köszi, nekem is azok vannak ,én se papirt se a hangtompitókat nem kaptam hozzá BSAU bejegyzés van benne(mivel angliába gyártják) ami elvileg ugyanazt a célt szolgálja mint az E
használtan vettem a komplett rendszert, szal nem volt semmi papír hozzá, de a Blueflame road legal dobokat csinál, az biztos.
zégergyűrűvel lehet bele tenni ilyen hangtompító furulyaszerűséget, amivel halkabb lesz, mint a gyári. első nap kibasztam belőle.
Hogy E betű volt-e benne, azt nemtom, mer má eladtam...
úgy hülyeség ahogy van... bocs...
már megemlítettem, hogy ha bármelyik szenzor rossz lenne, azt mutatná a műszerfalon. amire te gondolsz speciel a motorhőmérséklet jeladó... ha rossz lenne "C15" hibakódot dobna kiolvasásnál. csutkagázas indítózásnál meg nyilván sugárban spricceli az injektor a benyát, pont a teljesen nyitott folytószelep miatt... úgy sose fog beindulni.
inkább tippelnék halott akksira...
vagy nem megfelelő szelephézagra...
vagy szar gyertyára...
vagy szar benzinpumpára...
vagy eltömődött benzinszűrőre...
nagyjából ezeket nem árt leellenőrizni szerintem...
meg lehet javitani nagyon 1szeruen nem nagy a baj erzekelo rosz benne, nagyon hidegnek erzi az erzekelo a motort,2,3 ora utan es sok benzint ad a vezerles neki es kell par perc mire kiinditozod a rendszebol a sok anyagot.pedig a motor nem is hideg es kevesebb benzin is eleg lenne,ez csak az en feltevesem probald meg 2,3 ora utan csutkagazon beinditani akkor a pillangoszelepek teljesen nitva van es sok levegot kap.tehat ha ma este 7kor elindulsz motorozni,30,40 percet kb mar 10 ora fele ki is derul csutkagazon hogy indul
zégergyűrűvel lehet bele tenni ilyen hangtompító furulyaszerűséget, amivel halkabb lesz, mint a gyári. első nap kibasztam belőle.
Hogy E betű volt-e benne, azt nemtom, mer má eladtam...
a hatvani bosch gyárban készült elektronikát a japán technikához hasonlítani meg nem kicsit durva...
a szelephézag be lett állítva
a szűrő tiszta
a benzinpumpa, azt nem tudom de ha beindul szépen megy
ne kérdezd, hogy mivel, de egyetértek.
köszi
már megemlítettem, hogy ha bármelyik szenzor rossz lenne, azt mutatná a műszerfalon. amire te gondolsz speciel a motorhőmérséklet jeladó... ha rossz lenne "C15" hibakódot dobna kiolvasásnál. csutkagázas indítózásnál meg nyilván sugárban spricceli az injektor a benyát, pont a teljesen nyitott folytószelep miatt... úgy sose fog beindulni.
inkább tippelnék halott akksira...
vagy nem megfelelő szelephézagra...
vagy szar gyertyára...
vagy szar benzinpumpára...
vagy eltömődött benzinszűrőre...
nagyjából ezeket nem árt leellenőrizni szerintem...
netes diagnosztikából jeles.