Eleinte szokatlan lesz az tuti.
Sor4 után én is furcsán éreztem magam rajta.
Hidegen darabos csak,ha bemelegszik minden utánna lassan eltünik ez a dolog.... Enyém hidegen 3 ezernél ránt picit ha húzom... attol hogy a víz 80x fokos még az olaj nem meleg..de már megszoktam..
Sziasztok. Két napja tesztelgetem a gépet és nagyon furcsán érzem egyenlőre magam rajta. A sor4 után sokkal darabosabbnak érzem a motor működését. Nagyon érdekes de nem rossz!
Kigyorsításkonál rohadt erő jön elő belőle. Az eleje emelkedik szépen. Ma már viszont nem ment be 70 fok alá a víz hőmérséklete.
Egy szó mint száz nagyon sokat kell még vele mennem ahhoz, hogy teljesen megszokjam.
...hogy a víz bejusson a láncszemek közé és a csapágy porvédőn keresztül a csapágyba.A vasnak viszont nem a víz a lételeme.
Csak nem alkatrésszel foglalkozol?
brigéciol teljesen jó, semmiféle magasnyomású mosó nem kell, csak egy ecset, meg türelem, meg sok szabadidő...
aztán az egészet le lehet öblíteni slaggal.
Láttam már olyan csizmát,semmi baj nincs vele csak nem TL-hez való..
Sor4 után én is furcsán éreztem magam rajta.
Hidegen darabos csak,ha bemelegszik minden utánna lassan eltünik ez a dolog.... Enyém hidegen 3 ezernél ránt picit ha húzom... attol hogy a víz 80x fokos még az olaj nem meleg..de már megszoktam..
Kigyorsításkonál rohadt erő jön elő belőle. Az eleje emelkedik szépen. Ma már viszont nem ment be 70 fok alá a víz hőmérséklete.
Egy szó mint száz nagyon sokat kell még vele mennem ahhoz, hogy teljesen megszokjam.
Csak nem alkatrésszel foglalkozol?
aztán az egészet le lehet öblíteni slaggal.
gőzborotva bazze'...max kombájnoknál---max kívülről.
Belegondoltál mit adsz a kerékcsapágyaknak meg a lánc csapszegeinek a magasnyomásúval?