Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi az a vízkeverő?
vízpumpa?
Helló.
Nekem minimum 10* kell hajtatni mire életre kel.
Egy éve volt szétszedve vízkeverő miatt, akkor minden át lett nézve
rajta de ezt a problémát nem sikerült kiküszöbölni.
Kicsit égő ha elmegyek valahova álok 3-4órát, és 10perc kell mire beindul.
közben meg is kérdeztem őket, de mivel nem égető a szintereztetés, meg tul bonyolult lett volna most kiszerelni a csapágyakat is igy ugy döntöttem egyenlőre hagyom a fenébe....

végül is most nem a felület minőségével van bajom hanem a szinével
Hali

Igen nem árt, mert lefestik azt is. Arról nem beszélve hogy 200 fokon ráégetik a festéket.
Én ugyan benne hagytam,baja nem lett, de nem ártana kicserélni.
sziasztok!
Runner, a szinterhez a szimeringeket ki kellett venned a kerékből?
Sziasztok! Keresek:Suzuki TL 1000R alkatrészeket.
Műszerfal kellene illetve a kormány csutkákon lévő
kezelőszervek(balos, jobbos),amik a lámpát, dudát...stb kezelik,
meg a másik oldalon a vészleállító, önindítókapcsoló.

ajánlatokat ide kérem: motorsokk@citromail.hu
Ez furcsa? Nekem is az volt.
A dugó meg kovácsolt higany-alu ötvözet.
"Néha tök jó tempomatnak használni"

Tudtam eddig is hogy mit csinál a szivató,de ez még eszembe sem jutott.Ma kipróbálom.
Na hát így gondolom én is
ez igaz
Próbáld ki egy kölcsön aksival...
Csak a miheztartás végett, ha ráhúzod a szívatót, az ugyanaz, mintha a gázt tekernéd rá... Mivel injektoros a gép, itt csak a gázbovdent húzza meg a szívató, oszt kész... Néha tök jó tempomatnak használni
Az enyémbe is az van.
+2titanhajtokar.csak amit latsz azt hidd el
Ha nem ragaszkodsz az új gumihoz,zsibin van már 3eft-ért Conti Sport Attack meg hasonlók kb 80-90%-os, én is ott vettem eddig. Szokott lenni választék is.Megéri néha kinézni.
nyilvánvalo, nekem hál istennek kell kér guma is
Persze a gumi fel les szerelést még bele kell számolni.
2e a fel le szerelés meg 600ft két új szelep.
köszönöm uram, megspóroltál nekem majdnem 300km-ert, mert békéscsabára akartam vinni, vendégem vagy egy bambira a nyáron .
Elsőre 7e mondtak mindenféle ismeretség nélkül,aztán mikor mentem érte 6e lett a vége. Z-mester ajánlotta.
Szerencsére az enyém is könnyen indul,szivatót nem szoktam használni. Szivagyú feltölt,teketés 2mp gomb elenged szivatyú feltölt teker megint 2 mp és indul is. Miután beindult szoktam tartani a gázt 1-2 mp-ig KB1500-as fordulaton és onnan már ketyeg magának.
-3fogban is így indult,mert ugye az elvetemült motoros télen se bírja a garázsba nézni.
bárkinek ennyi vagy ismerőseid?
Az Alma utca végén Robzol KFT.
6eft volt a kettő mindenestöl.
Sörétezés,(ahogy ők hívják) festés,anyaggal mindennel.
Jah és 2 nap.
Ha a szenzor (bármelyik) rossz lenne, akkor a műszerfalon mutatná a hibakódot, de itt valószínűleg nem erről volt szó...
Amúgy kezdő vagyok nagyon, de amiket mondott a tag leírom és majd mondotok rá valamit hogy mekkora habi vagy nem. Azt mondta hogy az R nek szoftvere van benne + sportszűrő + sport puff + "teljesítmény optimalizáláson esett át hogy alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb legyen " + tán erősített kuplung.
Na ki mit szól ehhez?
Nálam az S úgy indul h tök mindegy h húzok e szívatót vagy nem. Indítok beröffen 2-3 mp és leáll. Indítok még egyszer és onnantól már ketyeg szépen. érdekes ez....