Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is azt mondom. Benzinpumpa lesz az.
Esetleg még lehet, h a tank nem tud levegőzni és vákum lesz benne, ezért nem tud rendesen tolni a pumpa...
A szerelő feltette a üza nyomás mérőt, folyamatosan tartja a 3bart. Mikor fulladásos halála van még akkor is?!
kevés lesz az üzanyomás, hidd el.
Alapjáraton szépen megy, nem áll meg. Lassú, fokozatos gázadásra felmegy a fordulat 6500-ig ott megful, ha visszavesszük a gázt nem áll le. Gyors gázadásra meghal. Menni nem lehet vele, mert a terhelést mégy alacsony sebességen sem bírja.
Úgy látom nagyon segítőkész csapat vagytok. Köszi az ötleteket. Felveszem a kapcsolatot a szerelővel, gondolom neki lehet ismerőse aki esetleg segíthet. Eddig egy szupermoto volt a fiamak, azt cserélte a tlr-re. Kb 400km-t ment vele és így járt. Még a próbáig sem jutottam elvele már is meghalt. Az egész családnak suzukija van, de rossz még nem volt egyik sem. Egyébként Sárospatakon lakunk.
BerikZ a te embered. Miskolc van neki beírva helynek, sztem segítene Ő is...
Na ja, csak valakinek mennie kell valahova. Van itt olyan aki Miskolc környékén lakik és beáldozná a TLR-jét kicsi melóra?
olcson ezt csak csere bere modszerrel lehet megcsinalni,ha van haver aki segit
Itt a hogyiskapbenzint rész.
Az ábra az, ha a benzinpumpa tuti, h jó(kipróbálva másik motor tankjával) akkor ECU is lehet, mert az vezérli a benzinpumpát is. Esteleg annak a vezetékeit érdemes lenne megnézni.
Kár, h nem itt laksz a közelben, mert a haveromét is épp most csináljuk, aztán lehetne cserélgetni az alkatrészeket.
És alapjáraton szépen elketyeg? Vagy ott is leáll 1 idő után?
Az nem itt van. 280-kmre. Francba.
Miskolci suzuki motorszervízbe van a gép. A szűrő, az Ac, az injektor bemérve. A benzinnyomást fordulaton is tartja, de mégsem kap anyagot.
te király vagy ha segítesz tlr es térsunkon
Hát ez elég sokminden lehet. Lehetséges a benzinpumpa, vagy az injektorral van valami. Vagy az ECU is beszarhatott. Ki kéne cserélni próbára egy másikkal.
Hol van helyileg szervízben? Ha a közelemben, akkor tudok segíteni...
Jajám! Az én GSXR1000-remen is ez van, meg a Busákon is ilyen volt 2007-ig. Nem véletlenül...
Jah, valami értelmeset ki kell fejleszteni...
Az aprilia szar.
add el.
És te Rossi mester gokart pályán kívül mentél már valamelyik pályán értelmes időt?
Ha ráérsz egyszer, taníts majd, ha a fostalicska olasz motorommal méltó vagyok rá
Az első fékkel nem tudsz csodát tenni, a motor akkor is nehéz és az első futómű sem nagyon tud lekezelni nagyobb fékerőt, a végén oda jutsz hogy döntöd bele a pénz, de minek.
TLS: nekem anno üzaszűrő hiba volt. igaz az nem állt le,csak fordulaton bedadogott csúnyán. a tankban van egy finomszűrő---talán.
de akkor a benyanyomás sem épülne fel....
Sziasztok! Segítsetek tlr problémában. Motor indul, alapjárat ok, gázadásra leáll! Benzin nyomást tartja, de mégsem kap benyát, valami elektronikai probléma miatt. Torokba fecskendezve az anyagot állatian megy. Szenzorok kimérve. Elvileg minden jó, de mégis szar! Suzuki szervízben áll, már 2hete. Hibakódot nem jelez.
Tokiko fék a leg jobb és jol kezelhető,ennél a tipusnál is csak a fék kar behúzásával lehet fékhatást elérni,
kérdezd meg rock-ot róla. mármint a szar fékről. meg akár a pizzáról is.
mikor tl-em volt tank leszedésnél mindíg rátoltam egy benzincsövet aztán lecsurgott rajta.
Mi is úgy szoktuk...két emberes a tankleszedés
Egyik húzza a csövet,a másik befogja a lukat
Hello!

Én megjárattam a dugattyúkat,féktisztítóval átmostam. Elől fémfékcső, motul rbf660 fékolaj és jelenleg brembo betét. 2 garnitúra Xrac-ot használtam el idén,egyszer pereceltem is miatta, nem jött be. A brembo tetszik nagyon,alig kopott 2 pályanap alatt,az xrac már ilyenkor csere érett volt nálam. A fék adagolható kb 5-6 kör után sikerült előhozni a felpuhulást,de még az se vészes. A sikán előtt ki akartam fékezni egy gixxert, majdnem orra buktam, olyat rámarkoltam,úgyh fog is rendesen. Csak melegíteni kell,mert amúgy nem fog semmit.
Ja közben míg folyik az üzemanyag elfogyasztok egy kis Pepperonis pizzát