Más fogja csinálni, és ha drága ha nem, akkor is polírozva lesz!
Már csak a váz nincs átalakítva a motoromon, úgyhogy valamit kell vele csinálni. Vagy festés, vagy polír... A polír jobban bejön.
Mint köztudott a TLR-t vagy utálja az ember, vagy imádja...
Kifejezetten tipushibája nincs, max a dekompresszorszelep ciripelése, amit úgyse lehet javítani, olyan amilyen. A hátsó rotációs csillapítót szokták még emlegetni hibaként. A hátsó henger felmelegíti, ezért romlik a csillapítása. Sima utcai motorozáskor semmi jelentősége, csak pályázáskor tűnik fel, hogy kanyarokból kifelé pumpál a hátulja. Amúgy meg átlagos V2-es... Elindulásnál könnyű lefulladni vele, amit a golyszik bánnak.
Nehéz mint a sár, akkora mint egy bálna, de pont ezért jó, nem olyan mountainbike, mint a mostani ezresek... 3000 alatt megfullad némi lánccsapkodással kísérve, de fölötte semmi gond.
Nyilvánolajszintet mindig figyelni kell, hogy jó legyen, bár nekem sose ette egyik blokk se. Túltölteni se szabad, mert egykerekezésnél felkapja az olajat, és egy hétig darabosan fog járni.
Amúgy meg 135 ló untig elég utcára, ki lehet vele kerekezni a világból, a hangja meg elnyom 10 mellet lévő másik motort.
Az enyémet úgy hívják a haverok, hogy "A SZÖRNY"
Nyugodt nyugdíjas stílussal elmegy 100 évet, de a folyamatos nyelezés az nem az asztala. Nekem a 3. blokk fog belekerülni, de tisztában vagyok vele, hogy nem a motor hibája...
Szerintem jó motor, meg amúgyis már kuriózumnak számít lassan egy épkézláb TLR, úgyhogy nem bánod meg, ha ilyet veszel...
Nagyjából ennyi...
Ha valami kimaradt, majd a többiek kipótolják...
Én sem dolgozom gumisnál, csak nem fizetek olyasmiért, amit én is meg tudok csinálni...
Az egyetlen dolog, amit nem vállalok be egyedül, az a vezérlés, szelepállítás... Persze ehhez is megvannak a cimborák, úgyhogy a szervízeket messzire elkerülöm.
de mondjuk a tlr öreg széria és szinte mindíg van baja csak a korral járó hibák,guimi öregedés,kuplungnál,kontakt hibák,dekompresszor ciripel,én még nem de imrufo megevett már 1vagy2 blokkot is szóval a váza jó.
akkor angliában vegyél motort ott olcsobb mas is vett már ott és megérte.aztán miért jössz haza?az ismerösöm most megy a fiával luton ba a reptérre dolgozni.ebey.co.uk pl jo vasárlási hely motorra
Nem most akarok venni,egyenlore meg csak infordalodnek roluk!Bigoneoszi:koszi a linket,elfogom olvasni. Sajat tapasztalatokat is szivesen meghalgatnek! Nemdolgozom gumisnal! Angliaban dolgozom de marciusban megyek haza es ottkorul tervezem a motorvetelt es igen megengedhetem magamnak mert megdolgoztam erte!Turak...stb-re vennem!Koszonom az eddigi segitsegeteket!
Udv tl tulajok! Motorvasarlas elott allok es szeretnem ha mindent elmondanatok amit a tl1000r-rol tudni lehet!Minden info erdekel rola,jo es rossz tulajdonsaga eggyarant,mar ha van rossz tulajdonsaga! Segitsegeteket elore is koszonom!
ha a felni jól ki van görgőzve, vagy ha ugye hibátlan, akkor nem sok jelentősége van a rárakott 5-10 grammnak. ha többet kell rárakni, akkor meg már baj van...
Volt egy 400-as gixerem kicsit eléggé ütött a hátsó felni, tele volt pakolva ólommal is.
Gumit cseréltettem rajta,és aztán centír.
Berakta a gépbe ütött mint a barom,végén már leszedte az összes ólmot a gumis és akkor ütött a leg kevésbé...
Csak ezért merült fel bennem a kérdés hogy egy hibátlan,felni gumi párost van e értelme....
Már csak a váz nincs átalakítva a motoromon, úgyhogy valamit kell vele csinálni. Vagy festés, vagy polír... A polír jobban bejön.
Kifejezetten tipushibája nincs, max a dekompresszorszelep ciripelése, amit úgyse lehet javítani, olyan amilyen. A hátsó rotációs csillapítót szokták még emlegetni hibaként. A hátsó henger felmelegíti, ezért romlik a csillapítása. Sima utcai motorozáskor semmi jelentősége, csak pályázáskor tűnik fel, hogy kanyarokból kifelé pumpál a hátulja. Amúgy meg átlagos V2-es... Elindulásnál könnyű lefulladni vele, amit a golyszik bánnak.
Nehéz mint a sár, akkora mint egy bálna, de pont ezért jó, nem olyan mountainbike, mint a mostani ezresek... 3000 alatt megfullad némi lánccsapkodással kísérve, de fölötte semmi gond.
Nyilvánolajszintet mindig figyelni kell, hogy jó legyen, bár nekem sose ette egyik blokk se. Túltölteni se szabad, mert egykerekezésnél felkapja az olajat, és egy hétig darabosan fog járni.
Amúgy meg 135 ló untig elég utcára, ki lehet vele kerekezni a világból, a hangja meg elnyom 10 mellet lévő másik motort.
Az enyémet úgy hívják a haverok, hogy "A SZÖRNY"
Nyugodt nyugdíjas stílussal elmegy 100 évet, de a folyamatos nyelezés az nem az asztala. Nekem a 3. blokk fog belekerülni, de tisztában vagyok vele, hogy nem a motor hibája...
Szerintem jó motor, meg amúgyis már kuriózumnak számít lassan egy épkézláb TLR, úgyhogy nem bánod meg, ha ilyet veszel...
Nagyjából ennyi...
Ha valami kimaradt, majd a többiek kipótolják...
Az egyetlen dolog, amit nem vállalok be egyedül, az a vezérlés, szelepállítás... Persze ehhez is megvannak a cimborák, úgyhogy a szervízeket messzire elkerülöm.
zuki_tl_1000_s__r
Olvasd el ezt.
Volt egy 400-as gixerem kicsit eléggé ütött a hátsó felni, tele volt pakolva ólommal is.
Gumit cseréltettem rajta,és aztán centír.
Berakta a gépbe ütött mint a barom,végén már leszedte az összes ólmot a gumis és akkor ütött a leg kevésbé...
Csak ezért merült fel bennem a kérdés hogy egy hibátlan,felni gumi párost van e értelme....