kár volt, úszószegecsnek mondják. mozognia kell többek között a nagy és hirtelen hőterelés miatt.
ennyi erővel egy daraból is csinálhatták volna nem gondolod?
" 30felett nem érzek semmit egyenletesen fog ,de alatta ha csak kicsit fékezek akkor fog nemfog fog nemfog,tehát ilyen darabosan,és ez látszik mikor gurul a motor.... "
Hú köszi,reméltem hogy nincs nagy probléma.
Előbb megkérdem majd Fékcentrumban hogy mennyiért szabályoznák fel a 3-at ha nagyon horribilis akkor marad a csiszolókorong.
figyuzza ide imrufo lattam ez elobb itt a linket a letoltesekrol~na szoval ott lattam fenykepeken hogy kibuheraljak azt a 2 vakmdobos lapocskakat a szurohazbol az vajon miert es hogy alakul az inditas ,karakterisztika,
irish lancot vettem en es benne volt a szem amit ossze kellet utnom csak szerszamot koszorultem hozza betonvasbol fassza lett 2emberes a munkafolyamat:1 ratart 1 ut,ugyan olyan lett az osszeutott lancszem felye mint a tobbi eee,persze mert ez volt a celom.ez a lanc bevalt.csak kicsit nyulik
ja a darabos fogas az azert van mert hol tukrosre van kopva hol nem a tarcsa.megoldast en 1szeruen talaltam es mar az enyem nem darabos 400as csiszolopapirkorongot raktam a polirgepre es avval mind a 3 tarcsat egyformara csiszmakoltam elosszor hatul es mikor bevallt elol is
a fektarcsak:igen,jo temakor.megoldas ha baj van vele ujat venni.persze en nem vettem es utottek mind es kivoltak lazulva elol a szegecsek;esztergaltattam altalam meretezett negativ sablont es pozitiv beutot es ullon fater fogta a tarcsat es en utottem,maris nem zorog.
Szerintetek az mitől lehet hogy az első és hátsó fékem is darabosan fog.
Új betét van benne de már 1ekm ment tehát bőben be kellett már kopnia. Olyan mintha ütne a tárcsa de mind1ik? Nem hiszem...
30felett nem érzek semmit egyenletesen fog ,de alatta ha csak kicsit fékezek akkor fog nemfog fog nemfog,tehát ilyen darabosan,és ez látszik mikor gurul a motor....
A hátsó betétet már kivettem az szép egyenletesen van bekopva.
A tárcsáknak válla szinte nincs,csak egy nagyon minimális....
hát szerintem ne vegyél hozzá szerszámot énis az előző moccomra szépen ráraktam hogy csak össze kelljen nyomni levittem a szerelőhöz na jó én le tudtam tolni és rányomta 1 perc alatt
láncszett csere előtt állok:( DID láncot néztem ki JT lánckerekekkel. a lánchoz lehet kapni spec szemet amivel összerakom, vagy vegyek hozzá szerszámot?
Esetleg más lánc?
tl1000r az gyorsasagi,150km/h korul kenyelmes mocizni rajta,az alatt kenyelmetlen,nyelezed 15l/100km,ha nem 8l.hibai szinte minden szokasos,az extra a dekompresszor altal keltett ciripelo hang 280km/h nal nem hallani vegyel 1 et csak 2 gyertya kell bele az mar szempont
ennyi erővel egy daraból is csinálhatták volna nem gondolod?
Ilyen ez az ABS.
Előbb megkérdem majd Fékcentrumban hogy mennyiért szabályoznák fel a 3-at ha nagyon horribilis akkor marad a csiszolókorong.
köszi a tippet...
üdv.
Szerintetek az mitől lehet hogy az első és hátsó fékem is darabosan fog.
Új betét van benne de már 1ekm ment tehát bőben be kellett már kopnia. Olyan mintha ütne a tárcsa de mind1ik? Nem hiszem...
30felett nem érzek semmit egyenletesen fog ,de alatta ha csak kicsit fékezek akkor fog nemfog fog nemfog,tehát ilyen darabosan,és ez látszik mikor gurul a motor....
A hátsó betétet már kivettem az szép egyenletesen van bekopva.
A tárcsáknak válla szinte nincs,csak egy nagyon minimális....
Nem értem,szemmel nézve semmit nem üt a tárcsa.
láncszett csere előtt állok:( DID láncot néztem ki JT lánckerekekkel. a lánchoz lehet kapni spec szemet amivel összerakom, vagy vegyek hozzá szerszámot?
Esetleg más lánc?