ja ja oxidzsen :az intercullllller issssssssss aztert van lehuteni a turbo alllllllltel felmelegetitett levegoooooot azt megy a gep mint allat utanna leforditva az en esetemre intercullerem van egesz telen.csak mi lesz nyaron?
Gondolkodom még rajta. Ez a nappal fele a fénye a rendes lámpához dolog kicsit aggaszt h az index mondjuk nem látszik rendesen és a városba mondjuk eltrafál valaki...
Azt nem tudom, hogy ugyan olyan-e az S meg az R lámpája, de ez a cucc azért jól tud kinézni a motoron. Igaz nappal a fénye kb. fele a rendes lámpának, de sötétben ütős. nekem is ilyen lett volna, de aztán olyan farokidomot vettem, amibe már bele volt faragva az index, ezért csak sima fehér lámpabúra lett belőle. ledes izzókkal az is ütős...
hülyeségnek tűnik, pedig ha hiszed ha nem, igaz...
persze hozzá kell tenni, hogy a motor esetében ez a beszívott levegőmennyiséggel áll összefüggésben. mivel a hideg levegő sűrűsége nagyobb mint a meleg levegőé (közelebb helyezkednek el egymáshoz az oxigénmolekulák) ezért adott beszívott levegőmennyiség esetén tényleg több oxigén van a hideg levegőben. az ECU ehhez fogja állítani a befecskendezést, ezért hideg időben tényleg erősebb a motor.
Ennek az ellenkezője, amikor a hegyekben motorozik valaki. ritka levegő, kevés oxigén, gyenge motor. szerintem a két végletet nézve(qrvahideg-qrvameleg) lehet akár 5-10LE különbség is...
kibebaszott fizika...
megne dogoljon ez a forummmmmmmmmm ebben a 8,,9 fokos idoben sokkal jobban megy a tlr mint nyaron mert ugyan anyi levgo mennyisegben tobb az oxidzsen,kifejezetten imadom,csak az a kurva benzin az ne fogyna,elhagytam a gazkar veget,de miert is kell az?
nemtudom 10 oratol este 20 orara guriztam haza,gyorben kajiztam austria kicsit ozt fordultam vissza es pesten meki volt es gyal,ozt haza,nem 3x tankoltam
egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsójja ki!