennek kb. 1,5szer annyi idő kell.
meg nézd meg a hűtőn lévő hőgomba csatiját, nekem minden szezon előtt úgy fel volt oxidosodva,hogy nem indította a ventilátort. lehúz,pucc,spray,vissza és okés.
Helló! Mikor kigyulladt megálltam körbenéztem nem láttam semmi szokatlant. Újraindítottam aztán már nem világított. Így a hibát se mutatta, (mint ahogyan azt a többiek is írták )hiába zártam rövidre hátul a diag csatit. Egyébként azt néztem kevés a fagyálló a tartályba szinte nincs is arra gondolok h attól volt.
R-esbe nincs?
500 körül van egy fél lityis flakon. (würthös "talált" 400-é )
Pertoleum birgéciol gázolaj esetleg?
Dobtam bele xenon-t is. Kimostam a légszűrőt. Már csak olajcsere és indulhat a szezon. Mivel 2009 őszén vettem nem sok km-t mentem vele én se még.
70 alá még 0 fok környékén sem ment...
Viszont nekem a venti 110 körül kapcsol,amit soknak találtam ezért beépítettem egy kézi kapcsolót. 85-nél dugóba ha bekapcsolom tartja szépen, nem fő az agya.
néha nekem is csinált ilyent (3 év alatt 2-szer), de újraindítást követően nem volt már gond.