Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni!
Motorcserén gondolkodom és hát a két kiszemeltem van. Az egyik a TL1000 a másik a vfr 800. Tudnátok nekem valamit mondani a TL1000-ről?
A segítséget előre is köszönöm.
Átjött 1000XKössz!
Köszi szépen!
Most azzal szívok h valamiért nem akarja letölteni a legnagyobb méretű tl1000s service manual and fiche r2 nevűt.... Leáll e a server vagy nemtudom de megszakad. Ha ez is megvan neked és elküldenéd az emailemre akkor azt nagyon megköszönném.
Üdv!
Elküldhetném Neked is, mert megvan a TL-S Sevice manual is. De mivel ugyan az van meg nekem mint a linkelt oldalon, szerintem onnan egyszerűbb letöltened...
Hátha megszán engem is valaki.

Viszont találtam egy oldalt ahol manualok vannak fenn, gondoltam megosztom veletek is hátha találtok benne valami hasznosat.

http://www.carlsalter.com/moto...
en szerencses ember vagyok mert 1 piros tlr-es fredi-beni hajtasu motoros a forumon megszant es atkutte file-ben nekem azota imaba foglaltam a nevet es meg nem is taliztunk soha
Üdv Mindenkinek!

Friss TL tulaj vagyok. Érdeklődnék hogy honnan lehet doksikat letölteni TLS-hez. Köszi előre is.
majd mesélj milyen volt...
Utcán nekem az EBC volt a legjobb. Goldfren is volt benne, ég és föld volt a kettő. Pályán most brembo-t használok,meg ferodo xrac volt előtte.
sok jo tanacsot adtal mar szerte a forumon,oreg rokanak szmitasz ha temndod ezt is erdemes kiprobalni
sok-sok vazelint használj!
ma nem vot idom motorozni de este azert beinditottam,imadom a motorom,tegnap izomlazas gurulas vot az 5-oson
Megnéztem az x-bike ban ott sem sokkal drágább...
akkor nem kérdés

BerikZ milyen fékbetét? Nekem most gold fren van.
Nekem úgy emlékszem 17-18 ezerből kijött a miskolci suzukiba szereléssel együtt.
Ilyet én se mernék otthon csinálni. Amúgy egy jó betét még nem árt a fékcsőhöz.Azzal is ég és föld tud lenni.
ez olyasmi fékcső mint itaf -é egy anyával kell összekötni
persze nem akarok gagyit meg hát a fék azért néha jó ha van, azért is járok utána dolognak.
Az ember ott spórol ahol tud, ez tény. Meg a csináld magad mozgalomnak is megvan a maga romantikája, de én akkor se bíznám az életem egy ikea-fékcsőre...
rá kellett húzni a csőre 1 anyát beledugni a csővet magába a végbe egy fütyire kellett ráhúzni és rácsavarni az anyát satuban is elég volt rácsavarni stabil cucc volt de aki nem ért hozzá semmi képpen sem ajánlom!
A fékcső dolghoz hozzászólva én motoros boltban vettem fém fékcsövet leszabták adtak hozzá két véget és én raktam rá ezt a banditomon csináltam nem ezen nekem a világon semmi bajom nem volt vele mondjuk igy elmondva nem hangzik biztonságosnak de stabil cuccot kaptam gondolom ha boltban igy árúlják akkor csak kivan ez találva
ja ja semmikepp sem szabad otthon fekcsovet preselni ha nincs prese az embernek 20,25ezer a nem gagyi pres szett
a fém fékcső jó dolog, de a "csináld magad fékcső" az brutálisan hangzik.
mivel roppantod össze a végeket? harapófogóval? azért a fék az nem vicc... én Borsay Szabival(X-Bike) csináltattam, nem sokkal drágábban, ami azért csak Goodridge, és örök garancia van rá...
Tegnap próbáltam a csapágyakat beljebb kopogtatni de azok a helyén vannak. Esetleg még az lehet hogy a gumi távtartók nem gyáriak de azt nem tudom mihez viszonyítani...Vagy a csapágyak szélesebbek nem gyári méretűre cserélték ki.... másra nem tudok gondolni,jól van összerakva...Mindenesetre érdekes, de van egy egész telem hogy orvosoljam a problémát...
ha meg van minden, akkor valami szerelési hiba van. meg kell nézni, hogy a csapágyak rendesen bent vannak-e a helyükön... a lánckeréktartónak meg a felninek úgy össze kell cuppanni azokkal a gumibigyókkal, mintha egy alkatrész lenne. nekem csak szilikonnal ment össze az új gumibigyókkal...
de a fém fékcsőtől jobb lesz a fék:)
nekem eredeti es fassssza mi a baj az eredetivel?ha nem repedezett nem kell cserelni