Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ugyanazt mondja mindenki, csak elbeszélünk egymás mellett...


egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsójja ki!
a melegebbekből kevesebb fér el egy adott térfogaton
1 aprilias tol megertem hogy nem erti,semmi baj nincs evvel
Ezért van az a jelenség is, hogy a meleg emberek soxor fulladnak.....
szóval ha a meleg levegőt lehűtöd, akkor több oxigén lesz benne?

király.

ülj le fiam, fizikából eggyes!
ja, hogy benne az index? akkor nem ilyen volt.
nekem is ilyen volt (ha ez ledes, nem olvastam el...)
nem a zoxigén mijatt megy jobban, hanem a hideg levegőből többet bír szippantani a térfogatváltozás miatt....teccikérteni?
3000-300000 vagy mi.
hát igen valamivel spórolni kell és az nem a "lendület"....
jó is az indexelgetés, de én akkor leszoktam róla, amikor az egy másodpercen belüli 4 sávváltásokat nem tudtam bal hüvelykujjal lekövetni...
Amúgy bejövős a dolog de a beépített index nem jön be annyira.
Max azt a részét nem kötöm be és veszek külön kis ledes indexeket Köszi a linket.
Városban szoktam, velem van a baj ugye?
élőben valami ilyesmi lesz...
amúgy meg szoktál motoron indexet használni?
ja ja oxidzsen :az intercullllller issssssssss aztert van lehuteni a turbo alllllllltel felmelegetitett levegoooooot azt megy a gep mint allat utanna leforditva az en esetemre intercullerem van egesz telen.csak mi lesz nyaron?
Gondolkodom még rajta. Ez a nappal fele a fénye a rendes lámpához dolog kicsit aggaszt h az index mondjuk nem látszik rendesen és a városba mondjuk eltrafál valaki...
Azt nem tudom, hogy ugyan olyan-e az S meg az R lámpája, de ez a cucc azért jól tud kinézni a motoron. Igaz nappal a fénye kb. fele a rendes lámpának, de sötétben ütős. nekem is ilyen lett volna, de aztán olyan farokidomot vettem, amibe már bele volt faragva az index, ezért csak sima fehér lámpabúra lett belőle. ledes izzókkal az is ütős...
hülyeségnek tűnik, pedig ha hiszed ha nem, igaz...
persze hozzá kell tenni, hogy a motor esetében ez a beszívott levegőmennyiséggel áll összefüggésben. mivel a hideg levegő sűrűsége nagyobb mint a meleg levegőé (közelebb helyezkednek el egymáshoz az oxigénmolekulák) ezért adott beszívott levegőmennyiség esetén tényleg több oxigén van a hideg levegőben. az ECU ehhez fogja állítani a befecskendezést, ezért hideg időben tényleg erősebb a motor.
Ennek az ellenkezője, amikor a hegyekben motorozik valaki. ritka levegő, kevés oxigén, gyenge motor. szerintem a két végletet nézve(qrvahideg-qrvameleg) lehet akár 5-10LE különbség is...
kibebaszott fizika...
Tőlem ez lehet h hülye kérdés lesz. (Az S és az R hátsó lámpája ugyanaz?) Erről mi a vélemény? Gagyi-e?

http://www.vatera.hu/suzuki_tl...
Még nem hallottál a hideg levegő O2 elméletről, Nóbel is foglalkozott vele.....
sok hülyeséget hallottam ,de ez már marhaság amit írtál.
a hideg levegőben több az oxigén?

nóóóbel díjat neki.
megne dogoljon ez a forummmmmmmmmm ebben a 8,,9 fokos idoben sokkal jobban megy a tlr mint nyaron mert ugyan anyi levgo mennyisegben tobb az oxidzsen,kifejezetten imadom,csak az a kurva benzin az ne fogyna,elhagytam a gazkar veget,de miert is kell az?
Az szép kis kör...
nemtudom 10 oratol este 20 orara guriztam haza,gyorben kajiztam austria kicsit ozt fordultam vissza es pesten meki volt es gyal,ozt haza,nem 3x tankoltam
Hány km-t mentél,hogy izomlázad lesz?
balesetmentessen hazaertem izomlaz holnap varhato,minden motoros tarsamnak ilyen napot kivanok ami en mogottem van