Alapjáraton szépen megy, nem áll meg. Lassú, fokozatos gázadásra felmegy a fordulat 6500-ig ott megful, ha visszavesszük a gázt nem áll le. Gyors gázadásra meghal. Menni nem lehet vele, mert a terhelést mégy alacsony sebességen sem bírja.
Úgy látom nagyon segítőkész csapat vagytok. Köszi az ötleteket. Felveszem a kapcsolatot a szerelővel, gondolom neki lehet ismerőse aki esetleg segíthet. Eddig egy szupermoto volt a fiamak, azt cserélte a tlr-re. Kb 400km-t ment vele és így járt. Még a próbáig sem jutottam elvele már is meghalt. Az egész családnak suzukija van, de rossz még nem volt egyik sem. Egyébként Sárospatakon lakunk.
Itt a hogyiskapbenzint rész.
Az ábra az, ha a benzinpumpa tuti, h jó(kipróbálva másik motor tankjával) akkor ECU is lehet, mert az vezérli a benzinpumpát is. Esteleg annak a vezetékeit érdemes lenne megnézni.
Kár, h nem itt laksz a közelben, mert a haveromét is épp most csináljuk, aztán lehetne cserélgetni az alkatrészeket.
Hát ez elég sokminden lehet. Lehetséges a benzinpumpa, vagy az injektorral van valami. Vagy az ECU is beszarhatott. Ki kéne cserélni próbára egy másikkal.
Hol van helyileg szervízben? Ha a közelemben, akkor tudok segíteni...
És te Rossi mester gokart pályán kívül mentél már valamelyik pályán értelmes időt?
Ha ráérsz egyszer, taníts majd, ha a fostalicska olasz motorommal méltó vagyok rá
Az első fékkel nem tudsz csodát tenni, a motor akkor is nehéz és az első futómű sem nagyon tud lekezelni nagyobb fékerőt, a végén oda jutsz hogy döntöd bele a pénz, de minek.
TLS: nekem anno üzaszűrő hiba volt. igaz az nem állt le,csak fordulaton bedadogott csúnyán. a tankban van egy finomszűrő---talán.
de akkor a benyanyomás sem épülne fel....
Sziasztok! Segítsetek tlr problémában. Motor indul, alapjárat ok, gázadásra leáll! Benzin nyomást tartja, de mégsem kap benyát, valami elektronikai probléma miatt. Torokba fecskendezve az anyagot állatian megy. Szenzorok kimérve. Elvileg minden jó, de mégis szar! Suzuki szervízben áll, már 2hete. Hibakódot nem jelez.
Én megjárattam a dugattyúkat,féktisztítóval átmostam. Elől fémfékcső, motul rbf660 fékolaj és jelenleg brembo betét. 2 garnitúra Xrac-ot használtam el idén,egyszer pereceltem is miatta, nem jött be. A brembo tetszik nagyon,alig kopott 2 pályanap alatt,az xrac már ilyenkor csere érett volt nálam. A fék adagolható kb 5-6 kör után sikerült előhozni a felpuhulást,de még az se vészes. A sikán előtt ki akartam fékezni egy gixxert, majdnem orra buktam, olyat rámarkoltam,úgyh fog is rendesen. Csak melegíteni kell,mert amúgy nem fog semmit.
Esetleg még lehet, h a tank nem tud levegőzni és vákum lesz benne, ezért nem tud rendesen tolni a pumpa...