fékkarom csak radiális van, szerintem nem jó...
fékpedálom csak törött van, szerintem az se jó...
váltókarom van egy fekete visszahajlós, az talán jó... viszont nem olcsó... (6K HUF)
Üdv kedves Pfvari
Bocsika hogy itt zavarlak de egyszerüen nem birlak utólérni telefonon és nagyon kéne az a fesszabi.
Holnap elmennék érte/16óra útán/ csak valahogy vegyük fel a kapcsolatot minél hamarabb.
Hétvégén motorozni akarok hisz 3 napos ünnep.
Igen, grandemoto árulta. Nem is tudom, biztos nagyon jó gép ha a srác pár hónap után bagóért szabadulna tőle... Meg biztos le is lehet papírozni... Azért nincs még most sem....
film forgatasra jo lesz de mi legyen a cime?a kulfoldi papiros tlr elete magyarorszagon
de 350ezret oze meger fel is hivom hatha odaadja
ezt csak leszedtem a netrol fasza gep
ez a fASZI COMMANDEREKET ARUL AZ EBAJON majdnem ugyanazzal a dumaval takaritott a garazsban es talalt i commandert es mert neki nincs mire rakni eladja,,,,,szoval maradok a lanckereknel van itt rackeven cnc-s faszi c45-os vasbol kimarja a lanckereket
gondolom postán kapod meg a cuccot, aminek 50% az esélye. vagy megkapod, vagy nem...
én szerencsére még nem buktam be semmi komoly cuccot, angolok meg németek általában becsületesek ezen a téren. nézni kell a feedback-et...
Az elég elnagyolt megfogalmazás, hogy írható a gyári elektronika...
felső fordulat tartományban lehet plusz üzemanyagot adni. ennyi...
PCIII-mal alapjárattól 250 fordulatonként be lehet állítani a legoptimálisabb befecskendezést, amihez természetesen mérőpad kell. Szerintem azért nem éri meg a po wercommander az árát, mert, csak sportszűrővel, meg rendszerrel együtt lehet kihozni belőle a maximumot.
Én ugyanezt elértem egy 43-as hátsó lánckerékkel...
majd akko később megjelenek.
igen, javítottam a határidőnaplómban...
már intézem a szabit!
fékpedálom csak törött van, szerintem az se jó...
váltókarom van egy fekete visszahajlós, az talán jó... viszont nem olcsó... (6K HUF)
Nincs véletlenül vkinek otthon fékpedál, váltókar vagy fékkar ami eladó?
Bocsika hogy itt zavarlak de egyszerüen nem birlak utólérni telefonon és nagyon kéne az a fesszabi.
Holnap elmennék érte/16óra útán/ csak valahogy vegyük fel a kapcsolatot minél hamarabb.
Hétvégén motorozni akarok hisz 3 napos ünnep.
kicsit nem szép.
de 350ezret oze meger fel is hivom hatha odaadja
ezt csak leszedtem a netrol fasza gep
csak rá kell ülni, oszt menni... miközbe külföldi papíros...
meg mé kellett így elbaszni az elejét? meg 12ezer km... aha...
én szerencsére még nem buktam be semmi komoly cuccot, angolok meg németek általában becsületesek ezen a téren. nézni kell a feedback-et...
felső fordulat tartományban lehet plusz üzemanyagot adni. ennyi...
PCIII-mal alapjárattól 250 fordulatonként be lehet állítani a legoptimálisabb befecskendezést, amihez természetesen mérőpad kell. Szerintem azért nem éri meg a po wercommander az árát, mert, csak sportszűrővel, meg rendszerrel együtt lehet kihozni belőle a maximumot.
Én ugyanezt elértem egy 43-as hátsó lánckerékkel...