Szia mindenki!
Mostanában nagy unalmamban körülnézegettem TL-optikai tuning ügyben. Tetszetős dolog: Nyitott kuplung fedél!
Imrufo kollégánál látom, már megvalósítva. Kérdés: Ezt a fedél biz-baz-t ebay - eztétek? Vagy házilag is meglehet csinálni?!
rengeteg munka ez szerintem ,keptelen vok ezekre elvegezni, es tele a hasam szekelykaposztaval,ami tuti bizti hogy fekezeskor teljesen leutkozik a telo latszik a kromozason,de nekem magas az egesz motor kicsi vok 170cm,es faj a derekam
Telószár végén a kék csavar. Tekerd ki az összes csillapítást elől, húzd sztenderre a motort és mérd le a krómozott rész hosszát és írd fel. Utána mérd le úgy,hogy a motor a saját súlyával nyomja. A két mérés közti különbségnek utcai motornál 30-40 mm körül kell lennie.
Utána megméred úgy,h mennyire ül össze,ha rajta ülsz. (lábak a lábtartón vki fogja a motort, első féket nem fogod). Leméred így is és kivonod az eredmény a terheletlen állapotból. Ha vhol 35 és 50 mm között van akkor jó. Azt már Te döntöd el mennyire legyen feszes.
A csillapítások meg más tészta.
nem tudom hogy vedjem a polirt telen poliroztattm a gyari dobot nagyon tetszik 5000ft vot ezert csinaltam en is 1 polirozot ne keljen fizetni erte,ja amit akarok mondani bemattult a dob megint kell polirozni,de mar ingyen es meg ram var a balos dob ami meg gyari
Mostanában nagy unalmamban körülnézegettem TL-optikai tuning ügyben. Tetszetős dolog: Nyitott kuplung fedél!
Imrufo kollégánál látom, már megvalósítva. Kérdés: Ezt a fedél biz-baz-t ebay - eztétek? Vagy házilag is meglehet csinálni?!
http://www.tlzone.net/forums/p...
http://www.tl
zone.net/forums/a...
Utána megméred úgy,h mennyire ül össze,ha rajta ülsz. (lábak a lábtartón vki fogja a motort, első féket nem fogod). Leméred így is és kivonod az eredmény a terheletlen állapotból. Ha vhol 35 és 50 mm között van akkor jó. Azt már Te döntöd el mennyire legyen feszes.
A csillapítások meg más tészta.
Csak ugye nem egyszerű, mert alu...