a kábel amit keresel a következő módon találod meg.suzukisv.lap.hu oldalon megkeresed a tl1000 németország nyitólapot.mikor beléptél megkeresed azt a részt ami úgy kezdődik hogy FAQ.ezen belül tuning,és ott van a legalján a 98 psi kiiktatása képekkel.ha jól tudom a 18-as kábelt kell elnyisszantani.nekem az s-ben már el van vágva megy is mint a disznó.sok sikert.csá!
Sziasztok!Én már megint fuóműproblematikával szenvedek!Mondja már meg valaki mi az a tuti módszer amival nem lazul ki a rotációs csillapító felfogatócsavarja!Tiszta ideg vok ,2 havonta fellazúl!Már ott járok,h leheggesztem!
sziasztok!a töltésem most tuti, 13.7v legalább is így gondolom.így hétvégén pécsen oda is csaptam a földhöz kb 10-el de nem lett semmi bajunk a motoron is az index tört le meg az idom kicsit karcos lett. ez a kábelos dolog engem is érdekelne s-es változatban vagy ua. mint az r-es?
Hát, képet nem találtam, úgyhogy csak körbeírni tudom. Ja, és TLR-ről van szó, lehet a TLS máshogy van megoldva, azt pfvari tudja megmondani szerintem...
Naszóval:
ECU-ra két csatlakozó megy, baloldali(nagyobb) kell nekünk. Ha a kábelek felől nézzük, akkor alulról a második sor legjobboldali kábel(fekete-barna csíkkal). Ha azt kihúzod vagy elvágod, megszűnik a 100LE-s folytás
Ha esetleg Franciaországból behozott a motor, lehet szívótorok szűkítés is benne, nem árt ránézni... (levegőszűrő alatt )
Az is előfordulhat, hogy tényleg annyi. Viszont csak egy kábelt kell kihúzni a csatiból (vagy elvágni), hogy előjöjjön az egész ménes. Estére azt is megmondom melyiket, ha addig nem előz meg senki...
na jó, én meg szexárdon mekiztem , meg pesten keresztül mentem, de ötkor má így is itthon voltam. azóta má kajáltam, megcsináltam a futóműnyikorgást, kipakoltam a cuccom, és mostam ruhát is...
Holnap akkor lecsekkolom a kábelt,bár lehet hogy már le van vágva,de ha nem akkor nagy az öröm