Hát az tuti !
Nézegettem ma ilyen "szörny" TL1000R-eseket meg Hayabusákat,hát szép szép,de szinte használhatatlanok.Főleg azok,amiknek a hasidom meg az aszfalt közé még egy kivasalt macska se férne be
Nekem se jön be maga a moci,mert szerintem kanyarodni se lehet vele,szal ja használhatatlan!
Egy ilyen nyújtott hátsó lengőkarosat azért 1szer kipróbálnék hogy milyen lehet vele "motorozni",már ha lehet vele !
Aha, szépen mutat, de ez már az amerikai agyatlan stílus megtestesítője... Vagy 3 centit beejtve az eleje, nyújtott lengővilla, tutira motorozhatatlan...
Mellesleg azért sem szabad beejteni túlzottan az elejét, mert a sárvédő bele fog érni a fejidomba rugózás közben, ami lehet, hogy nem annyira jó...
nekem 4 mm-re van kitolva a villa, de a télen átállok én is a 10 mm-re + a hátsó rugó még nincs kiemelve, csak a segédvázba van alul egy toldás, amitől feljebb áll a hátulja.
Szuper,akkor befogom 1ik haverom "tartószerkezetnek" !
Én is azt hallottam hogy kezesebb lesz a gép,meg nekem jobban bejön ugy megültetve.A tied eleje is megvan ültetve,meg a hátulja kiemelve,nem?
Amúgy ez a kép ejtett gondolkodóba hogy milyen lehet megültetve :
Hali!
Nem egy bonyolult művelet...
Először is kell hozzá egy +ember, aki megtartja a motor elejét, amíg a csavarokkal gépészkedsz.
Aztán kell egy 12-es kulcs, amivel meglazítod az alsó és felső villahíd, meg a kormánymarkolat csavarjait.
Természetesen azokat a csavarokat, amik a teleszkópot tartják...
Szóval csavar lazít, haver motort lejjebb enged, csavar meghúz, örül!
Állítólag az az igazi, ha a teló a felső villahídból kb 10 mm-t lóg ki.
De ha már futóműállitás van, nem árt megemelni a hátulját is...
A rugó felül egy baszomnagy anyával van rögzítve, amiből kilóg kb egy-másfél centit a menetes rész.
Namármost anya levesz, haver(aki még mindig ott van) hátulját megemel, rugó menetes részét mondjuk alátéttel hézagol, hogy mikor baszomnagy anyát meghúz, pont szintben legyen az anya a menetes résszel. Örül.
Ha ezek megvannak, sokkal kezesebben fog kanyarodni a gép.
Nekem is megvolt ma a szerelés.
Visszaraktam a fékmunkahengert, normális csavarokkal, egy darabig csak nem hagyom el...
Aztán 5.1-es fékolaj, légtelenítés, és minden szuper!
Nem lesz itt sértődés szerintem...
Én meg mentem K1-től K8-ig az összes Gixxerrel, mégse éreztem soha egy másodpercre sem, hogy elcserélném rá a TL-t. Szeretem, hogy motor van alattam, nem bicikli! Persze második motornak elfogadnék egy K6-ost...
No, akkor a pénteket még megdumáljuk...
Na! Kicseréltem a gumikat. Nem tartott sokáig...most éppen a légszűrőt mosom..beáztattam Még 4perc és moshatom, utána szárítás és lefújom, majd mehet vissza a helyére! És mára ennyit a szerelésről..
Mert már sokunknak nincs is...TL... Én meg imádom! Ma is mentem vele egy kicsit! Ezzel az áttétellel nem lehet lassan menni....kéri gázt! Pedig nem vagyok olyan! Nagyon jó a gép! Imádok vele menni!
Te vagy az egyetlen ember, aki mostanában tuningolja a vasat...
Én sem tudok semmiről írni, takony idő van, egy hete rá se néztem a motorra... Pedig a fékem meg kéne tuningolni, de semmi kedvem hozzá... Inkább fexek...
Viszont péntek délután megyek csizmát venni a Pardihoz(csak ha nem esik az eső), akinek van kedve gurulni egyet, csatlakozhat...
Nézegettem ma ilyen "szörny" TL1000R-eseket meg Hayabusákat,hát szép szép,de szinte használhatatlanok.Főleg azok,amiknek a hasidom meg az aszfalt közé még egy kivasalt macska se férne be