Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Huh sorry,a leírásod nem láttam,nem olvastam vissza
Holnap akkor lecsekkolom a kábelt,bár lehet hogy már le van vágva,de ha nem akkor nagy az öröm
ha gondolod reklamálhatsz az okmányirodában, hogy márpedig a motorod 100 KW-os...
hát, az előző leírásom, és a kép elég kell hogy legyen...
megnéztem és el van vágva:(
ezt a vezetékelvágós témát én is kipróbálom, mert nekem is 72 KW van a forgalmiban:)
Hmm..megnéztem én is ezt a kábelelvágós linket,a TLR-nél azt írja hogy a 25ös számú kábelt kell elvágni.De sajna a kép nem éppen a legjobb hozzá .

Imrufo te tudsz erről többet?Mert csak lecsekkolom hogy az enyém hogy áll
a kábel amit keresel a következő módon találod meg.suzukisv.lap.hu oldalon megkeresed a tl1000 németország nyitólapot.mikor beléptél megkeresed azt a részt ami úgy kezdődik hogy FAQ.ezen belül tuning,és ott van a legalján a 98 psi kiiktatása képekkel.ha jól tudom a 18-as kábelt kell elnyisszantani.nekem az s-ben már el van vágva megy is mint a disznó.sok sikert.csá!
természetesen menetrögzítő (Loctite)
próbálj menetrögzítőt vagy csapágyragasztót nekem ugyan még nem lazult meg, v szar már a gyári önzáró anya
Bocs,futómű az a fuómű!
Sziasztok!Én már megint fuóműproblematikával szenvedek!Mondja már meg valaki mi az a tuti módszer amival nem lazul ki a rotációs csillapító felfogatócsavarja!Tiszta ideg vok ,2 havonta fellazúl!Már ott járok,h leheggesztem!
sziasztok!a töltésem most tuti, 13.7v legalább is így gondolom.így hétvégén pécsen oda is csaptam a földhöz kb 10-el de nem lett semmi bajunk a motoron is az index tört le meg az idom kicsit karcos lett. ez a kábelos dolog engem is érdekelne s-es változatban vagy ua. mint az r-es?
Hát, képet nem találtam, úgyhogy csak körbeírni tudom. Ja, és TLR-ről van szó, lehet a TLS máshogy van megoldva, azt pfvari tudja megmondani szerintem...
Naszóval:
ECU-ra két csatlakozó megy, baloldali(nagyobb) kell nekünk. Ha a kábelek felől nézzük, akkor alulról a második sor legjobboldali kábel(fekete-barna csíkkal). Ha azt kihúzod vagy elvágod, megszűnik a 100LE-s folytás
Ha esetleg Franciaországból behozott a motor, lehet szívótorok szűkítés is benne, nem árt ránézni... (levegőszűrő alatt )
Hali!
Megköszönném ha megírnád azt a bizonyos kábelt.
Olcsóbban ne is reménykedj.
Bármit veszel ebayről, csak a posta több mint 5000. Itthon meg fellelni sem nagyon lehet.
oké,köszi.
Burmisat néztem...azé elég húzós pár kábelért meg csatlakozókért. Holnap hívom,ha Te nem mondasz semmi bíztatót.
még nem, de délután felhívom.
amúgy a www.burmi.hu -n van, 10ezer ft... érdemes megpróbálni, de estére szétnézek ebay-en is...
Imi!

Az ismerősöd nem csörgött kábelköteg ügyben?
Az is előfordulhat, hogy tényleg annyi. Viszont csak egy kábelt kell kihúzni a csatiból (vagy elvágni), hogy előjöjjön az egész ménes. Estére azt is megmondom melyiket, ha addig nem előz meg senki...
Hali!
Én arra gondoltam hogy ez tényleg annyi,vagy el van írva.
nájsz!
Naja, mosmá csináld meg rendesen, mer a végén még felrobbansz, oszt akkor a blokkod meg az enyém lesz...
na jó, én meg szexárdon mekiztem , meg pesten keresztül mentem, de ötkor má így is itthon voltam. azóta má kajáltam, megcsináltam a futóműnyikorgást, kipakoltam a cuccom, és mostam ruhát is...
Én is hazaértem és a tankomat is leszedtem már . Holnap remélem meg tudjuk gyógyítani és mehet össze a talicska.
Még csak most?
Én bő 300 kilométert csináltam hazafelé, betértem bajára, megnéztem az M9et és még dino factoryjára is rápillantottam