Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni!
Motorcserén gondolkodom és hát a két kiszemeltem van. Az egyik a TL1000 a másik a vfr 800. Tudnátok nekem valamit mondani a TL1000-ről?
A segítséget előre is köszönöm.
Köszi szépen!
Most azzal szívok h valamiért nem akarja letölteni a legnagyobb méretű tl1000s service manual and fiche r2 nevűt.... Leáll e a server vagy nemtudom de megszakad. Ha ez is megvan neked és elküldenéd az emailemre akkor azt nagyon megköszönném.
Üdv!
Elküldhetném Neked is, mert megvan a TL-S Sevice manual is. De mivel ugyan az van meg nekem mint a linkelt oldalon, szerintem onnan egyszerűbb letöltened...
en szerencses ember vagyok mert 1 piros tlr-es fredi-beni hajtasu motoros a forumon megszant es atkutte file-ben nekem azota imaba foglaltam a nevet es meg nem is taliztunk soha
Nekem úgy emlékszem 17-18 ezerből kijött a miskolci suzukiba szereléssel együtt.
Ilyet én se mernék otthon csinálni. Amúgy egy jó betét még nem árt a fékcsőhöz.Azzal is ég és föld tud lenni.
Az ember ott spórol ahol tud, ez tény. Meg a csináld magad mozgalomnak is megvan a maga romantikája, de én akkor se bíznám az életem egy ikea-fékcsőre...
rá kellett húzni a csőre 1 anyát beledugni a csővet magába a végbe egy fütyire kellett ráhúzni és rácsavarni az anyát satuban is elég volt rácsavarni stabil cucc volt de aki nem ért hozzá semmi képpen sem ajánlom!
A fékcső dolghoz hozzászólva én motoros boltban vettem fém fékcsövet leszabták adtak hozzá két véget és én raktam rá ezt a banditomon csináltam nem ezen nekem a világon semmi bajom nem volt vele mondjuk igy elmondva nem hangzik biztonságosnak de stabil cuccot kaptam gondolom ha boltban igy árúlják akkor csak kivan ez találva
a fém fékcső jó dolog, de a "csináld magad fékcső" az brutálisan hangzik.
mivel roppantod össze a végeket? harapófogóval? azért a fék az nem vicc... én Borsay Szabival(X-Bike) csináltattam, nem sokkal drágábban, ami azért csak Goodridge, és örök garancia van rá...
Tegnap próbáltam a csapágyakat beljebb kopogtatni de azok a helyén vannak. Esetleg még az lehet hogy a gumi távtartók nem gyáriak de azt nem tudom mihez viszonyítani...Vagy a csapágyak szélesebbek nem gyári méretűre cserélték ki.... másra nem tudok gondolni,jól van összerakva...Mindenesetre érdekes, de van egy egész telem hogy orvosoljam a problémát...
ha meg van minden, akkor valami szerelési hiba van. meg kell nézni, hogy a csapágyak rendesen bent vannak-e a helyükön... a lánckeréktartónak meg a felninek úgy össze kell cuppanni azokkal a gumibigyókkal, mintha egy alkatrész lenne. nekem csak szilikonnal ment össze az új gumibigyókkal...
A segítségetek szeretném kérni!
Motorcserén gondolkodom és hát a két kiszemeltem van. Az egyik a TL1000 a másik a vfr 800. Tudnátok nekem valamit mondani a TL1000-ről?
A segítséget előre is köszönöm.