Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, nekem is azok vannak ,én se papirt se a hangtompitókat nem kaptam hozzá BSAU bejegyzés van benne(mivel angliába gyártják) ami elvileg ugyanazt a célt szolgálja mint az E
egyetértek.
használtan vettem a komplett rendszert, szal nem volt semmi papír hozzá, de a Blueflame road legal dobokat csinál, az biztos.
zégergyűrűvel lehet bele tenni ilyen hangtompító furulyaszerűséget, amivel halkabb lesz, mint a gyári. első nap kibasztam belőle.
Hogy E betű volt-e benne, azt nemtom, mer má eladtam...
úgy látom érzékelő témában hajthatatlan vagy.
a hatvani bosch gyárban készült elektronikát a japán technikához hasonlítani meg nem kicsit durva...
Nálunk minusz vot...
reggel poc rof?
Vitatom!
az aksi új,de már bikáztam nagy aksiról is.
a szelephézag be lett állítva
a szűrő tiszta
a benzinpumpa, azt nem tudom de ha beindul szépen megy
egyetértek.

ne kérdezd, hogy mivel, de egyetértek.
ez nem csak opelnál van így.
veled meg nem.
egyetértek.
V2-es jóreggelt Imrufo, a blueflame-ket ujonnan vetted? valami dokumentációt(műbizonylat vagy ilyesmi) kaptál hozzájuk?
köszi
opel g astra 1.6b hibakodra kiirta gyujtotrafo a vegen ecu t csereltem
mindent at kell nzni ha a szelep kitamaszt nincs kompresszio es nem indul pl.erzekelok lehetnek rosszak es nem ir hibat a ecu
úgy hülyeség ahogy van... bocs...
már megemlítettem, hogy ha bármelyik szenzor rossz lenne, azt mutatná a műszerfalon. amire te gondolsz speciel a motorhőmérséklet jeladó... ha rossz lenne "C15" hibakódot dobna kiolvasásnál. csutkagázas indítózásnál meg nyilván sugárban spricceli az injektor a benyát, pont a teljesen nyitott folytószelep miatt... úgy sose fog beindulni.
inkább tippelnék halott akksira...
vagy nem megfelelő szelephézagra...
vagy szar gyertyára...
vagy szar benzinpumpára...
vagy eltömődött benzinszűrőre...
nagyjából ezeket nem árt leellenőrizni szerintem...
Csak rakd 1 be és mikor beindúlt baszd rá a kuplungot, vagy megtanulsz egykerekezni vagy repűlni :D:D
a lottószámokat nem tudod?
netes diagnosztikából jeles.
meg lehet javitani nagyon 1szeruen nem nagy a baj erzekelo rosz benne, nagyon hidegnek erzi az erzekelo a motort,2,3 ora utan es sok benzint ad a vezerles neki es kell par perc mire kiinditozod a rendszebol a sok anyagot.pedig a motor nem is hideg es kevesebb benzin is eleg lenne,ez csak az en feltevesem probald meg 2,3 ora utan csutkagazon beinditani akkor a pillangoszelepek teljesen nitva van es sok levegot kap.tehat ha ma este 7kor elindulsz motorozni,30,40 percet kb mar 10 ora fele ki is derul csutkagazon hogy indul
10perc ne msokid ő..
meg kö csínánni
Az enyém dolgozik...
Jut eszembe, hun van Anyánk?
Vagy Anyád, ha főz...esetleg egy szakács...
Fakanál Taresz, de ezt te is tudod!