Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is brigót csak kérdeztem hátha van valakinek jobb cucca. De a féktisztítót is majd egyszer kipeóbálom. Köszi a válaszokat.
Csak ilyen van R-be!

R-esbe nincs?
féktisztító spray (alkoholos)
500 körül van egy fél lityis flakon. (würthös "talált" 400-é )
Szia. Én mindig brigéciólt használok.
Nálunk süt a nap de keményem mínuszok röpködnek kinn
Hol?Nálunk szállingózik a hó
Láncot mivel tisztítjátok? ( Persze a lánctisztó spray-en kívül )
Pertoleum birgéciol gázolaj esetleg?
Végre itt a jóidő srácok!
az jo nem sok,figyelni kell a ventillatorok menjenek nekem a balos nem ment csatija volt koszos
Az enyém 101 celsiusnál kapcsolja a ventilátort.Azt mondják az okosok hogy ez a gyári érték .Egy kicsit én is sokallottam de hát ha ennyi akkor ennyi
Ma kerültem 1et. Kiba hideg van még.
Én is kapcsolósra csináltam. Amikor nagyforgalomba vagyok, kapcsolom.
Ezt már megcsináltam, a múltkori hibakereséskor átfújkáltam sok csatit. Vízszint már jó...
Dobtam bele xenon-t is. Kimostam a légszűrőt. Már csak olajcsere és indulhat a szezon. Mivel 2009 őszén vettem nem sok km-t mentem vele én se még.
Az R álló helyzetben kb 2 perc alatt üzemin van 85 körül...
70 alá még 0 fok környékén sem ment...

Viszont nekem a venti 110 körül kapcsol,amit soknak találtam ezért beépítettem egy kézi kapcsolót. 85-nél dugóba ha bekapcsolom tartja szépen, nem fő az agya.
Nem sokat mentem vele eddig, de azt vettem észre (ami nem meglepő), hogy sokkal gyorsabban visszahül a blokk mint egy burkolt gépnél. Nekem a gixxer sokkal gyorsabban felmelegedett és még ilyen időben sem ment le 65fok alá. Ez viszont simán bemegy 60 fok alá is. A gixxer gyorsabban is melegedett. Ennek kb. 1,5szer annyi idő kell.
Nyáron városban kelleni fog.
Ezt én is megnézem. Még soha nem melegítettem fel addig hogy be kellett volna kapcsolni a ventinek.
meg nézd meg a hűtőn lévő hőgomba csatiját, nekem minden szezon előtt úgy fel volt oxidosodva,hogy nem indította a ventilátort. lehúz,pucc,spray,vissza és okés.
Azért a min.ig töltsd fel. Abból nem baj nem lehet.
ok köszi csak a egy kósza ötlet volt de akkor megnyugodtam
a szintet nem figyeli.
néha nekem is csinált ilyent (3 év alatt 2-szer), de újraindítást követően nem volt már gond.
Helló! Mikor kigyulladt megálltam körbenéztem nem láttam semmi szokatlant. Újraindítottam aztán már nem világított. Így a hibát se mutatta, (mint ahogyan azt a többiek is írták )hiába zártam rövidre hátul a diag csatit. Egyébként azt néztem kevés a fagyálló a tartályba szinte nincs is arra gondolok h attól volt.
Szia. Meglett a mùltkori hiba kód jelentése/oka?