Nem sok helyen érintkezik fémmel. Csak a lánckerekeknél. Nézd meg a lengővillán is a láncvezetőd, h meg van e. Forgasd körbe a láncot és kövesd végig az útját. Ha valahol beleér valamibe, akkor ott a gond, bár elképzelésem sincs, h h érhet bele. Te raktad össze a láncot? A csapot jól a helyére nyomtad? Nem túl laza?
hátsó ülés alatt van egy fehér csatlakozó egy gumidugóval (hátsó lámpához vezető kábelköteg) azt rövidre kell zárni egy vezetékkel,hajcsattal,biztostűvel,bármivel, gyújtást ráadni, és ha nincs semmi hiba a műszerfalon -C00 fog látszani.
AP szenzor hiba a C22
Természetesen az AP az atmospheric pressure rövidítése, ami a külső légnyomást jelenti. Az ECU nyilván ennek függvényében dúsítja vagy szegényíti a keveréket. Nagyjából ennyi...
Nekem is volt ilyen AP szenzor hiba, be is akartam nyögni hogy biztos valami szenzor szaraxik, de azt írtad, hogy a szenzorok ki lettek mérve, és jók... (többször nem írom le hogy szenzor )
Mondjuk amikor nekem beszart, egyből adta a hibakódot, alkatrész meg volt elfekvőben, úgyhogy könnyebben ment a javítás...
Addig jó amíg csak ilyen kis hülyeségek mennek tönkre...
ja figyuzzal ide hat hivd fel az elozo tulajt hogy volt e ilyen baj vele mondjak nyugottan meg,nem reklamalni akarsz csak minnel olcsobban gyorsabban megjavitani
Köszi, remélem nem lesz szükség rá! Legutóbb mikor ott jártam bejött egy 72 éves hapsi, hozta suzuki gs500-t szervíre. Azt mondja a motorozás kortalan. Igaza van. Észvette, hogy a fülét nézem. Hatalmas fülei voltak. Azt kérdi eláll. Mondom nem kicsit. Azt monja muszály behajtani, mert egyébként nyomja sisak. Beszartunk a röhögéstől. Mondja a szerelőnek, hogy lassan csinálja, mert nincs kedve a kertben dolgozni.
Gyerekek most szólt a szerelő, hogy megtalálta hibát. AP szenzor adta meg magát, az első fényszóró alatt van. Megvan repedve, kicserélte egy GSXR-rel és megy a motor mint az állat. Ez egyébként egy külső légnyomásmérő szenzor. Ilyen betegséget még nem kezelt, de a cserebere bejött. Botóban van 10eFt, új ára 47.800Ft. Tök jó lesz a bontott. Remélhetőleg a következő szezonban találkozunk az utakon. Köszi Fiuk!
a 3 bar az jónak tűnik de a hibajelenségből amit leírtál én kevés benyára gondolnék.
van visszafolyás? szellőzik a tank? a szabályzó után is megvan a nyomás? stb...stb...
nem hiszem,h ecu....
Mielőtt cserélnétek a benzinpumpát egyből, nézzétek megint a benzinnyomást, próbáljátok úgy ki a motort, hogy h nyitva hagyjátok a tanksapkát. Ha akkor jó lesz(4,5-6,5Bar) akkor nem tud levegőzni a tank rendesen. Ha akkor is 3Bar akkor szar a benzinpumpa.
AP szenzor hiba a C22
Természetesen az AP az atmospheric pressure rövidítése, ami a külső légnyomást jelenti. Az ECU nyilván ennek függvényében dúsítja vagy szegényíti a keveréket. Nagyjából ennyi...
Mondjuk amikor nekem beszart, egyből adta a hibakódot, alkatrész meg volt elfekvőben, úgyhogy könnyebben ment a javítás...
Addig jó amíg csak ilyen kis hülyeségek mennek tönkre...
Joék értenek a dolgukhoz. Nekem darabokra szét volt kapva a TL náluk,és minden oké azóta vele.
biztos okés?
van visszafolyás? szellőzik a tank? a szabályzó után is megvan a nyomás? stb...stb...
nem hiszem,h ecu....
Hát az elég szar ugyanis 4,5 és 6,5 közötti bárnak kéne lennie...