Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sok helyen érintkezik fémmel. Csak a lánckerekeknél. Nézd meg a lengővillán is a láncvezetőd, h meg van e. Forgasd körbe a láncot és kövesd végig az útját. Ha valahol beleér valamibe, akkor ott a gond, bár elképzelésem sincs, h h érhet bele. Te raktad össze a láncot? A csapot jól a helyére nyomtad? Nem túl laza?
az uj did lanc nem nyulik de fem forgacsokat dobal szet valahonnan,
mi ez az unalom?
nincs hát..ha lenne, akkor kiírná, meg világítana piros led.
koszi,megtalaltam es nincs hiba, jovok 1 polo sorrel
hátsó ülés alatt van egy fehér csatlakozó egy gumidugóval (hátsó lámpához vezető kábelköteg) azt rövidre kell zárni egy vezetékkel,hajcsattal,biztostűvel,bármivel, gyújtást ráadni, és ha nincs semmi hiba a műszerfalon -C00 fog látszani.
AP szenzor hiba a C22
Természetesen az AP az atmospheric pressure rövidítése, ami a külső légnyomást jelenti. Az ECU nyilván ennek függvényében dúsítja vagy szegényíti a keveréket. Nagyjából ennyi...
ja minek van ez a ap sensor?
hol olvasom ki a hibakodot?ha lenne most nincs meg de ahogy megyek vele....
Nekem is volt ilyen AP szenzor hiba, be is akartam nyögni hogy biztos valami szenzor szaraxik, de azt írtad, hogy a szenzorok ki lettek mérve, és jók... (többször nem írom le hogy szenzor )
Mondjuk amikor nekem beszart, egyből adta a hibakódot, alkatrész meg volt elfekvőben, úgyhogy könnyebben ment a javítás...
Addig jó amíg csak ilyen kis hülyeségek mennek tönkre...
ja figyuzzal ide hat hivd fel az elozo tulajt hogy volt e ilyen baj vele mondjak nyugottan meg,nem reklamalni akarsz csak minnel olcsobban gyorsabban megjavitani
Köszi, remélem nem lesz szükség rá! Legutóbb mikor ott jártam bejött egy 72 éves hapsi, hozta suzuki gs500-t szervíre. Azt mondja a motorozás kortalan. Igaza van. Észvette, hogy a fülét nézem. Hatalmas fülei voltak. Azt kérdi eláll. Mondom nem kicsit. Azt monja muszály behajtani, mert egyébként nyomja sisak. Beszartunk a röhögéstől. Mondja a szerelőnek, hogy lassan csinálja, mert nincs kedve a kertben dolgozni.
Akkor az én ECU-m már nem is kell,meglett a hiba.
Joék értenek a dolgukhoz. Nekem darabokra szét volt kapva a TL náluk,és minden oké azóta vele.
A jövő héten küldik a bontott cuccot, utána próbázzuk a gépet. A tapasztalatokról beszámolok.
Gyerekek most szólt a szerelő, hogy megtalálta hibát. AP szenzor adta meg magát, az első fényszóró alatt van. Megvan repedve, kicserélte egy GSXR-rel és megy a motor mint az állat. Ez egyébként egy külső légnyomásmérő szenzor. Ilyen betegséget még nem kezelt, de a cserebere bejött. Botóban van 10eFt, új ára 47.800Ft. Tök jó lesz a bontott. Remélhetőleg a következő szezonban találkozunk az utakon. Köszi Fiuk!
Errő beszélek nyuszómuszó.
Főleg a kicsi(elő szűrő, a benzin pumpa elött) szokott szarakodni, mert úgy telemegy, h nem is látszik. Szerintem azt kell cserélni.
hja...csak ,hogy tuti legyen: az üzemanyagszűrő a tankban van, a szivattyúnál----fémházas papírszűrő.
biztos okés?
Jól néz ki a motorod itt is...
a 3 bar az jónak tűnik de a hibajelenségből amit leírtál én kevés benyára gondolnék.
van visszafolyás? szellőzik a tank? a szabályzó után is megvan a nyomás? stb...stb...
nem hiszem,h ecu....
Hmm...nem olvastam tovább... Ez megint érdekes...
Tuttommal van benne egy nyomás szab. szelep, ami 3bar-t enged be. Szóval szerintem az jó.
Mielőtt cserélnétek a benzinpumpát egyből, nézzétek megint a benzinnyomást, próbáljátok úgy ki a motort, hogy h nyitva hagyjátok a tanksapkát. Ha akkor jó lesz(4,5-6,5Bar) akkor nem tud levegőzni a tank rendesen. Ha akkor is 3Bar akkor szar a benzinpumpa.
AKKOR MEGVAN A HIBA!
Hát az elég szar ugyanis 4,5 és 6,5 közötti bárnak kéne lennie...