Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!Utaskapaszkodót keresek tl1000s-hez ill.ha van valakinek ötlete,mely pontokhoz lehet stabilan túradobozt rögzíteni,megköszönném!Amúgy két hete vettem(cseréltem) a gépet FULL-GAS-nál Bogláron.Sárga,UGW-911 a rendszáma.Ha valakinek ismerős a gép netán ismeri az előző gazdiját örülnék ha jelezné.Lenne pár kérdésem! Köszi!
Köszi az infót egy kábel nekem is szar, de így hogy mondjátok nyugottabb vagyok.
Köszi
Kapd be,most ezé nem is kapsz több képet Megtartom Szofikát magamnak!
Pedig világhírű a csellendzs déj!
+m....nem.
Áááááá, úgy már ne is kihívás neki....
több kép?
Nekem az S-en volt hasonló hiba.
Azon az akku előtt volt egy relé (asszem 6 vagy 5 vezeték ment bele... ),abban volt rossz a csatlakozás az egyik vezetéknél..
Gázra elhalványodtak a lámpák úgy vettem észre.
Túl van tárgyalva kedves Magdikám!
Anya! lebetonozták az utcát a háznál, úgyhogy legközelebb mindenképpen gyere..
Köszi Pajti!
Akkor is mega atom brutál kurva jól nézek ki! Egy kép lemaradt, a diszk dzsokéjról!
jartam ugyhogy a fesz szabajzo behalt,de nalad en kontakt hibara tippelek
Szasztok van egy kis problémám ha valaki tud segitsen, köszi.

Probléma a következő: A motornak nincs töltése ha egyszer beinditom és leállitom mégegyszer nem indul be.
Tehát a probléma: az amper az aksin 12,45 amper beindul, alapjáraton tölti 13,15 amperig majd ha ódahuzom lemegy 12,20 aperig.
Találtam egy csatlakozot az aksidoboz felett amibe a pozitiv vezeték jön ki, van körülötte két 30A bizti. a csatlakozoba belemegy négy vezeték és ha a sárga -zöld csikoshoz hozzáérek van úgy hogy elhal az egész motor, de ettöl függetlenül 13,20töltésem van és ez is csak alapjáraton. MI LEHET A GOND!
Ja és semmi előjele nem volt eddig tökéletes volt a moci
Ha valaki találkozott már ilyennel segitsen hogy mit tegyek előre is köszi
Jézusisten, dinó ez atommegabrutál
Hííítalak muter! Sok boldog szülinapot!
Díínyó! Azonnal vágasd le a hajad! Há hogy nézel ki bazmeg?!
Köszönöm szépen Te kis tündérbogárvirágszál, Te egy állat vagy! Imádlak!
Kukor Icának ezúton kívánok NAGYON-NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!
Azért annyira nem siralmas a helyzet nálam sem.
Egyenlőre az injektor állításra várok...
Ha valakit érdekel van két darab, az az egy pár gyári TL1000S matricám....
de azért nagyon szerettem!
enyém is nehezen indult...
nálam szarabb volt szivatóval,mint nélküle. csak akkor húztam rá kb 4 mm-t ha már elindult.
többször próbálkoztak programozással,de nem hozott eredmént,ezért váltam meg tőle.
már reggel 6-kor el kellett kezdenem indítani,hogy 8-ra beérjek dolgozni.
Picit zavar a cicergés,mert előtte a Hondánál nem volt ilyen,de én úgy hallottam,hogy NO PARA,ez ilyen!Megbékéltem már vele!
Nem tudja Vki a S-es gyári futóműbeállítását?Vagy valami tuti tipp,vagy okosság?!
szivato nelkul az enyime jol indul,csak cicereg de nagyon bar meg gyari dob van rajta ,teged nem zavar?hogy cicereg?kulonben ez a deki cicereg