Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

am jah érzem hogy van benne erő csak azt mit modntam hogy nem merem felvenni teljesen tudom hogy szép alacsony fordulaton is lehet vele csak inkább nem kisérletezek mert ha földhözvágom akkor vége a motorozásomnak
SZERINTEM IS.
bocs, de szerintem nem az erő ment el, hanem a bátorság...
ha 11ezerig pörgetné, és akkor váltana keréken csak egyszerűen meghalna, mert úgy belebaszná a betonba a motor, hogy még Kínában is felsírnának. ötezres fordulaton fel lehet váltogatni negyedikig, csak meg kell találni azt a pontot, ahonnan nem zuhan vissza...
Senki sem cserélt termosztátot TL-ben?
a gombára visszatértve meg nem törődök vele ugy szoktam hogyha eléri a 84 üzemit és a fölé megy már rányomom visszahűteni nem szokta de tartja nagy melegben
Hát igazából nem naon akakrok vele kerekezni csak van mikor nem tudja megállni az ember meg az a baj hogyha felveszem nagyon ingazozik a motor hol lent van az eleje hol fent nem merem nagyon felvenni nem tudom megtartani egy ponton. De azért majd kipróbálom kössz a tippet
a gombán szokott eloxidálódni a csatlakozó (nekem is volt ilyen)
le kell húzni aztán megpucolgatni.
amúgy ha jól emléxem az enyém 89 C körül dolgozott.
ja én még soha nem probáltam ezt úgy mondták nekem is
latom a vidin 1 kero megy 1esben ozt váltasz 2be levegőben,es elmegy azerő,és visszaesik,ha tovább pörgeted 1 ben a fordulatot,és úgy küldöd 2 be nem esik vissza 11ezerig pörgetve 2 ben még a 3ast is el lehet lökni 1 keron.
EHH 102 foknál kéne kapcsolni a ventinek? huhh akkor nekem megdöglött nekem már volt egyszer 110 fokos is aztán meguntam és raktam a ventire kapcsolót de én azt hallottam mástól hogy 120 foknál kapcsol a venti amugy nekemis 84 az üzemi
A szitu az, hogy az enyém E-33 Azaz Usa-California modell. Azoknak 74,8-78 között kell lenni a termosztátnak és 90 foknál kell teljessen kinyitniuk, gondolom a hűtő más bennük, de az enyémbe csak 50-s a termosz. Egyébként makulátlan...
hideg motor jobban kopik,tobbet eszik
nyelezve 84fok annal feljebb ne menjen.allo helyben jaratva 102fokon kapcsol a vent,mar sok sok eve
Hát régi fogyit nem tudok mivel én úgy vettem h "bele van piszkálva" tááán... ha nincs nagyon csapatva akkor 7-8 de amúgy 10 vagy felette...
Egyebkent epp teli karbantartás alatt állok. Szezonban folyamatossan 65 70 75 fok körul volt a viz hőfok, ami szerintem alacsony...? Na most kezemben a termosztát es látom, hogy 50 fokos van benne... ez biztos, hogy gyári? Gyanus ez nekem 100% hogy ennel melegebb kellene... (helyesirasert sorry German laptop)
Szekka: Állitás után kb 7 L eszik.
szaradjon le a toke annak aki ma nem motorozott
Az enyém nem durrog vészesen ha "kb 10-12 evett" a Te TL S-ed akkor az állítás után?
00's TL-S kb. ugyan úgy durrog injektorállítás után, mint elött, sőőőt... Pedig az enyém kb 10-12 evett minimum.
értem köszi akkor az enyémben mér benne van az a cucc had maradjon az csak benne
Hát nekem gyári dobbal 1 et durran de akkor kib nagyot ha sokat motorfékezek a viped dobommal meg többet durran meg ott láng is látszik
dobok nelkul sem durrog az enyime,csak nem megy ugy jol,szoval a gyari dob a leg jobb hozza kifurva 30mm es lyukkal.
Befecskendező beállítástól függ egyrészt. ha sok benyát kap, akkor durrog.
De évjárattól is függhet. 98-99es évjáratban még nincs PAIR szelep, szóval azok általában nem durrognak.
Csak a tisztánlátás végett:
PAIR szelep: friss levegőt nyom a kipufogószelep mögé, amitől az el nem égett gázok begyulladnak a kipufogóban... gondolom a károsanyag kibocsájtás csökkentése miatt csinálták, bár a tuningolós emberkék ki szokták belőle b@szni az egészet...
nagyjából ennyi...
Srácok egy kérdés mostmár oszlassátok el a kételyt gabi haveromnak nem durrok a TLR nekem meg durrog és nemtom kinek van igaza mert szerintem az összes TLR durrog nektek durrog? Amugy végülis mind1 mert nekem így teccik hogy durrog meg köpi a lángokat.
Köszi a lámpás infókat. Majd elválik mi lészen belőle.
itt van ez a tengely tema nem is figyeltem erre na persze enyimen is hallani a nyikorgast ,a baj az hogy nalam szezonv van mindig mostansag tobbszor kell mosni a vasat