Üdv mindenkinek!Utaskapaszkodót keresek tl1000s-hez ill.ha van valakinek ötlete,mely pontokhoz lehet stabilan túradobozt rögzíteni,megköszönném!Amúgy két hete vettem(cseréltem) a gépet FULL-GAS-nál Bogláron.Sárga,UGW-911 a rendszáma.Ha valakinek ismerős a gép netán ismeri az előző gazdiját örülnék ha jelezné.Lenne pár kérdésem! Köszi!
Nekem az S-en volt hasonló hiba.
Azon az akku előtt volt egy relé (asszem 6 vagy 5 vezeték ment bele... ),abban volt rossz a csatlakozás az egyik vezetéknél..
Gázra elhalványodtak a lámpák úgy vettem észre.
Szasztok van egy kis problémám ha valaki tud segitsen, köszi.
Probléma a következő: A motornak nincs töltése ha egyszer beinditom és leállitom mégegyszer nem indul be.
Tehát a probléma: az amper az aksin 12,45 amper beindul, alapjáraton tölti 13,15 amperig majd ha ódahuzom lemegy 12,20 aperig.
Találtam egy csatlakozot az aksidoboz felett amibe a pozitiv vezeték jön ki, van körülötte két 30A bizti. a csatlakozoba belemegy négy vezeték és ha a sárga -zöld csikoshoz hozzáérek van úgy hogy elhal az egész motor, de ettöl függetlenül 13,20töltésem van és ez is csak alapjáraton. MI LEHET A GOND!
Ja és semmi előjele nem volt eddig tökéletes volt a moci
Ha valaki találkozott már ilyennel segitsen hogy mit tegyek előre is köszi
Azért annyira nem siralmas a helyzet nálam sem.
Egyenlőre az injektor állításra várok...
Ha valakit érdekel van két darab, az az egy pár gyári TL1000S matricám....
enyém is nehezen indult...
nálam szarabb volt szivatóval,mint nélküle. csak akkor húztam rá kb 4 mm-t ha már elindult.
többször próbálkoztak programozással,de nem hozott eredmént,ezért váltam meg tőle.
már reggel 6-kor el kellett kezdenem indítani,hogy 8-ra beérjek dolgozni.
Picit zavar a cicergés,mert előtte a Hondánál nem volt ilyen,de én úgy hallottam,hogy NO PARA,ez ilyen!Megbékéltem már vele!
Nem tudja Vki a S-es gyári futóműbeállítását?Vagy valami tuti tipp,vagy okosság?!
Köszi
Azon az akku előtt volt egy relé (asszem 6 vagy 5 vezeték ment bele... ),abban volt rossz a csatlakozás az egyik vezetéknél..
Gázra elhalványodtak a lámpák úgy vettem észre.
Probléma a következő: A motornak nincs töltése ha egyszer beinditom és leállitom mégegyszer nem indul be.
Tehát a probléma: az amper az aksin 12,45 amper beindul, alapjáraton tölti 13,15 amperig majd ha ódahuzom lemegy 12,20 aperig.
Találtam egy csatlakozot az aksidoboz felett amibe a pozitiv vezeték jön ki, van körülötte két 30A bizti. a csatlakozoba belemegy négy vezeték és ha a sárga -zöld csikoshoz hozzáérek van úgy hogy elhal az egész motor, de ettöl függetlenül 13,20töltésem van és ez is csak alapjáraton. MI LEHET A GOND!
Ja és semmi előjele nem volt eddig tökéletes volt a moci
Ha valaki találkozott már ilyennel segitsen hogy mit tegyek előre is köszi
Egyenlőre az injektor állításra várok...
Ha valakit érdekel van két darab, az az egy pár gyári TL1000S matricám....
nálam szarabb volt szivatóval,mint nélküle. csak akkor húztam rá kb 4 mm-t ha már elindult.
többször próbálkoztak programozással,de nem hozott eredmént,ezért váltam meg tőle.
már reggel 6-kor el kellett kezdenem indítani,hogy 8-ra beérjek dolgozni.
Nem tudja Vki a S-es gyári futóműbeállítását?Vagy valami tuti tipp,vagy okosság?!