hát jó.
az elmélet ugyanaz, csak a TRE meg a Gi-Pro esetében nincs vezetékgányolás. a sznoboknál (magamra gondoltam ) ez is számít. a lényeg, hogy legalább negyediket hazudjunk az ECU-nak.
cső!
az összes képen lévő bukógomba kifejezetten TLR-hez való, még az első képen levő bukócső is.
amerikai és angol ebay-ről lehet beszerezni a cuccokat...
a második képen lévő az kemény 25$, igaz csak amerikán belül postáz... bukógomba
végülis nem 200 lovas lesz tőle a motor...
azért 100LE-vel is el lehet bohóckodni. 135-tel meg nagyjából ki bír forogni 6-ban is. nekem pl 9500-tól nem pörgött tovább, ha 10 km-t mentem nyelezeve, akkor se. vezetékelvágás után 11000-ig pörgött, leáttételezve meg simán szabályzásig 6-ban.
mellesleg, hogy egyes-kettes-ben is meglegyen a full kraft, kell TRE, ami kiveszi a környezetvédelmi tiltást...
hali meg tudnád adni honnan szedted össze ezeket a képeket énis szeretnék bukógombát de nem akarok idomot fúrkálni. az a második kép ugylátom kifejezetten tl1000R hez készűlt
enyimé sem lett erösebb,de igy is elüti az órát kibaszott jo gyorsulni vele,de már 1 szponzor felfigyelhetne rám,fiuk figyelem nincs szezonvég,szombaton ha nem esik akasztói tura indulás otthonról
köszi én is ilyesmire gondoltam,a konzolos megoldás lenne a legjobb.
Pár oldallal visszább olvastam a 100Le tiltásrol az ECU-ban.
Nekem is 75Kw van a forgalmiban ezért ránéztem a kábelre és valóban be volt kötve.
Elvágtam a fekete kábelt a barna csíkkal de szerintem nem lett erősebb a motor.
Volt ezzel kapcsolatban valakinek valami pozitív tapasztalata?
A szívócsonkot még nem néztem ugyan....
nekem volt 1 szep pupom amig fel nem raktam a motorra siofokra leerve mar nem is volt meg menet kozben valaki lelopta,sajna hatul nincs szemem ne tudom ki volt
az elmélet ugyanaz, csak a TRE meg a Gi-Pro esetében nincs vezetékgányolás. a sznoboknál (magamra gondoltam ) ez is számít. a lényeg, hogy legalább negyediket hazudjunk az ECU-nak.
nekem a fokozatkijelzőm intézi a dolgot.
Ez: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
az összes képen lévő bukógomba kifejezetten TLR-hez való, még az első képen levő bukócső is.
amerikai és angol ebay-ről lehet beszerezni a cuccokat...
a második képen lévő az kemény 25$, igaz csak amerikán belül postáz...
bukógomba
azért 100LE-vel is el lehet bohóckodni. 135-tel meg nagyjából ki bír forogni 6-ban is. nekem pl 9500-tól nem pörgött tovább, ha 10 km-t mentem nyelezeve, akkor se. vezetékelvágás után 11000-ig pörgött, leáttételezve meg simán szabályzásig 6-ban.
mellesleg, hogy egyes-kettes-ben is meglegyen a full kraft, kell TRE, ami kiveszi a környezetvédelmi tiltást...
Pár oldallal visszább olvastam a 100Le tiltásrol az ECU-ban.
Nekem is 75Kw van a forgalmiban ezért ránéztem a kábelre és valóban be volt kötve.
Elvágtam a fekete kábelt a barna csíkkal de szerintem nem lett erősebb a motor.
Volt ezzel kapcsolatban valakinek valami pozitív tapasztalata?
A szívócsonkot még nem néztem ugyan....
üdv.
Blokktartó csavarhoz és idomtartó csavarhoz lehet bukógombát rakni. Vagy idomfúrással, vagy konzollal.
TLR-en van valakinek bukógomba?
ÉS ha igen hova rakta fel....
köszi
Az TLR-é ránézésre kicsit más, méretben nem tzdom
Van pár eladó holmim Tl 1000 S-hez, hátha érdekel valakit.