Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem kicsit más a véleményem mint a többieknek... Életemben egyszer centíroztattam a kerekeket a motoron, mikor ki lett görgőzve, és ott helyben fel is rakták a gumit.
Szezononként általában olyan 6-8 hátsót, meg olyan 3-4 első gumit motoroztam le, mindenféle centír nélkül.... nekem nem hiányzott soha... Ja, és magamnak cserélek gumit, mer az úgy jó
És éhes.......
Rendben,meggyőztetek..
Akk. lesz centir..

tarka: neked meg a nyakad köré kéne azt a 20 kiló párizsit tekerni.
Mert te Dínó vagy...
Azt még én is lerágnám!
Igen arra. Nekem úgy magyarázták, h az öntőforma vagy préselőforma vagy mi az, az miatt nem egyenletesek a gumik...
vagy 20 dkg párizsit belecsavarozol a küllők közé, azt ha megállsz a kutyák lerágják.
Kicsit nehezebb kivitelezési forma, ha menet közben teszed a súlyokat a felni megfelelő helyére, viszont álló helyzetben nem rontja az optikai összhangot a sok súly......
" A gumi belső felületének egyenletlenségét tünteted el vele amúgy..." ?
ezzel sem értenék egyet. bár lehet a "súlyegyenetlenségre" gondoltál
Akkor ahhoz a gumishoz ne menj (amelyik azt mondta,h nem muszály.)
És ennyit csináltál összesen, h power commander-rel 25% többletüzemanyagot állítottál be?
Sztem te fújtad féktisztítóval néha...mint én is...
Amúgy jó ára lehetett annak a műveletnek...
Hát nem árt meg centírozni, főleg, ha használod 100 felett a motort... A gumi belső felületének egyenletlenségét tünteted el vele amúgy...
Alap a centir a te erdeked tobbet er mint a festes
Hali

Ki szokott motor "kereket" felnit centíroztatni?
Elvittem a felniket porfesteni,és gumi vissza szereléskor centíroztassam a kereket?

Csak azért kérdem mert a gumi fel re szerelés centírral annyi mint a festés.

Egyébként mondtak olyat is gumisnál, hogy nem muszáj...
Nos?
mindíg kíváncsi voltam, hogy mit kell ahhoz tenni, hogy valakinek így nézzenek ki a munkahengerei... én motoroztam télen-nyáron, esőben, sárban, de a munkahengereken(pláne a dugattyúkon) sose volt egy porszem sem... nem értem...
amúgy fasza a leírás, meg a képek is jók!
És mit kell átalakítani hozzá?
Köszi.
Akkor a power commander és benyaszűrő a lényeg.
Valaki le tudná nekem méretezni az első fékbetétek tartótüskéjét méretpontosan?
Itt egy jó féktisztítás leirás TLR-hez:
http://www.tlzone.net/forums/p...
Az RSV-vel a múlt szezont tiszta E85-el nyomtam végig.
Az ehhez szükséges 25% üzemanyagtöbbletet power commander segítségével kapta meg a motor. Érezhetően nyomatékosabb lett, hidegben nehezebben indul és emellett 6,5-ről 8,2re ugrott a fogyasztás. Anyagilag egyértelmüen megéri ha van a közeledben etanolos benzinkút, a motornak nem árt, kisebb hőterhelést kap, nagyobb oktánszám miatt ha nem túl szegény a keverék, kopogni sem fog. Az etanol korrozív hatása marhaság, a metanollal keverik, az korrozív. Viszont jó oldószer, a tankban lévő lerakódott mocskot szépen kipucolja, ezért javasolt egy üzemanyagszürő röviddel az átállás után.
Átalakítás nélkül fele benzin fele E85 arány amit még eltür a motor gond nélkül kb.
maradok amit a tlr konyv ir tipusu benyat ontok csak bele de,en sport-ra szorakozasra hasznalom a vasat,mashogy gondolja az aki napi bejarsra hasznalja
igaz
link

itt írnak 1-2 dolgot
én nem tenném bele szerintem nem lehet annyit spórolni vele mint amennyibe egy blokk kertül+ a szerelés +stb....
hagy egye csak a benzint, szerintem nem is az az igazán nagy költség a motorozásban
nem nagyon merem bejátszani ki tudja mit tenne az üzem anyag rendszerrel mert ugye nagyon száraz, és benya az biztosítja a megfelelő kenést az alkatrészeknek...
Nekem nincs