Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kéép lameredatt
nekem eddig jó volt, de most nem megy a századmásodperc mutatója....
Hagyjadg tele vannak péndzel, és ígylesz ne kik igazán dragaa omedza javitász....
most mivan szerelunk omegat vagy nem?
dragabb ha te javitod
nyugi semmi baj!
a gondozók már elindultak, maradj ott ahol vagy!

hogyan sikerült elrágni a pórázt?!
Pl. ez: Miért vagy ennyire hülye?
opel omegakat is szerelek van tapasztalatom,mi a kerdes?
szelepállítás kell majd a kicsikének
köszi az infokat
lehet hogy gyöngyösre viszem az
omega motorhoz van esetleg tapasztalat velük?!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok Nektek és Családotoknak!
ez draga 1 szezonos mar mint amit kibirna
TL-R blokk
link
Nah vééégre sikerült,kipréselni azt a kö..g levegőt.

A szintezés tényleg bevált..
Thenkllyjjúú mindenkinek...
de mirt akarod ?
segedvaz?az hol van?
de en a hutoket levettem,szelephezag allitashoz,bar nem az csattogott hanem a dekompresszor es mai napig is mint egy golf 1 diesel
tankot is le lev szuro is le hazzal 1utt ulles is le spoiler is le benyat
leszitam elotte
bal deknibol csavar ki onnan hajtod a fotengelyt
gyertyak ki
balos deknibol a kemlelo nyilast szabaddatenni
stb
ha van manid hosuba 20pizirt csinalja plussz a lapka
hy

szelephézag állításhoz le kell bontani a segédvázat, és a hűtőket is ugye?

szerintem ne erőlködj ha ennyiből nem állt össze a kép...
stopppp! Én akarom megoldani a problémádat
Miről van szó?autó:
tipus:
évjárat?
motorccm?
fékrendszer
tipus:delco?ate?girling?
mi a baj?
mit cseréltél?
mi volt a jelenség elötte?
ahogy tanult imi kollégám mondá: nyeeg leszerel, kiékeed a két pofa között egy tárcsavastagságú valamivel,felemeled,oszt pumpi-nyomi.
Általában az a baj, hogy a légtelenítő csavar a legalsó pontja a rendszernek... Mivel rövid a fékcső is(két pumpálás között visszakúszik a buborék a főfékhengerhez), nem tudsz akkora nyomást létrehozni, hogy a levegőt lepumpáld a légtelenítő csavarig.
Béna megfogalmazás, de má így marad...
Vagy a tanács szerint megbontod a csöveket is, és úgy is légtelenítesz(tiszta olaj lesz minden), vagy leszereled a fék valamelyik oldalát. A lényeg, hogy a munkahenger feljebb legyen, mint a főfékhenger, így a levegő felfelé fog menni a légtelenítő csavar felé... (én így szoktam csinálni)
Egyből locsold le vízzel! Egyébként nem kell félni hogy minden fékolajos lesz! Ha óvatosan csinálod akkor semmi gáz!
szia!szerintem a fékcsőnel ne nagyon probalkozz mert rá fog mindenre folyni az oil,beleértve a betétet is és azt utánna meg nem nagyon lehet megállásra használni!ha gumifékcsöves nem is lesz kő kemény soha,de ha nem érzed jopnak inkább nezesd meg szakival, a fék nem játék.üdv miki
AHHHA okés,köszi
(tiszta fékolaj lesz a frissen fújt munkahenger,jááj)
Ugyanúgy kell mint a légtelenítő csavarnál csak a fékcsőcsavarnál is meg kell csinálni! Tehát pumpa aztán a pedál lenn tart, majd a csavar lazítása(ha jön a fékfolyadék vagy levegő) majd visszahúzása és a pedál felengedése a legvégén! Valahogy így!Asszem